CPU/MOBO/RAM - separat eller i paket

Permalänk
Medlem

CPU/MOBO/RAM - separat eller i paket

Är som rubriken lyder på jakt efter cpu/mobo/ram, antingen i ett paket eller var för sig. Det som är intressant är alla AM4 modeller och 6600k eller bättre, både moderna i3 osv. Primärt prisvärda varianter och inte värstingmodeller såvida det inte är värstingmodeller från äldre generationer.

Skicka PM om ni skulle ha något till övers.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Kopierar mitt svar från en annons av nästan exakt samma typ från tidigare idag:

Jag har ett MSI B450 Tomahawk Max II med en 6core Ryzen 3600 (har även en 3100) och 2x8GB 3200MHz ram som jag fick med när jag köpte en prebuilt. Det är dock en 240mm AIO och inte en stock kylare, men har en mindre AM4 luftkylare också som jag skulle kunna skicka med istället, dock lite klen så inte perfekt till tunga grejer som videoredigering eller 3d modellering! Grejerna är bara ca en månad gamla och knappt använda, så tänker mig inte alltför långt ifrån nypris. Är det något som är intressant?

Grejerna finns i Finspång så ganska nära dig om du vill hämta

Edit: Tänker också kring ca 2000 som Elfsberg

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Ryzen 2600
Asus B350 Prime Plus
2x8 GB Corsair LPX

2000 kr?

Finns även Seasonic Focus GX 750 W samt 1000 GB och 256 GB SSD samt ett vitt enkelt chassi att montera i.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Nyskick - ASRock X370 Pro4 - Moderkort - ATX - Socket AM4 - AMD X370 - USB 3.1 Gen 1, USB-C Gen1 - Gigabit LAN - inbyggda grafiken (CPU krävs) - HD-ljud (8 kanaler)
Nyskick - G.Skill Value Series - DDR4 - modul - 8 GB - DIMM 288-pin - 2400 MHz / PC4-19200 - CL15 - 1.2 V - ej buffrad - icke ECC
Nyskick - Intenso Top Performance - Solid state drive - 128 GB - inbyggd - 2.5" - SATA 6Gb/s
Ryzen 5 2600x och/eller 1600x

Permalänk
Medlem

Har en 6600k till salu om det är intressant?

Visa signatur

/Adde