Mass Effect Legendary Edition – lättdrivet men begränsat

Permalänk
Hjälpsam

Blev att jag spelade mest kvinnlig hjälte i ettan, gillar inte hur hon ser ut i nya utgåvan.
Den nya ser för uppsminkad ut, hon skall se ut som en soldat, inte någon jävla influenser.

Edit:

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av EntropyQ3:

Vad talar du om? Läpparna rör ju sig till och med när NPCerna talar!
Bara halvt på skämt, detta är ett fjorton år gammalt spel.
Och som i alla spel är den stora vattendelaren om man är inne i det, eller tittar det. Det är ju en del av ert jobb att utvärdera grafikteknik, men detta är retrospel idag, och anledningen att de var och är uppskattade titlar har aldrig handlat om hur mycket space clutter de hade i miljöerna. (De rena ytorna på den tiden var för att de krävde mindre rendreringsresurser, men idag är framtiden dessutom absurt välpolerad så att man kan sälja raytracing. Allting har sin tid.).

World building och karaktärer, liksom själva grundkonceptet att berätta en avslutad historia genom tre fullängdsspel är det som har engagerat de flesta. Det har inte kommit något motsvarande alls sedan dess.

Det är väl lite det jag försökte belysa:
I en värld med högre upplösningar och högupplösta texturer sticker de "ouppgraderade" delarna ut mer än de gjorde tidigare.
Lite som att vissa gamla filmers specialeffekter såg helt ok ut på VHS eller till och med DVD men när man ser dem i 4K så blir helt plötsligt skavankerna synliggjorda på ett nytt sätt.

Säger inte att nettoresultatet är sämre, men det är ganska blandat i alla fall.

Att story och karaktärer är de bärande elementen är fokus är förstås lika sant idag som det var när spelen släpptes. Men remastern har inte gått in för att uppdatera story och karaktärer, alltså kommenterar jag det de faktiskt har uppdaterat.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk

Hmm, ja jag hade också hoppats att de skulle lägga mer tid på framförallt första Mass Effect för jag minns precis som Kenneth säger att det va väldigt stelt i kontrollerna och gameplay. Men jag hade nog missförstått upplägget lite, jag trodde det skulle va mer av en remake, inte en remaster.

Permalänk
Hjälpsam

Gamla spel ligger ofta bästa kvar i byrålådan, de är i dag inte lika bra, som man minns dem som.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Gamla spel ligger ofta bästa kvar i byrålådan, de är i dag inte lika bra, som man minns dem som.

Haha, jag spelar mest AOE2, Wow, Starcraft 1 och 2.

Jag har även spelat lite ME3 MP igen på sistone men tyvärr är spelarna för dåliga eller oförutsägbara för att det ska vara kul att köra mina olika karaktärer och jag måste spela min-max solo style vilket jag inte tycker är alls lika roligt.
Det som gjorde MP så kul var ju hur extremt varierad spelstil en kunde ha och göra kombos med dom andra och så.
Saknar också möjligheterna med det mer långsamt taktiska som fanns innan dom introducerade nya fiender.
Borde gått att välja, med bonus om en körde med det aktivt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det är väl lite det jag försökte belysa:
I en värld med högre upplösningar och högupplösta texturer sticker de "ouppgraderade" delarna ut mer än de gjorde tidigare.
Lite som att vissa gamla filmers specialeffekter såg helt ok ut på VHS eller till och med DVD men när man ser dem i 4K så blir helt plötsligt skavankerna synliggjorda på ett nytt sätt.

Säger inte att nettoresultatet är sämre, men det är ganska blandat i alla fall.

Att story och karaktärer är de bärande elementen är fokus är förstås lika sant idag som det var när spelen släpptes. Men remastern har inte gått in för att uppdatera story och karaktärer, alltså kommenterar jag det de faktiskt har uppdaterat.

Håller iofs med. Men känner att det ligger i sakens natur. De hade behövt bygga om spelen från grunden i en ny motor och med nya art assets för att det skulle kännas modernt grafiskt på riktigt.

Så frågan är hur man skall närma sig ett sånt här spel. Är det ren fanservice? Är det att göra en klassisk trilogi tillgänglig för nya spelare? Skall man värdera spelet som ”nytt”, eller…. Finns många vinklar in.

Själv köpte jag det för att visa intresse i den här typen av titlar. Lite bättre grafik gör varken från eller till när behållningen är hur en argsint rymdödla lackar ur på en Virtuell Intelligens som vägrar ge svar på hans fråga.
(=every computer user, ever!) 😀

Permalänk
Medlem

Har spelat 90 timmar nu och är i mitten av ME3,
intresset för titlarna är på topp för egen del. Fantastiskt att få återgå till denna underbara värld och uppleva allt igen. Ändringarna gjord från originalen är bara bra, och med alla nya DLC's tillagda som man missade första gången blir det bara bättre.

Eftersom det var så längesen man spelade, kommer man inte ihåg heller vilka vad man gjorde förr och vad som ledde till vad. Det man kan säga är att två älskade karaktärer nu är döda och det var längesen jag var såhär ledsen över en fiktiv karaktär.

Rullar på fint på en 2070S och en CX55, kappat till 60 fps VSYNC dock. Har knappt upplevt alls att den dippar under 60 fps.

Är man ett fan av originalserien kommer man bara ha bra saker att säga om Legendary Edition enligt mig. För låt oss vara ärliga; det var aldrig frågan om underbar grafik eller fantastisk gameplay om man älskade ME och ME2 när de kom.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Relik 📜

Stor nackdel med ME2 LE, ingen mod för No Mini Games ännu. Hade glömt min bottenlösa avsky för planetscannandet. Det är så jävla tråkigt att jag får slaganfall. Den som kom på mekaniken och fick med eländet förtjänar grus i skon för evig tid!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av emilakered:

Stor nackdel med ME2 LE, ingen mod för No Mini Games ännu. Hade glömt min bottenlösa avsky för planetscannandet. Det är så jävla tråkigt att jag får slaganfall. Den som kom på mekaniken och fick med eländet förtjänar grus i skon för evig tid!

Om du fick välja? Scanna planeter eller lösa sudoku?

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Kenneth:

Om du fick välja? Scanna planeter eller lösa sudoku?

Båda två hör hemma jävligt långt in i Dantes inferno. Men Sudoku-skiten kan man alla fall hitta lösningarna för på nätet...

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Gamla spel ligger ofta bästa kvar i byrålådan, de är i dag inte lika bra, som man minns dem som.

Jag tycker att det är fråga om att vänja sig/leva sig in i hur det var.

Brukar spela Fallout & Fallout 2, och den första känslan är inte "wow vilken grafik", men jag kommer snabbt in i det. Håller på att spela om ME1 och känner samma sak där, att det var en liten inlärningskurva men kändes snabbt som 2007 igen när man fokuserar på spelet.

Permalänk
Medlem

En annan sak som gjorde Mass Effect ovanligt bra var att författarna höll en bra balans mellan humor och allvar, och att röstskådespelarna faktiskt gjorde karaktärerna och i huvudsak levererade sina manus med integritet och närvaro. Och det är tidlöst.

Hmm. I should go.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Blev att jag spelade mest kvinnlig hjälte i ettan, gillar inte hur hon ser ut i nya utgåvan.
Den nya ser för uppsminkad ut, hon skall se ut som en soldat, inte någon jävla influenser.

Det är lite som folk som reagerat över att Femshep sitter med benen isär i en viss scen, och uppenbarligen inte reflekterat över att det inte är onesie Femshep springer runt med utan ett bepansrat kroppskydd. Att ärren från ansiktet försvinner mellan ME1 och ME2 kan man ju ha visst överseende med p.g.a. Project Lazarus, men håller med om att fokus borde ha legat på att även Femshep kan få se ut som en soldat.

Permalänk
Medlem

Gillar LE gjorde förköp, men det jag ogillar skarpt är att man måste installera linux för att kunna spela spelet då det inte funkar i windows 7 än vilket är helt arbiträrt då LE varken använder directx12 eller nån annan Windows 10 only api. (finns folk som jobbar på att fixa det problemet, men det är inte löst ännu. Gissar på att det blir en wrapper så som det gjorde i andra spel som "kräver" windows 10 tidigare) och jag vägrar nergradera till windows 10.

Visa signatur

2x Xeon E5-2699 v4, 256gb Quad Channel RAM, 2x nVIDIA 980ti
----
AMD Ryzen 5950X, 128gb Dual Channel RAM, 2x AMD 6900XT
----
Massiv amiga och 3dfx-samling.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sveklockarn:

Det är lite som folk som reagerat över att Femshep sitter med benen isär i en viss scen, och uppenbarligen inte reflekterat över att det inte är onesie Femshep springer runt med utan ett bepansrat kroppskydd. Att ärren från ansiktet försvinner mellan ME1 och ME2 kan man ju ha visst överseende med p.g.a. Project Lazarus, men håller med om att fokus borde ha legat på att även Femshep kan få se ut som en soldat.

LOL! För kvinnor sitter alltid med benen i kors?
Ibland undrar jag om de här människorna någonsin krupit ut ur källaren och träffat folk på riktigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EntropyQ3:

LOL! För kvinnor sitter alltid med benen i kors?

Ja, men typ.

Hela grejen är indikativ för det jag var inne på innan om närmast desperata försök från utvecklarna att hitta några moderna problem att åtgärda, underförstått att enda anledningen till att Femshep inte hade benen i kors var att den som animerade scenen var för sexistisk eller motsvarande.

Egentligen borde man inte bry sig, men det känns extra svårt att belöna den typen av beteende med pengar.

Skrivet av EntropyQ3:

Ibland undrar jag om de här människorna någonsin krupit ut ur källaren och träffat folk på riktigt.

Nej, det är väl tveksamt.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Sveklockarn:

Ja, men typ.

Hela grejen är indikativ för det jag var inne på innan om närmast desperata försök från utvecklarna att hitta några moderna problem att åtgärda, underförstått att enda anledningen till att Femshep inte hade benen i kors var att den som animerade scenen var för sexistisk eller motsvarande.

Egentligen borde man inte bry sig, men det känns extra svårt att belöna den typen av beteende med pengar.
Nej, det är väl tveksamt.

uppfattar jag dig rätt att du inte vill köpa Mass Effect Legendary Edition för att Femshep inte sitter med benen i kors eller att kameravinkeln inte är på Mirandas bakdel under en allvarlig diskussion?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

uppfattar jag dig rätt att du inte vill köpa Mass Effect Legendary Edition för att Femshep inte sitter med benen i kors eller att kameravinkeln inte är på Mirandas bakdel under en allvarlig diskussion?

Nä, det var exempel på hur utvecklarna letat efter icke-problem att göra om till problem som måste åtgärdas samtidigt som de inte lyckats få till facial code från savegame-importen, vilket väl antagligen precis som i den gamla trilogin blir något som oavlönade moddare får laga åt Bioware.

Det har alltså klagats på att Femshep inte sitter med benen i kors på samma sätt som det klagats på den här dialogen där Mirandas ryggtavla och rumpa existerar som någon slags fast mellanscen i en kort dialog (som jag länkade på förra sidan).

Jag har ingen lust att betala för en remaster där Bioware tycker sig haft tid och energi att fokusera på löjliga icke-problem, samtidigt som det finns en massa andra brister som t.o.m. oavlönade moddare lyckats fixa till förr.

Permalänk
Medlem

Jag köpte spelet då jag älskade 1:an och 2:an men spelade aldrig igenom 3:an konstigt nog. Har sedan länge gått rykten om en remaster och jag tänkte att då blir det ett ypperligt tillfälle att avsluta det hela.

Det är nu många år sedan och jag hade väldigt vaga minnen av vad som egentligen hänt så att börja om från 1:an så här 14 år senare var det enda rätta.

Om jag ska vara ärlig gick jag in med en stor del av skepsism. Kan det vara så bra som jag minns det? Är inte bara en gång man spelat ett gammalt favoritspel eller sett om en film från barndomen och man inser att nej, det var inte så bra, det var nostalgin som talade.

Jag har nu spelat igenom ettan och måste säga att det var precis så bra som jag minns det och jag är helt lamslagen av att det stått sig så bra. I mina ögon slår det fortfarande dom flesta moderna tilarna på fingrarna. Är det speltekniskt i nivå med något som RDR 2? Nej, naturligtvis inte, det är ett 14 år gammalt spel.
Men det är fortfarande ett vackert spel med otrolig karaktärsutveckling, underbara npc:er, spelarval som verkligen spelar roll och en otroligt väl uppbyggd story. Och det kommer, om jag minns rätt, bara att bli bättre i tvåan.

P.S. Makon är dock fortfarande horribel 😅

Permalänk
Medlem

Behövs en VR version. Då räcker tyvärr inte bara en remake utan spelen måste göras om från grunden.

Visa signatur

⚙️ Asus ROG Strix Maximus 13 Hero; Core i9, (11900K); ASUS ROG Ryujin 360mm; RTX 3090 ROG Strix; G.Skill Trident Z Royal DDR4-4600 CL20 DC - 64GB ; Samsung 980 Pro 2TB M.2; PSU: ASUS ROG Thor 1200W. CASE: ASUS ROG Strix Helios GX601. 🖥️Asus ROG PG279Q 2560x1440 🖥️, 🖥️🖥️HTC Vive Cosmos Elite, Vive Wireless. ⌨️Steelseries Apex Pro 🖱️Steelseries Rival 600

Permalänk
Medlem

@Kenneth

Jag har kollat lite på diverse forum och sökt på några buggar jag kom ihåg, här är några de inte har fixat i MELE:

  • Conrad Verner, som egentligen ska kunna dö i ME1, samt Charm/Intimidate-buggen som följer i ME2 hur man än valde att behandla honom i ME1

  • Dr Michel money glitch, obegränsat med pengar tidigt i ME1

  • Quest-buggen som gör att det går få oändligt med XP/Paragon/Renegade från Lorik Qui'in på Noveria

  • Frys-buggen av power-usage under Saren-fighten i ME1 där svårighetsgraden reduceras till noll

  • Kontrast-glitchen i bl.a. Collector Base i ME2 som ibland gör vissa partier extremt mörka

  • Stuck on environment-buggarna i ME1

  • Infinite loading screen-buggen i ME2, där man blir tvungen att gå tillbaka till ett äldre savegame

Hur känner du själv inför att de lägger tid på att justera kameravinklar istället för att fixa buggar som är kända sedan över tio år och som t.o.m. moddare lyckats lokalisera och hitta fixar för?

Jag antar att det fortfarande finns hopp om att de patchar MELE, men jag får intrycket av att de som jobbat med remastern aldrig har besökt en Mass Effect-wiki eller ens googlat "mass effect trilogy known bugs" (eller motsvarande). Jag avfärdar ändå inte Legendary Edition totalt då många saker har förbättrats och t.ex. blivit snyggare, trots mitt tidigare gnälliga inlägg om ljussättningen, men förväntar mig åtminstone att tio år gamla problem inte följer med rakt in i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Blev att jag spelade mest kvinnlig hjälte i ettan, gillar inte hur hon ser ut i nya utgåvan.
Den nya ser för uppsminkad ut, hon skall se ut som en soldat, inte någon jävla influenser.

Jag begriper inte varför de behövde ändra utseendet överhuvudtaget? Det är väl bara att låta modellen vara som den är och använda de AI-uppskalade texturerna rakt av?

Visa signatur

Bra, snabbt, billigt; välj två.

Ljud
PC → ODAC/O2 → Sennheiser HD650/Ultrasone PRO 900/...
PC → S.M.S.L SA300 → Bowers & Wilkins 607

Permalänk
Medlem
Skrivet av Phod:

Jag begriper inte varför de behövde ändra utseendet överhuvudtaget? Det är väl bara att låta modellen vara som den är och använda de AI-uppskalade texturerna rakt av?

Facial code-problemen är lika gamla som trilogin själv.

Precis som kontrast-glitchen jag nämner i inlägget ovan så är det ett gammalt problem som snarast verkar ha förstärkts istället för att ha blivit fixat i remastern.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ratatosk:

Gamla spel ligger ofta bästa kvar i byrålådan, de är i dag inte lika bra, som man minns dem som.

Spelar fortfarande många gamla spel, Diablo 2, Total Annihilation, Tiberian sun(riktigt mysig stämmningsfull grafik), Carmageddon 1 och 2 mfl. Vissa spel passar med sin daterade grafik såsom tiberian sun som har en super mysig atmosfär som jag tror skulle vara svår att göra om med en annan motor.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Sveklockarn:

@Kenneth

Jag har kollat lite på diverse forum och sökt på några buggar jag kom ihåg, här är några de inte har fixat i MELE:

  • Conrad Verner, som egentligen ska kunna dö i ME1, samt Charm/Intimidate-buggen som följer i ME2 hur man än valde att behandla honom i ME1

  • Dr Michel money glitch, obegränsat med pengar tidigt i ME1

  • Quest-buggen som gör att det går få oändligt med XP/Paragon/Renegade från Lorik Qui'in på Noveria

  • Frys-buggen av power-usage under Saren-fighten i ME1 där svårighetsgraden reduceras till noll

  • Kontrast-glitchen i bl.a. Collector Base i ME2 som ibland gör vissa partier extremt mörka

  • Stuck on environment-buggarna i ME1

  • Infinite loading screen-buggen i ME2, där man blir tvungen att gå tillbaka till ett äldre savegame

Hur känner du själv inför att de lägger tid på att justera kameravinklar istället för att fixa buggar som är kända sedan över tio år och som t.o.m. moddare lyckats lokalisera och hitta fixar för?

Jag antar att det fortfarande finns hopp om att de patchar MELE, men jag får intrycket av att de som jobbat med remastern aldrig har besökt en Mass Effect-wiki eller ens googlat "mass effect trilogy known bugs" (eller motsvarande). Jag avfärdar ändå inte Legendary Edition totalt då många saker har förbättrats och t.ex. blivit snyggare, trots mitt tidigare gnälliga inlägg om ljussättningen, men förväntar mig åtminstone att tio år gamla problem inte följer med rakt in i framtiden.

Med tanke på att en kameravinkel troligen tar 10 sekunder att ändra så tycker jag det är helt okej. Tycker såklart att alla andra buggar också borde fixas men är helt klart ett större projekt att ta tag i. Kanske kommer en uppdatering senare som fixar sånna saker, även om det borde varit med från början. Tycker fortfarande att bytet av kameravinkeln (som jag själv inte skulle reagerat på alls) är rätt beslut oavsett.

Permalänk
Hjälpsam

Skyrim Special Edition och Borderlands 1 Enhanced, var två riktigt trevliga lyft.
Får se hur slutomdömet av detta blir.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kenneth:

Med tanke på att en kameravinkel troligen tar 10 sekunder att ändra så tycker jag det är helt okej. Tycker såklart att alla andra buggar också borde fixas men är helt klart ett större projekt att ta tag i. Kanske kommer en uppdatering senare som fixar sånna saker, även om det borde varit med från början. Tycker fortfarande att bytet av kameravinkeln (som jag själv inte skulle reagerat på alls) är rätt beslut oavsett.

Jag är ingen programmerare så jag vet såklart inte svårighetsgraden, men ett antal av buggarna i listan ovan beror tydligen bara på att enstaka flaggor sätts fel (eller dubbelt), så det kan i princip vara enstaka slarvfel i något script. Låter i alla fall inte som att det tar jättelång tid att fixa för någon som har källkoden.

Sen ser man ju tekniskt sett fortfarande röven även om de kastat på lite DOF-blur, samt att Mirandas sideboob/underboob nu är flyttad mer i centrum.

Nåja, vi får väl hålla tummarna för att de fixar till Legendary Edition. Det kan ju vara en strategi att de ville få ut ett spel som fungerar relativt väl och få in lite cash så att de kan fortsätta fila vidare på det. Det är ju få spel som släpps färdiga idag, så jag får kanske försöka se det som att det är ett nytt spel även om det mestadels använder gamla resurser. Tänker nog vara snål ogin ett tag till i alla fall...

Permalänk
Hjälpsam

Ganska barnsligt.
Har dräkten stoppningar månntro?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Avstängd

Någon som spelat igenom som har en åsikt? Är sugen på att testa, men är tråkigt om de gjort spelen i princip sämre

Visa signatur

Mr. Scriptman

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Lagerlöf:

Någon som spelat igenom som har en åsikt? Är sugen på att testa, men är tråkigt om de gjort spelen i princip sämre

De har absolut inte gjort dem nämnvärt sämre på något sätt i min mening.
De har ju tagit bort en DLC och några andra små saker. Inget som påverkar nämnvärt.

Jag hade kul. Framförallt med tvåan och trean kändes roligare denna genomspelning än min första.

Däremot känns det ju ganska gammalt och stelt trots remaster. Framförallt det första spelet är ju inte något underverk annat än stämning och world building.
Vilket räckte långt när det var nytt och det var första gången man spelade det men not so much nu.

Helt klart värt att spela genom hela trilogin igen dock. Skulle inte föredra att spela originalen.

Visa signatur

240p är livet