Se reprisen av SweClockers Live! 2021

Permalänk
Cylon

Se reprisen av SweClockers Live! 2021

Intervjuer med AMD, Nvidia och Intel, gästspel från Asus och Inet samt nördiga panelsnack. Underhållningen presenteras av Netonnet.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

För er som glömde micstrulet! Här kommer en repris!

Skämt och sido, mycket trevligt var det!

Permalänk
Medlem

MISSA INTE...

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av xfade:

MISSA INTE...

Que?

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Oj det var snabbt.... = )

Old news skulle vara taggade med missa inte? *gömmer sig*

On a side note... Det var en riktigt snygg Live.. IMHO...

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av xfade:

Oj det var snabbt.... = )

Old news skulle vara taggade med missa inte? *gömmer sig*

On a side note... Det var en riktigt snygg Live.. IMHO...

Med tanke på att rubriken är ”se reprisen” så kändes det väldigt överflödig i det här fallet kaka på kaka helt enkelt

Plus att det är ju första gången vi skriver om
VOD:en så att säga. Med timestamps o grejer så att man kan navigera runt i sändningen

Permalänk
Chefredaktör 🕹

By the way så ersätter reprisen denna fredags Fredagsfokus.

Permalänk
Medlem

Sett reprisen i omgångar idag, väldigt trevligt event! Särskilt uppskattar jag intervjuerna!

/S

Permalänk
Medlem

ska se reprisen sen hann inte se så mkt för brorsan tog studenten igår

Permalänk
Medlem

Vilket bidrag var det som vann Asus datorn för 70000kr?

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av cerb1980:

Vilket bidrag var det som vann Asus datorn för 70000kr?

Finns timestamps i videon 👍

Permalänk
Medlem

Säkert trevligt men hann inte. Avslöjades det något speciellt?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Tyckte att ni hade en fantastisk studio, supersnyggt även om jag tyckte att vi fick se lite väl mycket av Jonas ansikte från sidan istället för mer framifrån då han talade med de som var på sidan om honom. Jag trodde först att bordet var en illusion då det nästan såg för bra ut haha!

Tycker lite synd om huvudsponsorn netonnet som blev helt brädade av inet under kvällen med sina drops och stream samt utsågs till årets datorbutik!

Permalänk
Grundare
Skrivet av Joakim Ågren:

Tyckte att ni hade en fantastisk studio, supersnyggt även om jag tyckte att vi fick se lite väl mycket av Jonas ansikte från sidan istället för mer framifrån då han talade med de som var på sidan om honom. Jag trodde först att bordet var en illusion då det nästan såg för bra ut haha!

Tycker lite synd om huvudsponsorn netonnet som blev helt brädade av inet under kvällen med sina drops och stream samt utsågs till årets datorbutik!

Tycker också studion var ett riktigt lyft! Kul att så många uppskattar den.

Angående Inet och NetOnNet var inte tanken att de var med på eventet för att tävla med varandra, det är stort att båda gick in parallellt och gjorde det på olika sätt men NetOnNet ska ha stor kredd för att ha banat väg för både detta och kommande event som huvudsponsor. Det är svårt att gå in aktivt första gången man är med, nu handlar det om att se vad som går att göra och vad som uppskattas och nästa gång blir därmed ännu bättre. Vi sydde ihop detta med väldigt kort varsel denna gång.

Permalänk
Medlem

Ska spana in nu, tackar!