Testpilot: NZXT N7 B550 – vacker på både in- och utsidan

Permalänk
Cylon

Testpilot: NZXT N7 B550 – vacker på både in- och utsidan

NZXT ger sig på den röda sidan för sin N7 serie och testpilot Björn "Deriveh" Höjing Burle är inte sen att ta sig an nykomlingen.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Jag gillar att de använder samma design-tänk i BIOS som på själva brädan. Cleant och minimalistiskt. Najs.

Permalänk
Medlem

Deras BIOS layout ser nästan på pricken ut som Asrocks dito för B350 itx utöver att färgsättningen är anorlunda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av T-Fork:

Deras BIOS layout ser nästan på pricken ut som Asrocks dito för B350 itx utöver att färgsättningen är anorlunda.

Ja hela moderkortet bygger väl på en asrock-design vill jag minnas jag läst nånstans.
*edit*
Kolla här tex:

Permalänk
Häxmästare ✨
Skrivet av Roger W:

Ja hela moderkortet bygger väl på en asrock-design vill jag minnas jag läst nånstans.
*edit*
Kolla här tex:

Jepp, det är Asrock som bygger de senaste NZXT-brädorna.

Permalänk
Testpilot

Det stämmer, Asrock som gjort grunden. Bra grejor det där. Blev precis pingad om att Jayztwocents testat det med. Ska ta en titt på vad han tyckte om det också.

Permalänk
Medlem

bra artikel

Permalänk
Testpilot
Skrivet av ts1337:

bra artikel

Tack!

Permalänk
Medlem

Trodde först det var ett av deras chassin så reagerade med ??? på "ger sig på röda sidan"

Permalänk
Medlem

Är ni ens intresserade av hårdvara på denna sidan längre?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Fissure:

Sugen på att utveckla? 😊

Permalänk
Testpilot
Skrivet av Fissure:

Absolut!

Kritiken är dock mottagen och vi kommer hädanefter fokusera mer på 'hårda varor', stora som små

Permalänk
Medlem

Gäller att inte vara känsligt mot ljud när man både har den på skrivbordet och inget "riktigt" chassi runtom.
Tänk va kul om din GPU då bjuder på spoltjut ;O

Permalänk
Medlem

Var det bara jag som förväntade mig Mass Effect-tema med tanke på namnet?

Permalänk
Testpilot
Skrivet av hakd:

Gäller att inte vara känsligt mot ljud när man både har den på skrivbordet och inget "riktigt" chassi runtom.
Tänk va kul om din GPU då bjuder på spoltjut ;O

Näe, ingen särskild ljudnivå med VK. Dock utan gpu block så kan det vara lite drygt, men det är tillfälligt. Block ska på. Hehe

Permalänk
Medlem

Blir totalförvirrad av "röda laget" när det kommer till CPU-delen. Är det ett tecken på analkande medelålder? Och om man fortfarande ibland råkar säga ATI Radeon?