Fredagspanelen 218: AMD vann Computex och RTX 3080 Ti förlorade i testlabbet

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 218: AMD vann Computex och RTX 3080 Ti förlorade i testlabbet

Kenneth ogillar semester-Antons glasögon men en fredagspanel måste ändå ske. Som denna gång fylls av Computex-nyheter.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Så är det.
Glad sommar, nu tar jag semester i 9 veckor - tar husbilen till Varberg av alla ställen, men kusten är nice.

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Elakekocken:

Så är det.
Glad sommar, nu tar jag semester i 9 veckor - tar husbilen till Varberg av alla ställen, men kusten är nice.

Ha en trevlig semester.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 32GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5900X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Huawei Mediapad M5, Telefon: Pixel 7 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av vinylens:

Ha en trevlig semester.

Tack, den är välbehövlig!

Visa signatur

If nobody hates you, you’re doing something wrong.

Permalänk
Keeper of the Bamse

Kul med Kenneth och Anton i panelen!

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

Vad hände med poden ?

Permalänk
Medlem

Hur kan 3080 inte vara värt vad det kostar idag då det är slutsålt och tom säljs dyrare i andrahand? 🤔
Det är väl värt vad folk är villiga att betala tänker jag.

👍 till att Kenneth kapat tofsen 😊

Visa signatur

| Fractal Design Define Mini C | MSI Z490M MPG GAMING EDGE | Corsair RM750X 750W v2 | Intel Core i5 10600K |
|GIGABYTE RTX 3070 AORUS Master |Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 |
| Asus Strix Raid DLX | Acer 27" Predator XB271HK G-Sync 4K IPS | Tobii 4C |
| LG OLED55B6V | nVidia Shield V2 |

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Cerb:

Vad hände med poden ?

Jag var för upptagen med att gå på semester att jag glömde att ladda upp den. 😬

Men med lite tur kanske @kenneth kan dumpa ut ljudet från youtubevideon och ladda upp den som podd på måndag?

Visa signatur

240p är livet