Alla älskar Firefox 89 GUI - Bra? Dåligt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Skumt, är ju bra länge sen bild i bild kom till Fx. Måste ju vara flera år sen nu.

Wikipedia: Firefox 71 was released on December 3, 2019 for desktop only. Among the additions were: ... picture-in-picture for Windows.
Kom cirkus ett år senare till os x och linux.

Visa signatur

Att förespråka Mac på Swec är som att förespråka hybridbilar på en raggarträff i Mora.

Permalänk
Medlem

Färglöst och platt, jag tycker bättre om när det finns litet färger.

Jag hoppas att det svänger tillbaka så att vi får litet mer eleganta ikoner och tydligare fönstergränser.

Alla trender är inte bra.

Permalänk
Medlem

Jag stör mig på att default-startsidans sökfält numera teleporterar en upp till adressfältet. Dels tycker jag det bryter en viktig UX-princip att inte störa användarens uppmärksamhet. Sen tycker jag det ger oförtjänt stöd till vissa sökmotorers kamp för att plattformisera internet och helst få folk att glömma vad en URL var för något (jfr Chrome).

När jag googlar hittar jag hur man stänger av webssökningar från addressfältet, men det leder bara till att sökningar via startsidan inte fungerar (efter att markören hoppat upp till adressfältet).

Någon som hittat hur man får startsidan att sluta använda adressfältet när man försöker söka?

Det går ju att sätta valfri sökmotor som startsida, men jag gillar annars funktionen att startsidan visar highlights ur ens senaste historik. Det förloras om jag byter startsida.

Visa signatur

Här hade jag en historik sen 1990-talet, men den blev tillslut för lång. Aktiva maskiner 2022-framåt:
Work/Play/Everythingstation: AMD Epyc 7443p, Pop OS host, Win10 + Linux guests (KVM/Qemu)
Work/Play nr 2: AMD Phenom II 1090t, Debian + Win 10 (dual boot)
Server x3: Epyc 7252 (TrueNAS Core), Atom 2550 (FreeBSD, backup), Opteron 6140 (Ubuntu, off prem backup)
Retrohörna under uppbyggnad: Dual Pentium Pro 200MHz, Pentium P54C 90MHz, Gravis Ultrasound MAX

Permalänk
Medlem

Lite humor ändå att de slår sig för bröstet med integritet och sedan förklarar hur de varit så duktiga när de designat UI:t

When we embarked on this journey to redesign the browser, we started by taking a closer look at where people were spending their time in the Firefox browser. We needed to know what clicks led to an action and if people accomplished what they set out to do when they clicked. For a month, we looked closely at the parts of the browser that were “sparking joy” for people, and the parts that weren’t:

De har t.o.m. koll på hur personer i olika länder beter sig

Canada – Gets the crown for efficiency with an average of 12+ keyboard shortcuts per user and about 19 right clicks per user.
France – At an average of about 93 clicks pers user, France users click around the most within the browser.
Great Britain – We always wondered which country had the most tab hoarders? In the UK, users have the most tabs opened at about 7% of users who have 16 or more tabs opened.
India – Are the tidiest in terms of how they use browsers with over 60% of the users having 3 or less tabs opened.
United States: We found they topped the list of countries who like to go to their settings and personalize their browser.

Visa signatur

Allan, please add signature

Permalänk
Medlem
Skrivet av jetblack:

Lite humor ändå att de slår sig för bröstet med integritet och sedan förklarar hur de varit så duktiga när de designat UI:t

When we embarked on this journey to redesign the browser, we started by taking a closer look at where people were spending their time in the Firefox browser. We needed to know what clicks led to an action and if people accomplished what they set out to do when they clicked. For a month, we looked closely at the parts of the browser that were “sparking joy” for people, and the parts that weren’t:

De har t.o.m. koll på hur personer i olika länder beter sig

Canada – Gets the crown for efficiency with an average of 12+ keyboard shortcuts per user and about 19 right clicks per user.
France – At an average of about 93 clicks pers user, France users click around the most within the browser.
Great Britain – We always wondered which country had the most tab hoarders? In the UK, users have the most tabs opened at about 7% of users who have 16 or more tabs opened.
India – Are the tidiest in terms of how they use browsers with over 60% of the users having 3 or less tabs opened.
United States: We found they topped the list of countries who like to go to their settings and personalize their browser.

Går ju att samla anonym data utan att det påverkar folks integritet

Skrivet av Oegat:

Jag stör mig på att default-startsidans sökfält numera teleporterar en upp till adressfältet. Dels tycker jag det bryter en viktig UX-princip att inte störa användarens uppmärksamhet. Sen tycker jag det ger oförtjänt stöd till vissa sökmotorers kamp för att plattformisera internet och helst få folk att glömma vad en URL var för något (jfr Chrome).

När jag googlar hittar jag hur man stänger av webssökningar från addressfältet, men det leder bara till att sökningar via startsidan inte fungerar (efter att markören hoppat upp till adressfältet).

Någon som hittat hur man får startsidan att sluta använda adressfältet när man försöker söka?

Det går ju att sätta valfri sökmotor som startsida, men jag gillar annars funktionen att startsidan visar highlights ur ens senaste historik. Det förloras om jag byter startsida.

Fungerar inte detta och sen bara använda sökfältet uppe till höger?

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Networker:

Tycker nya utseendet är för ljust, och påminner för mycket om spywaret Edge. Gillade det gamla bättre. Har dock inte kollat om man kan ändra i inställningarna på nya versionen för mörkare utseende.

Byt till mörkt tema då?

Permalänk
Medlem

@oegat
Där har du lösning för sökfältet.
#19111010

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Fungerar inte detta och sen bara använda sökfältet uppe till höger?

https://i.ibb.co/YfG2NbZ/bild.png

Skrivet av bärplockaren:

@oegat
Där har du lösning för sökfältet.
#19111010

<snip>

EDIT: Tack, problemet löst! Måste ha klantat mig när jag följde @bärplockaren s länk. Tack @BergEr för påpekandet

Också lite lustigt att sökrutan finns kvar bredvid adressfältet, när adressfältet även gör sökningar (i defaultläget). Det känns lite som att uppdateringen kring hur Firefox sköter sökningar inte riktigt är genomtänkt - om de styr sökningar till adressfältet av default så blir ju sök-rutan bredvid adressfältet obsolet. Men den är ändå där av default. Hade de styrt sök från startsidan upp till sökrutan (istället för adressfältet) så hade det varit mer begripligt.

Skrivet av BergEr:

Hjälpen du fick av bärplockaren löser ju dock ditt problem och ändrar till hur den var förr.
Och om du inte förstod den så ska du gå in på about:config och ändra browser.newtabpage.activity-stream.improvesearch.handoffToAwesomebar till false

De kanske gör så för att sen ta bort sökrutan som default? Som det är nu tar det ju bara någon sekund att ta bort den om man inte gillar den.

Låter som en rimlig gissning! Varför de väljer den vägen är en annan fråga...

Följer länkar som en kratta.
Visa signatur

Här hade jag en historik sen 1990-talet, men den blev tillslut för lång. Aktiva maskiner 2022-framåt:
Work/Play/Everythingstation: AMD Epyc 7443p, Pop OS host, Win10 + Linux guests (KVM/Qemu)
Work/Play nr 2: AMD Phenom II 1090t, Debian + Win 10 (dual boot)
Server x3: Epyc 7252 (TrueNAS Core), Atom 2550 (FreeBSD, backup), Opteron 6140 (Ubuntu, off prem backup)
Retrohörna under uppbyggnad: Dual Pentium Pro 200MHz, Pentium P54C 90MHz, Gravis Ultrasound MAX

Permalänk
Medlem
Skrivet av ehsnils:

Färglöst och platt, jag tycker bättre om när det finns litet färger.

Jag hoppas att det svänger tillbaka så att vi får litet mer eleganta ikoner och tydligare fönstergränser.

Alla trender är inte bra.

Här får hjärnan jobba stenhårt, helt i onödan.
Tänk om en flygplanscockpit såg ut så här.. grå, färglös, förvirrande- en riktig energitjuv

Permalänk
Medlem

Stör mig mest på att de ska ändra UI var och varannan release. Man hinner knappt vänja sig med en layout innan de kommer med en ny igen.

Visa signatur

Phanteks P400A RGB : Asus Prime X570-P : Ryzen 9 5900X : Corsair H100X : 32GB G.Skill Trident Z Neo 3600CL14 : Sapphire Nitro+ 6800 XT : Xiaomi 34" Curved 3440x1440 : Playseat Evolution Alcantara : Thrustmaster T300RS GT / Ferrari SF1000 Edition Add-on : HP Reverb G2

Permalänk
Medlem

Kan ärligt talat inte se någon skillnad. Antar att det är standardsaker som ändrats, som jag redan har speciella inställningar för, ser t.ex. inga skillnader i "grått" som nämns, eftersom jag kör vit text på svart bakgrund i meny/flikar/etc.

Visa signatur

Redbox: Asrock B650 Lightning ATX, 7800x3D -20CCO, XFX 6950XT, 2x32GB Corsair Vengence 6400 CL32, WD SN770 2TB, Corsair RMe 1000, Lian Li Lancool 216, Peerless Assassin 120 SE
Purpbox: Z87-Pro, I5 4670K@4.2, Sapphire 290 TRI-X, 2x8GB Crucial Tactical@stock, Deep Silence 1
Samsung Evo 250+500GB + QVO 1TB, 2x1TB 7200RPM backup/lagring
Det var bättre förr: E5300 2600MHz -> 3640MHz, Celeron 300A -> 450MHz

Permalänk
Avstängd

Nått som varit rätt kasst rätt länge är spara favoriter. Rutan är så liten att det tar tid att scrolla och lägga in det på rätt ställe.
Finns det en lösning till det kanske?

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av fastcat:

Här får hjärnan jobba stenhårt, helt i onödan.
Tänk om en flygplanscockpit såg ut så här.. grå, färglös, förvirrande- en riktig energitjuv

Visserligen så har jaktplan det helt monokromt, men med tydliga symboler, detta eftersom färgseende försvinner tidigt vid höga G-krafter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oegat:

Tack, ja det fungerar ju för att bryta vanan att söka direkt på startskärmen. Hade ändå hellre fått sökrutan på startskärmen att bete sig som förut, nu måste jag ändra mitt användningsmönster på ett eller annat sätt - antingen börja vänja mig vid sökrutan bredvid adressfältet som platsen för sökningar, eller köra Google som startsida och inte få historik-länkarna.

Det känns mycket som att funktionen att styra sökningar till adressfältet borde gå att stänga av. Men har inte hittat något ännu.

Också lite lustigt att sökrutan finns kvar bredvid adressfältet, när adressfältet även gör sökningar (i defaultläget). Det känns lite som att uppdateringen kring hur Firefox sköter sökningar inte riktigt är genomtänkt - om de styr sökningar till adressfältet av default så blir ju sök-rutan bredvid adressfältet obsolet. Men den är ändå där av default. Hade de styrt sök från startsidan upp till sökrutan (istället för adressfältet) så hade det varit mer begripligt.

Hjälpen du fick av bärplockaren löser ju dock ditt problem och ändrar till hur den var förr.
Och om du inte förstod den så ska du gå in på about:config och ändra browser.newtabpage.activity-stream.improvesearch.handoffToAwesomebar till false

De kanske gör så för att sen ta bort sökrutan som default? Som det är nu tar det ju bara någon sekund att ta bort den om man inte gillar den.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk

Jag ska säga att den har hjälpt mig att lära mig att tycka om teman och se det användbara i tillägg som bara ändrar utseendet...

Permalänk
Medlem
Skrivet av dlq84:

Byt till mörkt tema då?

Har inte klurat ut det än. Lägger inte ner så många sekunder på sådant, med eftertanke är det kanske något jag borde göra..
Nya versionen borde "inte ändrat något" jämfört med den gamla, anser jag. Förutom säkerhetsuppdateringar givetvis.

Trött på att "mecka" på programvara vid uppdateringar, så "allt ser ut som förr"!

Permalänk
Medlem

”Det var bättre förr”. Nähmen är la bara en vanesak.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem
Skrivet av jetblack:

Lite humor ändå att de slår sig för bröstet med integritet och sedan förklarar hur de varit så duktiga när de designat UI:t

When we embarked on this journey to redesign the browser, we started by taking a closer look at where people were spending their time in the Firefox browser. We needed to know what clicks led to an action and if people accomplished what they set out to do when they clicked. For a month, we looked closely at the parts of the browser that were “sparking joy” for people, and the parts that weren’t:

De har t.o.m. koll på hur personer i olika länder beter sig

Canada – Gets the crown for efficiency with an average of 12+ keyboard shortcuts per user and about 19 right clicks per user.
France – At an average of about 93 clicks pers user, France users click around the most within the browser.
Great Britain – We always wondered which country had the most tab hoarders? In the UK, users have the most tabs opened at about 7% of users who have 16 or more tabs opened.
India – Are the tidiest in terms of how they use browsers with over 60% of the users having 3 or less tabs opened.
United States: We found they topped the list of countries who like to go to their settings and personalize their browser.

Ser inte problemet? Finns inget integritetskränkande i att samla data på hur användarna rör sig via t.ex. Hotjar då användarna är helt anonyma (med förbehållning att vilket land man är i inte är integritetskränkande övh)

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

”Det var bättre förr”. Nähmen är la bara en vanesak.

Givet är det som du säger en slags "vanesak". Men varför byta färgtema?
Hade räckt jättebra med säkerhetsuppdateringar och nya funktioner. Kanske nytt färgtema som option, inte "påtvingande" som default.

Permalänk
Medlem

Gillar det inte. Tabbfältet är för stort på höjden och känns som att allt har lite för mycket luft, även i kompaktläge. Det som stör mig mest dock är att tabbarna blev vita/ofärgade även om jag kör dark theme, så det ser apfult ut. Kanske en Win7-grej, för det verkar inte vara ett problem på andra bilder jag ser online.

Nvm, färgproblemet löste sig genom att installera ett annat dark theme. Bara defaultvarianten som bråkar av någon anledning.

Visa signatur

Burk: 4770k, 970, 16GB, BenQ BL2411PT
Ljud: O2/ODAC, DT 150, Fidelio X1, DT 770, Sony XB1000/700/500, Koss Porta Pro
Gamla Bettan [RIP]: XP2500+ @ ~2.0Ghz • FIC Radeon 9600 Pro • Abit AN7 • 1GB OCZ

Permalänk
Medlem

Någon som har koll på om det möjligtvis går att få bort den stora Firefox loggan?
Vill ju ha så stilrent och städat som möjligt.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Någon som har koll på om det möjligtvis går att få bort den stora Firefox loggan?
Vill ju ha så stilrent och städat som möjligt.

https://i.redd.it/be50pw8u9uk51.png

Under hem.

Dock försvinner hela sökraden, vill du bara ha bort lite behöver du nog en custom CSS.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MiLeS:

”Det var bättre förr”. Nähmen är la bara en vanesak.

Men när gränserna mellan fönstren försvinner så att det blir svåranvänt så är det design för designens skull och inte för användbarhetens.

Händer allt för ofta att jag stänger fel fönster i Windows med det GUI som Windows 10 har, något som i princip aldrig hände i Windows 7. Att då alla applikationer också skall ta efter detta är rätt irriterande.

Färger är också ett bra sätt att vägleda blicken - grönt framåt, rött bakåt o.s.v.

Permalänk
Medlem

@BergEr
Attans, då får man väl stå ut med loggan för sökraden vill man ju ha kvar.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Poppu-chan:

Gillar det inte. Tabbfältet är för stort på höjden och känns som att allt har lite för mycket luft, även i kompaktläge. Det som stör mig mest dock är att tabbarna blev vita/ofärgade även om jag kör dark theme, så det ser apfult ut. Kanske en Win7-grej, för det verkar inte vara ett problem på andra bilder jag ser online.

Nvm, färgproblemet löste sig genom att installera ett annat dark theme. Bara defaultvarianten som bråkar av någon anledning.

Det är ju lite roligt att de tydligen konstaterat att folk inte använder kompaktläget i tidigare versioner och därför dolt det. Har man inte haft det valt tidigare så finns inte valet, utan man måste gå till about:config för att slå på det. Här blir då det komiska att den nya versionen är större. Jag har inte haft kompaktläget förut, men nu har jag grävt fram det för att få ned storleken igen till ungefär samma som Chrome och Edge i helskärm. Det har viss betydelse när man sitter med en bärbar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Networker:

Tycker nya utseendet är för ljust, och påminner för mycket om spywaret Edge. Gillade det gamla bättre. Har dock inte kollat om man kan ändra i inställningarna på nya versionen för mörkare utseende.

Jag kör med denna för att få riktigt mörkt.

https://addons.mozilla.org/sv-SE/firefox/addon/complete-black...

Visa signatur

🏬: B550M DS3H 🔲: Ryzen 5 5600X ❄️: Freezer 34 eSports 🏴: RTX 3060 Ti Ventus 2X OC
🗄️: Stronghold 🔌: RM650 (2019) 🎞️: 32 GB DDR4 3200 MHz CL16 💾: CS3030 1 TB
⌨️: E9270P/MK730 (MX Red)/G80-3000N (MX Silent Red) 🖱️: Xlite V2 Mini/G603/MX Vertical
🎧: Edition XS/Astro A50/GSP 370/ATH-SR30BT/TAT2206 📶: Archer C6 📱: Pixel 6a
🖥️: OLED55BX/276E8VJSB

Permalänk

Någon som vet om det finns tillägg som ändrar utseendet på flikarna och bokmärkes menyn i Firefox?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonfrost:

Någon som vet om det finns tillägg som ändrar utseendet på flikarna och bokmärkes menyn i Firefox?

Klart det gör, finns hur mycket som helst!

Jag använder främst denna https://github.com/Aris-t2/CustomCSSforFx

Mitt ser ut så här atm

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Skrivet av BergEr:

Klart det gör, finns hur mycket som helst!

Jag använder främst denna https://github.com/Aris-t2/CustomCSSforFx

Mitt ser ut så här atm https://i.imgur.com/NxmhhIF.png

Sådär nu blev Firefox lite snyggare, tyckte inte om flikutseendet på det nya Firefox GUI.
Förresten, det där temat vad heter det?

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonfrost:

Sådär nu blev Firefox lite snyggare, tyckte inte om flikutseendet på det nya Firefox GUI.
Förresten, det där temat vad heter det?

Abstract black 2.0.

Nu vet jag inte om det är fixat i dina filer så att du alltid ser mute ikonerna.

Annars kan du köra denna kod i en CSS

/* show audio icon as a separate icon in compact mode */ .tab-icon-stack:is([muted],[soundplaying],[activemedia-blocked]){ grid-template-areas: "a s"; } .tab-icon-overlay:is([muted],[soundplaying],[activemedia-blocked]){ grid-area: s; } .tab-icon-overlay,.tab-icon-image{ opacity: 1 !important; } .tab-icon-overlay { padding: 0 !important; } .tab-icon-overlay:hover { background: none !important; }

Sparar den i CSS mappen och importerar genom t.ex

@import "./css/MuteIcon.css"; /**/

i din userChrome.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.