Permalänk

ASUS RTX 2080 Ti ROG Strix

- Felfritt och tyst
- Körts i välventilerat chassi
- Inte behövts överklockas
- Bara suttit i en dator
- Kartong finns
- Exakt modell: ROG-STRIX-RTX2080TI-A11G-GAMING

Jag ser helst att kortet hämtas upp i Göteborgsområdet, men kan även skicka med spårbart paket om det inte finns någon köpare i området och då står jag för portot.

Den som först lämnar en kommentar om att köpa kortet på distans för utlyst pris (7800 kr) reserverar kortet om jag inte får sålt kortet till någon i eller runt Göteborg under de närmsta dagarna. Det går även bra att lämna en kommentar om intresse finns om tidigare person som varit intresserad inte går att få tag på.

Betalning sker via Swish vid möte, eller i förskott för postorder.

Frågor? Skriv nedan i kommentarsfältet eller skicka ett meddelande med telefonnummer så ringer jag upp så fort jag kan.

Mvh
Johan

Läs hela annonsen här

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Jag distansköper gärna! 7800+frakt.

Permalänk
Skrivet av Lawne:

Jag distansköper gärna! 7800+frakt.

Då håller du första plats tillsvidare. Rör det inte på sig idag/helg/måndag em. så skickar jag ett PM till dig.

Allt gott

Visa signatur

21:9

Permalänk
Avstängd

8000 frakt eller står i kö

Permalänk
Medlem

Hej!
Kan plocka det för utsatt pris 7800:- o hämtar det idag (lördag) eller söndag. Vad som passar dig bäst
Mvh

Permalänk
Skrivet av Lill3n:

Hej!
Kan plocka det för utsatt pris 7800:- o hämtar det idag (lördag) eller söndag. Vad som passar dig bäst
Mvh

Se PM 👍

Kortet är ännu inte sålt. Jag kommer att uppdatera tråden om och när det isåfall sker.

Visa signatur

21:9

Permalänk
Medlem

Bjuder 7900 och kan hämta i Göteborg när som helst

Permalänk
Medlem

Bjuder 8000 och kan hämta i stort sett när som helst.

Permalänk
Medlem

Jag kan inte gå högre än 8000:- "so i'm out"

Permalänk

Kortet är nu sålt. Annonsen uppdateras.

Tack till alla som visat intresse.

/J

Visa signatur

21:9