AMD Ryzen 5 5600X helt ny oöppnad

Permalänk

AMD Ryzen 5 5600X helt ny oöppnad

Säljer en AMD Ryzen 5 5600X helt ny i oöppnad förpackning.
Inköpt bara några dagar sedan.

Endast upphämtning i Norrköping kommande dagar, alternativt i Stockholm i mitten på nästa vecka.

Kvitto medföljer.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej,
Jag bjuder 2300 kr och kan hämta i Norrköping idag.
Mvh

Permalänk
Medlem

2400 upphämtning Stockholm

Permalänk
Medlem

2500 upphämtning Stockholm

Permalänk

Bud noterade.

Mvh

Permalänk
Medlem

Hej! Du har tidigare skrivit "Har exakt samma moderkort, och ett Ryzen 5 5600X jag inte använder, men som testats. (då jag nöjer mig med 5 3600.)" Och jag undrar om det är samma processor som du hade i din ägo i februari månad då du skriver att den är öppnad och testad, eller om du har köpt en till 5600x som du inte/fortfarande inte är i behov av? Jag har lite svårt att se hur det hänger ihop.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Pzors:

Hej! Du har tidigare skrivit "Har exakt samma moderkort, och ett Ryzen 5 5600X jag inte använder, men som testats. (då jag nöjer mig med 5 3600.)" Och jag undrar om det är samma processor som du hade i din ägo i februari månad då du skriver att den är öppnad och testad, eller om du har köpt en till 5600x som du inte/fortfarande inte är i behov av? Jag har lite svårt att se hur det hänger ihop.

Mvh

Hej, vet inte riktigt vad för svar du är ute efter.

Svaret på frågan om det är samma processor som jag hade i min ägo för flera månader sedan finns ju redan besvarat i annonsen, det är det ju självfallet inte när den är inköpt för bara några dagar sedan medans den du pratar om var från februari månad.

Utöver det hänvisar du ju själv till att den som var från februari månad har testats, medans det på denna framgår att den både är inköpt för några dagar sedan, och det dessutom framgår att den är i oöppnad förpackning.

Det du indirekt frågar är:
"Kan det vara så att du nu försöker sälja samma processor som du hade testat i februari månad, men påstår att den är helt ny i oöppnad förpackning?".

Så det kan du sluta lägga tid att fundera på.

Denna har orderdatum 2021-06-09.

Jag har lite svårt att se hur din frågeställning hänger ihop, samt svårt att se vad du tänker att din frågeställning ska leda till?

Mvh

Permalänk
Medlem

Varför köpte du ytterligare en till 5600x om du inte hade behovet av den då? Jag tycker det är helt relevanta frågor. Det enda skälet jag ser skulle vara att du köpte på dig processorer för att sälja (tjäna pengar) men du säljer en några dagar gammal processor med kvitto för 2300 kr vilket endast kan vara en förlustaffär. Varför inte bara skicka tillbaka den?

Nej, fishy som bara den. Hoppas försäljningen går bra och att alla blir nöjda! Jag backar ur.

Permalänk
Skrivet av Pzors:

Varför köpte du ytterligare en till 5600x om du inte hade behovet av den då? Jag tycker det är helt relevanta frågor. Det enda skälet jag ser skulle vara att du köpte på dig processorer för att sälja (tjäna pengar) men du säljer en några dagar gammal processor med kvitto för 2300 kr vilket endast kan vara en förlustaffär. Varför inte bara skicka tillbaka den?

Nej, fishy som bara den. Hoppas försäljningen går bra och att alla blir nöjda! Jag backar ur.

Ska jag besvara dig menar du på varför jag köper eller säljer en datorprodukt?
Till att börja med så har jag ju inte sålt den för 2300kr med kvitto?
Det är ditt bud på 2300kr som du tidigare angivit, du har försökt i några veckor nu att köpa en 5600x för 2300kr i flera trådar, jag önskar dig all lycka till med det i framtiden.

Idag är sista dagen jag är kvar i Östergötland innan jag åker till Stockholm, och därmed också sista dagen för mig att sälja den här, därav frågade jag dig när du hade kunnat genomföra affären.

Ordern är betald med BitPay hos Inet och jag behöver pengar mer än jag behöver en återbetalningsprocess med BitPay.

Det är ju inte heller så att någon har bett dig att betala någonting i förskott, eller någonting överhuvudtaget som skulle vara "fishy", och ett kvitto från Inet är enkelt att verifiera genom att helt enkelt fråga Inet om det är ett riktigt kvitto, och att förpackningen är obruten hade du lika enkelt kunna se med dina egna ögon.

Mvh

Permalänk
Medlem

Det stämmer säkert. Jag saknar bara motiv till köp + försäljning och då känns det lustigt. Ledsen för kapad tråd, önskar dig lycka till med försäljningen. Mod kan väl rensa om de tycker att frågorna är irrelevanta.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Pzors:

Det stämmer säkert. Jag saknar bara motiv till köp + försäljning och då känns det lustigt. Ledsen för kapad tråd, önskar dig lycka till med försäljningen. Mod kan väl rensa om de tycker att frågorna är irrelevanta.

Mvh

För min del kan gärna både dina anklagelser och dina frågor få stå kvar, då dom är besvarade.
Så jag tycker inte att du ska ta bort någon kommentar, eller att mod ska rensa upp dina frågor.

Absolut ingen anledning att be om ursäkt för någon kapad tråd.

Lycka till du med!

Mvh

Permalänk

Säljer den på annat håll.
Avslutar därför annonsen.