Hur får man bort förfrågan om språk i Chrome varje gång man går in på en ny sida?

Permalänk
Inaktiv

Hur får man bort förfrågan om språk i Chrome varje gång man går in på en ny sida?

Hej. Det här fönstret kommer upp gång på gång jag besöker en ny sida och jag undrar hur man får bort det. Jag har gått igenom alla inställningar i chrome nu men det finns inget som gör att man kan få bort det.

Bild på fönster: https://i.imgur.com/Dw4THIY.png

Permalänk
Medlem

Du har antagligen någon cookie som inte sparas eller så saknar sidan cookies för att spara just detta

Visa signatur

.:Cpu:. AMD Ryzen 9 5950x 3.4GHz:. .:Motherbord:. Asus ROG strix X570-I .:Ram:. 32 GB .:SSD M.2 1TB .:Gpu:.ASUS GeForce RTX 2070 SUPER 8GB ROG STRIX GAMING OC 2560 x 1440 (144Hz), .:OS:. Windows 10 Pro 64-bit .:Chassi:. BitFenix Prodigy M .:Skräm:. Main Acer 24" Predator XB241YU Second Viewsonic VX2268wm 120Hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av anon321431:

Hej. Det här fönstret kommer upp gång på gång jag besöker en ny sida och jag undrar hur man får bort det. Jag har gått igenom alla inställningar i chrome nu men det finns inget som gör att man kan få bort det.

Bild på fönster: https://i.imgur.com/Dw4THIY.png

Det bör vara de tre punkterna vänster om krysset (x).

Då bör du kunna välja något i stil med, "Fråga aldrig igen" eller "Översätt aldrig".

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av AplAy:

Det bör vara de tre punkterna vänster om krysset (x).

Då bör du kunna välja något i stil med, "Fråga aldrig igen" eller "Översätt aldrig".

Ja, fast då kommer den ju upp på den nya sidan som jag aldrig någonsin har besökt innan. Det är ju det svaret jag är ute efter, hur den slutar att komma upp överhuvudtaget.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 4770K @ 4GHz | ASUS R9 290 | ASUS VI HERO | G.SKILL 16GB | Corsair H80i | Corsair Force GT 240GB | WD Black 640GB | Corsair HX850 | Corsair Obsidian 750D |