LG ertappas med försök att påverka skärmrecension

Permalänk
Medlem
Skrivet av CubaCola:

Ja, men det är ett jäkla gnäll när de får köpa produkterna själva (Nvidia debatten visade ju tydligt det)

MSI sponsrade inte de ett år med flygresor och hotell till E3? eller vilken utställning det var, och Steve gnällde som vanligt.

Fast nvidia debatten kulminerade ju just med att Nvidia ville styra över deras uttryckta åsikter.
Tjafset om att nvidia exkluderade dem från FE kort var ju dels även det att nvidia påstod att de skulle få kort och sedan lämnade dem i det kalla.

Man kan tycka vad man vill om att reviewers får reviewsamples (personligen tycker jag att det är bra att kunna få day one reviews) men vet inte hur någon skulle kunna argumentera att reviewers borde gå med på att låta tillverkare bestämma vilka åsikter de får uttrycka bara för att få review samples.

Och "debatten" handlade ju inte om att de behövde spendera sina egna pengar, debatten handlade om att de specifikt blev nvidias hackkyckling och exkluderade från day-one reviews bara för att de inte vara lika exalterade över ray-tracing som andra. Även då hade det sannolikt inte varit ett problem om inte nvidia specifikt sagt att de kunda tänka sig att börja tillhandahålla FE kort för review igen om HU ändrade sin "editorial direction" till att fokusera mer på ray-tracing och mindre på rasterisering.

Visa signatur

Gamingrigg: MEG x570 ACE, 5950X, Ripjaws V 32GB 4000MT/S CL16, 6800XT Red Devil LE, HX1200i.
Laptop: XPS 9570 x GTX 1050 x 8300h + 16GB Vengeance 2666Mhz + Intel AX200
Valheim server: i7-8559 + Iris Plus 655 + 32GB + 256GB
Printers? Yes. Ender 5, Creality LD-002R, Velleman VM8600, Velleman K8200

Permalänk
Musikälskare

Bara jag som reagerade på den mustiga mustaschen på bilden? Trisst av LG

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av enbom:

Asrock blev griniga för att deras produkter har generellt jävligt dåliga VRM på sina moderkort, speciellt i den billigare klassen. HWU påpekade detta och blev svartlistade. MSI har också haft problem med VRM på sina lägre modeller, men som jag förstått det så har de tagit åt sig kritiken och förbättrat sina produkter och har inte svartlistat HWU.

Ooof, kollade upp detta nu.

Och jag som skrev rena rama hyllningsinlägget till Asrock i en tråd häromdan.....

Permalänk
Datavetare
Skrivet av Sveklockarn:

Ooof, kollade upp detta nu.

Och jag som skrev rena rama hyllningsinlägget till Asrock i en tråd häromdan.....

"Ooof" fick mig att tänka på en riktigt klassiker

Klantigt av LG, men är inte helt säker på att vare sig det här eller tidigare liknande debacle slår tillbaka på tillverkarna. Det ska väldigt mycket till för att någon form av uppmärksamhet ska bli dålig uppmärksamhet, tyvärr.

Visa signatur

Care About Your Craft: Why spend your life developing software unless you care about doing it well? - The Pragmatic Programmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Det är därför betalda samarbeten där en produkt kan ingå kan påverka trovärdigheten. Bra att Hardware Unboxed satte ned foten.

Tyckte att han var generellt gnällig och drog efter halmstrån LG's kommunikation var väldigt öppen/bristfällig man kan dra vilka slutsatser man vill och vinkla det hur man vill men som helhet upplevde jag videon som clickbait.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

Tyckte att han var generellt gnällig och drog efter halmstrån LG's kommunikation var väldigt öppen/bristfällig man kan dra vilka slutsatser man vill och vinkla det hur man vill men som helhet upplevde jag videon som clickbait.

Förstår inte riktigt hur han kan dra efter halmstrån när LG ordagrant ville läsa igenom deras recension innan publisering och eventuellt redigera om det så skulle behövas, mot en ersättning. Om de inte ville skicka recensionen, ja då ville inte LG att det skulle publiceras. Vet inte hur mer tydligt det kan bli

Permalänk
Medlem

13:30~ den där LG anställda skulle aldrig köpa den skärmen^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Surpuppa:

Förstår inte riktigt hur han kan dra efter halmstrån när LG ordagrant ville läsa igenom deras recension innan publisering och eventuellt redigera om det så skulle behövas, mot en ersättning. Om de inte ville skicka recensionen, ja då ville inte LG att det skulle publiceras. Vet inte hur mer tydligt det kan bli

Det står ingenstans att LG kompenserar för justering av recension, inga konsekvenser av publicering

Permalänk
Medlem

Knappast något nytt? Tänk er hur många som är köpta där ute på Youtuben!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Avstängd

Personligen så förväntar jag mig typ aldrig mycket till ärlighet där pengar är involverade.

Visa signatur

7800x3d, 64GB 6000cl30, Gigabyte X670 Gaming X AX (F9d) 12TB m.2/nvme, 8TB SSD, WD 2x12TB 5400rpm, XFX 7900xt, SoundBlasterX AE-5+, HP X34", Fractal Design Define 7, Corsair HX750, Topping MX3s, Ino Audio piMx, Dan Clark Audio Aeon 2 closed..
LG B1 65", Topping e70, Topping pa5 II plus, Guru Audio Junior+ (primärt) / Canton GLE 90, Nintendo Switch OLED, Pico 4 VR

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Man kan inte lita på någon, bättra att gå till butiken och kolla på skärmen istället.

Lika dumt är det när många kollar efter hörlurar recension på youtube och dom säger att den låter bra, gå till butiken och lyssna själv.

Man får passa på så länge det är möjligt, snart har vi en värld där inte den möjligheten finns! 😞

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

Det står ingenstans att LG kompenserar för justering av recension, inga konsekvenser av publicering

Jo, det står det. Direkt efter att dom skrivit att dom vill ha den skickad till sig står det att dom kan ta en diskussion kring extra ersättning. Såklart skulle denna ersättning täcka det efterarbetet som uppstår att skicka, redigera och skicka in den omarbetade recensionen.

Oavsett hur man tolkar det om ersättning så är själva idén att en tillverkare ska godkänna en recension innan publicering helt befängd

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av lappen81:

Det står ingenstans att LG kompenserar för justering av recension, inga konsekvenser av publicering

Läs här: https://www.youtube.com/watch?v=J5DuXeqnA-w#t=10m39s

Det kan ju inte bli mycket mer klartext än vad de framfört i sina mail här.

Visa signatur

Asus ROG STRIX B550-F / Ryzen 5800X3D / 48 GB 3200 MHz CL14 / Asus TUF 3080 OC / WD SN850 1 TB, Kingston NV1 2 TB + NAS / Corsair RM650x V3 / Acer XB271HU (1440p165) / LG C1 55"
Mobil: Moto G200

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oliver91:

Det har man märkt, köpte hem en 27 tums "TUF" skärm i 1080p 144hz och skärmen var ren skrot när det kom till bildkvalitet.. nästan så det borde vara olagligt att sälja sådant för 3 tusen kronor, men recensionerna på den var otrolig positiva och alla recensenter fokuserade på priset, 144hz och input lagen och glömde nämna den extremt tråkiga IPS panelen den var baserad på.

https://www.inet.se/produkt/2217833/asus-27-tuf-gaming-vg279q...

Den var så kass att jag letade fram min gamla BenQ 24" skärm från 2009 också 1080p men 60hz och färgerna var bättre på den även om det bara var en TN panel...

https://www.komplett.se/product/449949?noredirect=true

Åkte tillbaka på öppet köp till netonnet

Vad har detta med topicen att göra? Du köpte en Asus du var missnöjd med, detta handlar om försök att påverka recensioner.
Menar du att Asus försöker muta recensenter?

Skrivet av Vangen:

Hardware Unboxed hamnar jämt i blåsväder.

Senaste gången gällande NVIDIA och Ray Tracing, men det var skönt att Linus och många flera stöttade Hardware Unboxed.

Kollade igår på WAN Show där Linus och Luke tog upp om LG gällande Hardware Unboxed.

HU har inte hamnat i blåsväder utan avslöjat två giganter med fingrarna i kakburken. Nvidia och LG är i blåsväder. HU stiger mer och mer i aktning.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haziza:

Knappast något nytt? Tänk er hur många som är köpta där ute på Youtuben!

Troligtvis inte Hardware Unboxed

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Inaktiv

Bra att det blev en nyhet av detta.

Skrivet av NaaR:

Hardware Unboxed <3. Riktigt fina killar.

De har blivit en av mina absoluta favoritkanaler med fokus för moderna datorer. Deras skärmtester gillar jag skarpt med.

Klart underskattade, de vågar säga sånt andra oftast håller tyst om med, vilket vi sett ett par gånger vid det här laget.

Skrivet av lambdan:

Väldigt korkat av LG att försöka göra det på HUB som inte för så länge sedan hade samma problem med Nvidia.

Väldigt besynnerligt att LG försöker samma sak med tanke på hur det gick för Nvidia. LG gör fina TV-apparater, det kan ingen ta ifrån dom, men deras datorskärmar utmärker sig inte över konkurrensen i mitt tycke.

Jag köpte ganska nyligen en LG 27GL83A-B. Inte lika säker på att jag skulle köpt den idag, efter att HU avslöjat vad LG sysslar med. Bra skärm, speciellt för priset (3390kr), men låter gärna bli att stötta en utbytbar aktör när de ändå åker dit. Det sagt så köpte jag ett 3070 efter HU avslöjade Nvidia, men i det fallet fanns inget riktigt alternativ heller. Skärmtillverkare finns det så det räcker och blir över medans grafikkortstillverkare finns det bara två.

Ser fram emot kommande avslöjanden, uppenbart är det inte den sista vi ser nu.

Skrivet av Vangen:

Hardware Unboxed hamnar jämt i blåsväder.

Senaste gången gällande NVIDIA och Ray Tracing, men det var skönt att Linus och många flera stöttade Hardware Unboxed.

Kollade igår på WAN Show där Linus och Luke tog upp om LG gällande Hardware Unboxed.

Du har redan besvarad men det är inte HU som är i blåsväder utan företagen de gång på gång avslöjar. Vi ska vara tacksamma för att någon recensent vågar blåsa i visselpipan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag köpte ganska nyligen en LG 27GL83A-B. Inte lika säker på att jag skulle köpt den idag, efter att HU avslöjat vad LG sysslar med. Bra skärm, speciellt för priset (3390kr), men låter gärna bli att stötta en utbytbar aktör när de ändå åker dit. Det sagt så köpte jag ett 3070 efter HU avslöjade Nvidia, men i det fallet fanns inget riktigt alternativ heller. Skärmtillverkare finns det så det räcker och blir över medans grafikkortstillverkare finns det bara två.

Tittade på lite LG skärmar nu när jag ska köpa ny, blev lite fundersam efter denna nyhet, men dock så har de andra skärmarna i samma segment, både från acer och dell, ändå en LG panel i sig så man kommer inte undan dom så lätt

Permalänk
Avstängd
Skrivet av gonace:

Man får passa på så länge det är möjligt, snart har vi en värld där inte den möjligheten finns! 😞

Då kommer det blir att många beställer hem och testa i några dagar och sen skicka tillbaka.

Allt som har med bild & ljud går inte att bilda en bra uppfattning bakom en skärm, det är bland annat därför hifiklubben har så att man kan komma och lyssna oss dom.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Keeper of the Bamse

Är det bara jag som reagerar på hur LG kan använda sig av "LG CNS" som inte ens kan uttrycka sig korrekt på engelska? Det där sista mailet var ju värre än manualen till kina-skit på wish.

Det är ju superkritiskt att kunna uttrycka sig korrekt och precist när man pratar i egenskap av PR/Marketing-folk. Det där såg ju ut att vara direktkört i googletranslate, eller nästan amazon-translate.

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av PeoplesMC:

Tittade på lite LG skärmar nu när jag ska köpa ny, blev lite fundersam efter denna nyhet, men dock så har de andra skärmarna i samma segment, både från acer och dell, ändå en LG panel i sig så man kommer inte undan dom så lätt

Det har du rätt i, tänkte inte så långt att de faktiskt är en ganska stor panelleverantör. Att inte köpa en LG-marknadsförd skärm går, men att välja bort allt LG i en skärm blir betydligt svårare.

Skrivet av Printscreen:

Är det bara jag som reagerar på hur LG kan använda sig av "LG CNS" som inte ens kan uttrycka sig korrekt på engelska? Det där sista mailet var ju värre än manualen till kina-skit på wish.

Det är ju superkritiskt att kunna uttrycka sig korrekt och precist när man pratar i egenskap av PR/Marketing-folk. Det där såg ju ut att vara direktkört i googletranslate, eller nästan amazon-translate.

Jag fick hem min portabla AC i veckan (Electrolux) och den svenska delen av manualen lämnade en hel del att önska. Började så fint med "Bruksanvisninng" vilket jag förutsatte att var norska, den mer korrekta "Bruksanvisning" var den norska delen. Sedan texten i fick man fundera på vad de faktiskt menade mer än en gång.

När man som tillverkare, som i fallet med LG och HU så är det extra viktigt att man tydligt kan förmedla vad man vill ha sagt i skrift eller dialog. Det HU visade upp var riktigt jäkla dåligt. I Nvidia-fallet kunde man inte skylla på språkproblem iallafall.

Permalänk
Medlem

Ska vi någonsin kunna köpa något längre fram i tiden som vi har en hum om vad det är, så är det ovärderligt att HU är ärliga och raka med detta.
Fysiska butiker försvinner i rasande fart så allt vi kommer ha att gå på är internet och att någon annan du är på fysisk plats med har köpt först.
Vilket gör att det mest blir internet som står för informationen vilket bevisligen lämnar mycket att önska.

Rent för många privatpersoner är helt ute och reser när dom bedömer en vara. Anledningarna till det är många.
En är den allt för vanliga "fanboyismen".

Så recensioner av tekniskt kunniga personer som inte har något att vinna på att en vara är bra eller dålig utan det är recensionen i sig som har värde kommer ersätta "klämma på vara i butik".

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Geeks
SweClockers

Nu har jag jobbat med detta i sisådär 15 år och turligt nog är det väldigt sällan liknande situationer inträffar här. Ofta handlar det om kulturella skillnader och enskilda medarbetare som går för långt i försöken att visa sig duktig för chefen.

Lätt att glömma att i många länder är medier hårt styrda och har inga ambitioner om att vara oberoende, som vi är vana vid här i Sverige.

På rak arm minns jag enbart Ace of Sweden-debaklet och småtjafs med Thermalright (för väldigt länge sedan). Den sistnämnda samarbetade vi inte med överhuvudtaget under några år eftersom de ville påverka testmetoden. Lustigt nog hade de väldigt bra produkter och vi kunde helt kringgå dem genom att ta in produkterna via den svenska distributören istället.

Personligen tycker jag dock att det är ett större problem med taktiken att "portionera" ut information eller villkora tillgången till produkter och styra mediers agerande på det viset. Jättevanligt i spelbranschen och nu även när det kommer till hårdvara.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Skrivet av Dimestam:

Nu har jag jobbat med detta i sisådär 15 år och turligt nog är det väldigt sällan liknande situationer inträffar här. Ofta handlar det om kulturella skillnader och enskilda medarbetare som går för långt i försöken att visa sig duktig för chefen.

Lätt att glömma att i många länder är medier hårt styrda och har inga ambitioner om att vara oberoende, som vi är vana vid här i Sverige.

På rak arm minns jag enbart Ace of Sweden-debaklet och småtjafs med Thermalright (för väldigt länge sedan). Den sistnämnda samarbetade vi inte med överhuvudtaget under några år eftersom de ville påverka testmetoden. Lustigt nog hade de väldigt bra produkter.

Personligen tycker jag dock att det är ett större problem med taktiken att "portionera" ut information eller villkora tillgången till produkter och styra mediers agerande på det viset. Jättevanligt i spelvärlden och nu även när det kommer till hårdvara.

Ass of Sweden vilka legender de var.

Thermaltake trodde jag inte höll på med sådant men kanske finns en anledning till att de inte verkar vara lika stora här i sverige idag som i början på 2000talet vet att de finns att få tag i om man är villig att importera från nånstans i eu men i sverige känns de relativt ovanliga att hitta hos återförsäljare.

men tillbaka till ämnet.

personligen tycker jag att LG verkar vara lite hit or miss med sina produkter aldrig gillat deras skärmar eller tv-apparater tycker de känns billiga på något vis även om många bildmässigt är väldigt bra så känns de ändå på något vis som en budgetprodukt som man betalar premium för.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av KingCobra:

Troligtvis inte Hardware Unboxed

Tom`s hardware är med på listan när det gäller köpta revyers

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Rouge of Darkness:

Ass of Sweden vilka legender de var.

Thermaltake trodde jag inte höll på med sådant men kanske finns en anledning till att de inte verkar vara lika stora här i sverige idag som i början på 2000talet vet att de finns att få tag i om man är villig att importera från nånstans i eu men i sverige känns de relativt ovanliga att hitta hos återförsäljare.

men tillbaka till ämnet.

personligen tycker jag att LG verkar vara lite hit or miss med sina produkter aldrig gillat deras skärmar eller tv-apparater tycker de känns billiga på något vis även om många bildmässigt är väldigt bra så känns de ändå på något vis som en budgetprodukt som man betalar premium för.

Thermalright handlade det om. Thermaltake är ett annat företag.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Rouge of Darkness:

personligen tycker jag att LG verkar vara lite hit or miss med sina produkter aldrig gillat deras skärmar eller tv-apparater tycker de känns billiga på något vis även om många bildmässigt är väldigt bra så känns de ändå på något vis som en budgetprodukt som man betalar premium för.

Avsaknaden av främst Android appstödet och att man istället måste använda LG's egna dåligt supportade appbutik känns rätt B faktiskt. Gav tillslut upp och köpte en Nvidia Shield Pro. Det denna gör förväntar jag mig att en TV i toppsegmentet redan ska fixa.

LG's OLEDs är fina, känns verkligen som väldesignade och utvecklade produkter. Men mjukvaran och bristande app-stöd får den att kännas lika smart som en gammal "dum-TV".

Skrivet av anton studs:

Tom`s hardware är med på listan när det gäller köpta revyers

Verkligen, främst klassikern nedan som gjorde att de tappade väldigt mycket anseende. Minns när klippet dök upp, för... 20 år sedan?, helvete vad länge sedan. Snackis länge.

Härlig nostalgikick med ljudet. Men var den med i orginalet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Lätt att glömma att i många länder är medier hårt styrda och har inga ambitioner om att vara oberoende, som vi är vana vid här i Sverige.

Jag ser fortfarande fram emot det klassiska Plus-formatet där någon av er LARPar Sverker [vem är egentligen mest lik Sverker på redaktionen?] och avrundar med att slänga produkter i en soptunna.

Jag bjuder på namnet SverkClockers.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av anders190:

Avsaknaden av främst Android appstödet och att man istället måste använda LG's egna dåligt supportade appbutik känns rätt B faktiskt. Gav tillslut upp och köpte en Nvidia Shield Pro. Det denna gör förväntar jag mig att en TV i toppsegmentet redan ska fixa.

LG's OLEDs är fina, känns verkligen som väldesignade och utvecklade produkter. Men mjukvaran och bristande app-stöd får den att kännas lika smart som en gammal "dum-TV".

Verkligen, främst klassikern nedan som gjorde att de tappade väldigt mycket anseende. Minns när klippet dök upp, för... 20 år sedan?, helvete vad länge sedan. Snackis länge.

https://www.youtube.com/watch?v=NxNUK3U73SI

Härlig nostalgikick med ljudet. Men var den med i orginalet?

Bonus, mobil Ryzen kör Crysis utan kylning:

How the turn tables...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Thomas:

Läs här: https://www.youtube.com/watch?v=J5DuXeqnA-w#t=10m39s

Det kan ju inte bli mycket mer klartext än vad de framfört i sina mail här.

Exakt den texten jag tänkte på, rest my case.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lappen81:

Exakt den texten jag tänkte på, rest my case.

Oavsett hur dålig engelskan är så är poängen solklar, gör reviewn så som vi vill, eller gör den inte alls.

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P