Google Home låter mig inte parkoppla blåtand.

Permalänk
Rekordmedlem

Google Home låter mig inte parkoppla blåtand.

Jag har fått ett underligt problem i Home, jag kan inte längre para blåtandsljud i Home appen, alternativet går inte att klicka på utan texten "aktivera parkoppling" bara finns där men inget händer vid klick. Se bilden, någon som vet nått eller råkat ut för nått liknade problem ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Jag har fått ett underligt problem i Home, jag kan inte längre para blåtandsljud i Home appen, alternativet går inte att klicka på utan texten "aktivera parkoppling" bara finns där men inget händer vid klick. Se bilden, någon som vet nått eller råkat ut för nått liknade problem ?
https://i.imgur.com/1ZzWDge.png

hmm jag hade något liknande fast med hörlurar, det var efter att telefonen uppdaterat sig och apparna var tvunget att få rättigheter att använda vissa saker igen, (fick även installera om ett par trots att jag gav dom rättighet)

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Rekordmedlem

Har provat ominstallera appen och även att installera den på en annan enhet som aldrig haft den, har också provat blåtanden separat och bt funkar men det går inte att parkoppla några enheter via appen längre.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.