World of Warcraft: Burning Crusade Classic

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Hondaxl:

Jo får väl göra det,har inte ens kört nån inctance ännu😆
Fast har tröttnat på huntern med och finderar på att levelboosta nån annan klass. Vilken klass e bäst i bc? Warlock verkar rätt kul.

Warlock och Hunters är dom starkast dps klasserna i tbc.

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Gah, tänkte ju vänta till i höst men det kliar verkligen efter att dra igång.

Några rekommendationer på server om jag inte kan hålla mig?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Json_81:

Gah, tänkte ju vänta till i höst men det kliar verkligen efter att dra igång.

Några rekommendationer på server om jag inte kan hålla mig?

Här har du en lista baserat på WoWLogs på ett ungefär hur serverna ser ut med antal spelare + aly/horde:

https://ironforge.pro/servers/

Den var senast uppdaterad innan pre-patchen men ska bli uppdaterad imorgon enligt sidan

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Här har du en lista baserat på WoWLogs på ett ungefär hur serverna ser ut med antal spelare + aly/horde:

https://ironforge.pro/servers/

Den var senast uppdaterad innan pre-patchen men ska bli uppdaterad imorgon enligt sidan

Tack, hittade en liknande sida och chansade på pyrewood.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det där är bara deprimerande / too real. Känner igen det helt och hållet.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.