Permalänk
Medlem

Surfplatta och en drönare

Tjenis

Jag tänkte göra mig av med lite saker som jag inte har någon användning av

Första saken är en "Lenovo yoga tab 3". Den är köpt i början av 2019.

Den har använts enbart hemma hos mig. Och den har inga skador vad jag kan se. Möjligtvis nån smårepa nånstans. Den saknar dock original-laddare. Så jag tänker att jag skickar med en samsung-laddare. Jag har alldeles för många laddare hemma. Surfplattan är dock förjävla seg enligt mig. Därav att jag vill bli av med den. Den duger dock att att glo lite YouTube eller Netflix på. Specifikationer ses på bilderna

Objekt nummer två är en drönare av modellen "Ryze Tello Powered By Dji". Den är köpt för lite mer än en månad sedan. Den har dock bara flugit i max 20 minuter. Dvs den är i gott skick

Batteritiden ska tydligen vara runt 13 minuter. Jag vågar varken bekräfta eller dementera huruvida om det faktiskt stämmer. I övrigt så föreslår jag att man kollar upp mer info på nätet

Bud och eventuella frågor lämnas här i tråden. Bud via PM ignoreras. Köpare står för frakt

Eftersom att jag inte kan tänka mig att sakerna har något större värde, så låter jag annonserna ligga uppe i bara några dagar

//Samuel

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Ingen aning om det kan anses som skambud men börjar väl på 100kr plus frakt för plattan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Ingen aning om det kan anses som skambud men börjar väl på 100kr plus frakt för plattan

Eftersom att jag inte har suttit något bud så får det väl inte anses vara ett skambud. Men jag är nog inte villig släppa den för det priset

Permalänk
Medlem

vad är drönaren värd för dig @sompe ?
ingen koll på det där men funderar på att hitta en billig drönare på 2a hand för att testa om det är värt att investera i..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

vad är drönaren värd för dig @sompe ?
ingen koll på det där men funderar på att hitta en billig drönare på 2a hand för att testa om det är värt att investera i..

Jävligt bra fråga haha. Den kostade 990:- när jag köpte den. Så en femhundring kanske

Permalänk
Medlem

Kan man hämta hemma hos dig? Vart i så fall är det?

Permalänk
Medlem

500:- ink frakt för drönaren?

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Kan man hämta hemma hos dig? Vart i så fall är det?

Jag bor typ tre mil söder om Kungsbacka. Men jag är hemma på oregelbundna tider

Men vad är du ute efter för något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

500:- ink frakt för drönaren?

Det är noterat

Permalänk
Avstängd

700 får både plus frakt

Visa signatur

Intel Core i9 9900K .Asus Prime Z390-P.
Intel Core i9 7900X 3,3GHz .Asus Prime X299-A (Hackintosh)

Permalänk
Medlem
Skrivet av sali2003:

700 får både plus frakt

Noterat

Permalänk
Medlem

Edit: Jag ångrar mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeBoy:

Edit: Jag ångrar mig

Allright

Permalänk
Medlem

Bjuder 600:- + frakt för drönaren.

Visa signatur

.....

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Bjuder 600:- + frakt för drönaren.

Noterat

Permalänk
Medlem

Tänker att jag avslutar drönaren imorgon kl 15. Och så avvaktar jag ett par dagar för att se om det kommer några fler bud på surfplattan

Permalänk
Medlem

Vad vill du ha för plattan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Vad vill du ha för plattan?

Vet inte riktigt. Några hundringar iaf

Permalänk
Medlem
Skrivet av gulenay:

Bjuder 600:- + frakt för drönaren.

Du vann drönare. Skickar pm