Säljes: Sony Xperia 1 II (ny), OnePlus 9 (ny) iPad Pro 2020, 12.9 4th gen, 120 hz (nyskick). Gaminglaptop.

Permalänk
Medlem

Säljes: Sony Xperia 1 II (ny), OnePlus 9 (ny) iPad Pro 2020, 12.9 4th gen, 120 hz (nyskick). Gaminglaptop.

Så som läget är just nu har jag följande enheter hemma:

1.
iPad pro 12.9, 2020 (4th gen), 128 gb, WiFi. Totalt nyskick och inhandlad på Telia för cirka 6 mån sen. Knappt använd. Inga tecken på användning alls. Originalladdare och allt det där. Garanti intakt. Pris vid köp rakt av: 8700.

2. Sony Xperia 1 II (helt ny från Halebop i originalförpackning). 256 gb. 4k OLED-skärm.
Alla tillbehör medföljer. Ett par Bluetooth-hörlurar från Sony (WH-CH150) kan medfölja via rätt affär. Dessa är inte använda mycket och inköpta på ELgiganten i våras. Snabbladdning på den, medföljer en kort USB-C-kabel för ändamålet från Sony.

Garanti intakt på telefonen. Bara startad och testad i princip. Inte en skråma eller annat som avslöjar att den skulle vara "begagnad", snarare fabriksny. Pris vid köp rakt av: 4500.

3.

Oneplus 9 5G (inköpt från Telia för ett par månader sedan, ytterst lite använd. Svart. 128 gb. Garanti. Inköpt på Telia. Originalkartong, 65w-warp-charger och originalkabel, TPU-skal medföljer givetvis. Pre-applied screen protector (ursäkta att jag inte orkar översätta) sitter fortfarande kvar tex. PRis vid köp rakt av: 5500 kr.

4. HP Pavilion gaming laptop, Intel i5-9300h, Nvidia GTX 1660 ti Max-Q. 15,6 "-skärm med 144 hz refresh rate. Inköpt för ca 4 mån sedan på Elgiganten. Kvitto och garanti. 8 GB RAM med en ledig plats bredvid för dual-channel att stickas in. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

Jag är intresserad av byten av olika slag. Letar främst efter gaming-phone, annan Android-lur (tex Poco F3), tablets som Samsung S7/S7+ (ej LTE helst men allt är möjligt).

Kom gärna med förslag och var inte blyga - öppen för det mesta. Desktop och laptop kan även vara av intresse.

Som sagt, allt är öppet för diskussion så skriv på om ni är intresserade. Ställ frågor om ni undrar något eller om jag missat något.

Enheterna finns i Hässleholm, Skåne. Ser helst ett möte IRL, men KAN givetvis skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

är du intresserad av en mi 10t pro?
alternativt razer phone II (Har även junglecat till denna)

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

är du intresserad av en mi 10t pro?
alternativt razer phone II (Har även junglecat till denna)

Xiaomin, ja, det är möjligt beroende på vad du tänkt för för affär. Razern måste jag säga nej till även om den lockar. 845 är lite för gammalt när jag spelar "mobile first".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dnsssm:

Xiaomin, ja, det är möjligt beroende på vad du tänkt för för affär. Razern måste jag säga nej till även om den lockar. 845 är lite för gammalt när jag spelar "mobile first".

Är framförallt Sonyn som är intressant, eftersom jag använder xiaomin så skulle jag behöva "kopiera" till den innan jag fabriksåterställer den.
Ge ett förslag på vad du tycker är rimligt, har möjlighet att hämta

Visa signatur

CPU: R7 5800X3D | GPU: XFX 6900XT Merc 319 | MB: Gigabyte X570 PRO-I| RAM: 2x16 Corsair LPX@3600MHz CL18|Cooling: Scythe Ninja 5 (Noctua A12x25)|PSU: Corsair SF750|SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB + Corsair MP510 4TB + Samsung 850 EVO 2TB + Samsung 850 PRO 2TB|CASE:NR200P

Permalänk
Medlem
Skrivet av sweisdapro:

Är framförallt Sonyn som är intressant, eftersom jag använder xiaomin så skulle jag behöva "kopiera" till den innan jag fabriksåterställer den.
Ge ett förslag på vad du tycker är rimligt, har möjlighet att hämta

Se mitt PM till dig. Lite brådskande

Permalänk
Medlem

Är intresserad av Oneplus, har skickat PM.

Permalänk
Medlem

Bjuder 4500 för Oneplus. Kan hämta den i Hässleholm idag. Mvh

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Medlem

hur ser det ut med ipad pro?

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem

Som den fattige snikne student jag är lägger jag ett bud på 3000kr för HP Pavilionen om den finns kvar.

Permalänk
Medlem

Är Sony telefonen kvar?

Permalänk

Är laptopen kvar?

Permalänk
Medlem

Hej!
Har du bilder på oneplus 9.
Är den hel och fin?
Budar om så är fallet 5000 kr.
Mvh

Visa signatur

Intel Core i7 6700K 4GHz, Corsair 32 GB ddr4 2133 MHz VENGEANCE, Evga GeForce GTX 980 4 GB GDDR5, Evga z170 Ftw, Evga supernova 750 g2, Noctua Nh-d15, Samsung ssd PRO 850-series 256 gb, Samsung ssd 850 Evo 500 gb.

Permalänk
Medlem

Drar tillbaka mitt bud.

Visa signatur

Intel Core i7 6700K 4GHz, Corsair 32 GB ddr4 2133 MHz VENGEANCE, Evga GeForce GTX 980 4 GB GDDR5, Evga z170 Ftw, Evga supernova 750 g2, Noctua Nh-d15, Samsung ssd PRO 850-series 256 gb, Samsung ssd 850 Evo 500 gb.

Permalänk
Medlem

Sorry, har varit på semester och glömt av annonsen lite

Såhär är läget idag (se ny enhet till salu i Poco F3):

1. Oneplus 9 5G (inköpt från Telia för ett par månader sedan, ytterst lite använd. Svart. 128 gb. Garanti. Inköpt på Telia. Originalkartong, 65w-warp-charger och originalkabel, TPU-skal medföljer givetvis. Pre-applied screen protector (ursäkta att jag inte orkar översätta) sitter fortfarande kvar tex. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

2. HP Pavilion gaming laptop, Intel i5-9300h, Nvidia GTX 1660 ti Max-Q. 15,6 "-skärm med 144 hz refresh rate. Inköpt för ca 4 mån sedan på Elgiganten. Kvitto och garanti. 8 GB RAM med en ledig plats bredvid för dual-channel att stickas in. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

3. Poco F3, 6 GB ram, 128 GB ROM. EU. Köpt på Webhallen för någon vecka sedan. Kvitto och garanti finns. Enbart öppnad och startad vid ett tillfälle. Allt från förpackningen medföljer givetvis såsom snabbladdare, originalkabel, transparent TPU-skal, USB-C till 3.5 mm-dongel. Självklart är inte bootloader upplåst eller dylikt vid enda tillfället enheten testades. Pris vid köp rakt av: 3500 kr.

Permalänk
Medlem

Kan ge 5000 för Oneplus 9. Kan hämta i Hässleholm, när som helst.

Skrivet av Dnsssm:

Sorry, har varit på semester och glömt av annonsen lite

Såhär är läget idag (se ny enhet till salu i Poco F3):

1. Oneplus 9 5G (inköpt från Telia för ett par månader sedan, ytterst lite använd. Svart. 128 gb. Garanti. Inköpt på Telia. Originalkartong, 65w-warp-charger och originalkabel, TPU-skal medföljer givetvis. Pre-applied screen protector (ursäkta att jag inte orkar översätta) sitter fortfarande kvar tex. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

2. HP Pavilion gaming laptop, Intel i5-9300h, Nvidia GTX 1660 ti Max-Q. 15,6 "-skärm med 144 hz refresh rate. Inköpt för ca 4 mån sedan på Elgiganten. Kvitto och garanti. 8 GB RAM med en ledig plats bredvid för dual-channel att stickas in. Pris vid köp rakt av: 5500 kr.

3. Poco F3, 6 GB ram, 128 GB ROM. EU. Köpt på Webhallen för någon vecka sedan. Kvitto och garanti finns. Enbart öppnad och startad vid ett tillfälle. Allt från förpackningen medföljer givetvis såsom snabbladdare, originalkabel, transparent TPU-skal, USB-C till 3.5 mm-dongel. Självklart är inte bootloader upplåst eller dylikt vid enda tillfället enheten testades. Pris vid köp rakt av: 3500 kr.

Visa signatur

Fia med knuff är det ursprunget till Dota 2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av PixelBritta:

Kan ge 5000 för Oneplus 9. Kan hämta i Hässleholm, när som helst.

Se PM

Permalänk
Medlem

OnePlus 9 fortfarande kvar.