Permalänk
Medlem

Fick ett slarvfel så kunde egentligen 7 av 10 vilket inte är så dåligt! Hade förväntat mig sämre resultat haha!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Mpnga vilda chasningar träfade rätt.
Namn på saker har aldrig varit min grej och speciellt inte på möss.

Permalänk
Medlem

9/10. Apple musen hade jag ingen aning om, aldrig ägt en Apple stationär så aldrig använt deras "möss"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Faktiskt inte en enda chansning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Westelindh!:

1/10 är mitt sämsta resultat någonsin med råge. Även om jag haft ett spelintresse i 25 år så har jag inte varit den som bytt mus särskilt ofta och det visade sig idag 😂

Riktigt kass!
Jag var dubbelt så bra med 2 rätt…

Jag skulle nog säga ett det ändå är en aning tillfredsställande med att svara sämre än slumpen, haha

Permalänk
Medlem

6/10.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Luriga rackare denna gången. Även om detta är något av ett favoritområde för mig.

Permalänk
Medlem

Väldigt många gissningar.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

5/10. Inte så illa med tanke på att jag inte kände till en enda.

Permalänk
Nyhetsredaktör

Fasen, bommade på Apple-musen och Arc Mouse, den sistnämnda borde jag ändå ha kunnat

Permalänk
Medlem

2/10 jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gissade för det mesta på allt och med den skillen så borde jag köpa en trisslott xD

Permalänk
Medlem

Intressant att det står "Jag klarade quizet", fast folk quotar "Du klara det" IT'S A TRAP!

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

Har en nyare och äldre MX518, ser exakt likadana ut som eran MX510 på bilden... Eventuellt att DPI-knapparna har någon annat "teckensnitt" men de har nötts ut så svårt att säga.

Njää...
https://www.nordichardware.se/wp-content/uploads/Logitech-MX5...

Just MX510 har jag inte haft, men väl MX500, MX518 och även en MX518 Legendary som förvisso är oanvänd. Grundformen är likadan, men de är inte exakt lika utseendemässigt. Sedan är ytbeläggningen på den sistnämnda inte likadan som de äldre.

Tillägg: Det fanns nog en röd MX510 också. Ingen av de andra har åtminstone mig veterligen funnits som blå eller röda.

Permalänk
Medlem

Inte så bra.

Har faktiskt en MS Arc mus liggandes, själva musfunktionaliteten är helt ok inklusive böjandet men scrollplattan är inte mycket att ha, vilket jag visste innan då jag hade en tidigare modell med samma teknik som också var kass. Arc-musen köpte jag inte själv dock utan den blev över på jobbet vid någon flytt och jag tänkte den kunde vara bra att ha.

Permalänk
Medlem

Mitt resultat: 8/10
Snittresultatet bland alla deltagare är 5.12/10. Du klarade quizet på 1 minut 35 sekunder.

Permalänk
Medlem

Inte så illa för någon som inte kan något om möss 😁

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Korkat att göra ett quiz yrvaken, jag borde verkligen ha full pott i det här.

Permalänk
Medlem

7/10 Sad day...

Permalänk
Medlem

3/10…..hur ska man kunna skilja t.ex MX 500, 510 o 518 åt egentligen..?

Permalänk
Häxmästare ✨
Skrivet av Campaigner:

3/10…..hur ska man kunna skilja t.ex MX 500, 510 o 518 åt egentligen..?

De är onekligen rätt lika, men det finns skillnader i färgteman och mönster.

MX500: Gråsilver utan mönster
MX510: Blå eller röd med mönster
MX518: Gråsilver med mönster

Permalänk
Medlem
Skrivet av JonasT:

De är onekligen rätt lika, men det finns skillnader i färgteman och mönster.

MX500: Gråsilver utan mönster
MX510: Blå eller röd med mönster
MX518: Gråsilver med mönster

Ja, detta var ju uppe redan innan, varpå jag svarade så här, där det finns en länk till en bild från en recension av den senaste varianten MX518 Legendary där alla generationer är med: