Asus VG27A, Qnix QX2710, Blue Yeti pro + Shock mount + Arm, Sony a6000 + 50mm/f1.8

Permalänk
Medlem

Asus VG27A, Qnix QX2710, Blue Yeti pro + Shock mount + Arm, Sony a6000 + 50mm/f1.8

Säljer av saker som jag inte längre använder, det som kan skickas är markerat.

Allt finnas att hämta vid Mariatorget i Stockholm

---

Asus VG27A
1440p IPS 120Hz(144OC) skärm
Nypris ~4000kr
Pris 2000kr
Kan skickas i originalförpackning mot frakt.

---

Blue yeti pro inkl. shock mount, Compass boom arm
Nypris Mikrofon - 2000kr | Shock mount 700kr | Compass 1100kr
Pris 2000kr

---

3x Qnix QX2710 Strippade paneler 1440p IPS 120Hz (OC) Endast DVI-D
Obs. inga stativ/fötter, endast paneler
Pris 500kr styck

---

2x VisionTek aktiv DVI-D till DP adapter. Fungerar till Qnix för 120Hz
Pris 250kr st

---

2x Multibrackets M Vesa svart skärmarm
Nypris 1200kr
Pris 500kr styck

---

Sony a6000 + Sony 50mm F1.8 OSS objektiv
Pris: 2000kr
Kan skickas mot frakt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Vad är slutarantalet på a6000?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Vad är slutarantalet på a6000?

Vet inte, kameran skriver inte ut shutter count i exif av någon anledning, sänker därav priset till 2000kr

Permalänk
Medlem

Intresserad av en panel och DVI-D/DP adapter. Meen flyttar till Stockholm först om en månad. Om det finns någon kvar då tar jag gärna en.

Edit: Intresserad av micstativ + shock mount också. Filtret som sitter på yetin, är det något som tillhör stativet eller micen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

Säljer av saker som jag inte längre använder, det som kan skickas är markerat.

Allt finnas att hämta vid Mariatorget i Stockholm

Läs hela annonsen här

Skulle vilja köpa en Qnix QX2710 och en VisionTek aktiv DVI-D till DP adapter men bor en bit bort. Är det möjligt att skicka? Kostnad?

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

Vet inte, kameran skriver inte ut shutter count i exif av någon anledning, sänker därav priset till 2000kr

OK, när är kameran inköpt? Jag antar skickat på objektivet är fint, inga skador på glaset?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

OK, när är kameran inköpt? Jag antar skickat på objektivet är fint, inga skador på glaset?

Den är inköpt begagnat så jag har inte originalkvitto, men shutter count ska ligga runt 10500-11000 för det som den skrev ut när jag köpte + vad jag har använt.

Glaset(och sensorn) är perfekt, inga skador

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

Intresserad av en panel och DVI-D/DP adapter. Meen flyttar till Stockholm först om en månad. Om det finns någon kvar då tar jag gärna en.

Om det finns kvar så absolut.

Skrivet av Laktos:

Edit: Intresserad av micstativ + shock mount också. Filtret som sitter på yetin, är det något som tillhör stativet eller micen?

Det är ett random filter som jag har köpt separat någonstans

Permalänk
Medlem
Skrivet av anemic:

Skulle vilja köpa en Qnix QX2710 och en VisionTek aktiv DVI-D till DP adapter men bor en bit bort. Är det möjligt att skicka? Kostnad?

Det blir väldigt jobbigt att skicka utan att det tar skada så jag kommer tyvärr inte att skicka dem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

Den är inköpt begagnat så jag har inte originalkvitto, men shutter count ska ligga runt 10500-11000 för det som den skrev ut när jag köpte + vad jag har använt.

Glaset(och sensorn) är perfekt, inga skador

Är det köp nu pris eller bud?

Jag tar kameran och objektiv för utsatt pris + frakt isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Är det köp nu pris eller bud?

Jag tar kameran och objektiv för utsatt pris + frakt isf.

Jag låter det ligga öppet om någon vill bjuda över tills imorgon när jag kan kolla upp emballage, om ingen bjuder så är det ditt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Talossi:

Är det köp nu pris eller bud?

Jag tar kameran och objektiv för utsatt pris + frakt isf.

Skrivet av Doz3r:

Jag låter det ligga öppet om någon vill bjuda över tills imorgon när jag kan kolla upp emballage, om ingen bjuder så är det ditt

Ok, inget annat bud så det är ditt. Kör resten i PM

Edit: Kameran + objektiv är nu sålt

Vara såld
Permalänk
Medlem

Mikrofonstativ/Shock mount har köpare på g så preliminärt inte till försäljning

Permalänk
Medlem

Hejsan! Jag vill köpa skärm-armen. Bara för att dubbelkolla, är det denna modell?
https://www.inet.se/produkt/2205314/m-vesa-gas-lift-arm-singl...

Isåfall köper jag den gärna och kan hämta upp i Stockholm.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

Hejsan! Jag vill köpa skärm-armen. Bara för att dubbelkolla, är det denna modell?
https://www.inet.se/produkt/2205314/m-vesa-gas-lift-arm-singl...

Isåfall köper jag den gärna och kan hämta upp i Stockholm.

Det är en tidigare revision, t.ex. VESA plattan ser lite annorlunda ut men det är samma produkt.

Permalänk
Medlem

Tack för snabbt svar! Det är inget problem, jag är fortsatt intresserad så länge den fungerar som den ska och har samma viktkapacitet (10kg?).

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

Tack för snabbt svar! Det är inget problem, jag är fortsatt intresserad så länge den fungerar som den ska och har samma viktkapacitet (10kg?).

Yes, 10kg ska vara maxvikt

Permalänk
Medlem

Bra! Då tar vi resten över PM.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem

Mikrofonarm + shock mount + pop filter är nu såld

En skärmarm är också såld

Permalänk
Medlem

Hej igen!
Nu är jag också intresserad av ASUS VG27AQ (så länge den är felfri, dvs inga döda pixlar eller särskilt märkbar BLB/IPS glow). Vad sägs om 1250? (Vad tycker du är rimligt annars? Tycker 2k är lite väl dyrt, då man tappar chansen till retur inom 30 dagar) Kan hämta upp isåfall.

Mvh Vilgot

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ville907:

Hej igen!
Nu är jag också intresserad av ASUS VG27AQ (så länge den är felfri, dvs inga döda pixlar eller särskilt märkbar BLB/IPS glow). Vad sägs om 1250? (Vad tycker du är rimligt annars? Tycker 2k är lite väl dyrt, då man tappar chansen till retur inom 30 dagar) Kan hämta upp isåfall.

Mvh Vilgot

Missat att skriva att den skärmen är såld

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doz3r:

Missat att skriva att den skärmen är såld

Ok, tack för svar.

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC

Permalänk
Medlem

Just nu så finns Yeti Pro och en Multibracket VESA mount kvar.

Permalänk
Medlem

Hej igen, jag köper gärna den andra skärm-armen också (om den finns kvar). PM?

Visa signatur

CPU: 3700X @ Stock | GPU: 3070 Gainward Phoenix | MB: B450 Tomahawk Max | RAM: 32 GB Vengeance 3600 MHz CL18 | Skärm: Asus PA34VC