Permalänk
Medlem

Noctua 120mm fan clips

Hej,

Söker såna fan clips som kan sätta en 120mm fan på en noctua kylare. Har en C14s och där får man bara till 140mm varianten,

Är medveten om att man får dom gratis om man kontaktar Noctua men det kan ta veckor att få dom så är villig att betala en liten slant för dom om tillgängliga här.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem

ÄVen om någon råkar ha, eller veta varifrån man får tag i, skruvar för cooler master NR200/NR200P för top bracket fans. Man får 4 till caset men jag behöver 4 till..

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

ÄVen om någon råkar ha, eller veta varifrån man får tag i, skruvar för cooler master NR200/NR200P för top bracket fans. Man får 4 till caset men jag behöver 4 till..

Pratar du om snabb fästena med fläktgaller till taket?

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Pratar du om snabb fästena med fläktgaller till taket?

Ja, fläktgaller har jag för det fick man till 2st.
Men såna "snabbfästen", alltså de specialskruvar som man måste ha för att sätta in en 120x25mm fläkt i toppen - fick man bara 4 av. Och jag tänkte ha 2 fläktar i toppen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Ja, fläktgaller har jag för det fick man till 2st.
Men såna "snabbfästen", alltså de specialskruvar som man måste ha för att sätta in en 120x25mm fläkt i toppen - fick man bara 4 av. Och jag tänkte ha 2 fläktar i toppen.

Jag tror jag har fläktgaller+svarta plugg+skruv som du kan få. Har dock inte gummi fästena kvar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Jag tror jag har fläktgaller+svarta plugg+skruv som du kan få. Har dock inte gummi fästena kvar.

hmm.. jag är dock lite osäker på att vi pratar om rätt saker.. Det är alltså det som behövs för att sätta fast en 25mm tjock fläkt i toppen av chassit? Har du möjligtvis en bild?

Samt tack! för att du engagerar dig

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

Ja, fläktgaller har jag för det fick man till 2st.
Men såna "snabbfästen", alltså de specialskruvar som man måste ha för att sätta in en 120x25mm fläkt i toppen - fick man bara 4 av. Och jag tänkte ha 2 fläktar i toppen.

Har en Nr200p och fick med 8 snabbfästen, för mig satt de förmonterade i fläktarna och fläktgaller.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Magicanz:

Har en Nr200p och fick med 8 snabbfästen, för mig satt de förmonterade i fläktarna och fläktgaller.

ja men precis dety är dessa jag pratar om.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Jag tror jag har fläktgaller+svarta plugg+skruv som du kan få. Har dock inte gummi fästena kvar.

se posten ovan. Menar du samma ?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

se posten ovan. Menar du samma ?

Ja fick också 8st förmonterade. Är hemma nästa vecka först om du vill ha dom.

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Ja fick också 8st förmonterade. Är hemma nästa vecka först om du vill ha dom.

ok blir bra! när nästa vecka ungefär och var bor du?

Samt vad vill du ha för dom?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nima2001:

ok blir bra! när nästa vecka ungefär och var bor du?

Samt vad vill du ha för dom?

PM