Permalänk
Medlem

MSI RX 6800 Gaming X Trio

Hejsan,

Säljer mitt MSI RX 6800 Gaming X Trio då jag köpte ett PS5 och behöver täcka upp lite i budgeten. Kortet inköptes från Inet 2021-01-15 och har legat i sin förpackning i antistaspåse sedan mitten av april (jag har annat kort i datorn just nu). Det är i mycket gott skick och har endast använts för gaming.

På anti-sag bracket har det skalats av lite färg där man sätter i skruvarna, men det hamnar bakom skruvarna och syns inte när det är monterat. Se bild.

Jag prioriterar upphämtning över frakt. Jag ska även ner till Greby i Småland i nästa vecka och skulle då kunna leverera eller mötas upp någonstans mellan Stockholm och den destinationen.

Nypris var 8490 kr. Bud från 7500 kr, köp nu 8490 kr.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej

Jag kan börja med 7500:-, kan hämta i Stockholm när det passar.

Med vänliga hälsningar
Alexej

Permalänk
Medlem

@alexejrm Noterat! Jag har inte satt något fast slut på budgivningen, men tänker att jag avvaktar en dag eller två. Om ingen annan visar intresse är kortet ditt!

Permalänk
Medlem

Hej

7600 med upphämtning.

Permalänk
Medlem

7700 kr med upphämtning

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Bud noterade. Då budtaket ändå börjar nalkas avslutar jag budgivning kl. 15.00 imorgon, Söndag 25/8. Upphämtning kan ske därefter på Lidingö. Om det inte var tydligt från annonsen, notera att 8490 kr är budtak/köp nu, säljer ej för mer än vad jag själv betalade. Givetvis får ni även med digital kopia på kvittot, om det önskas.

Sannolikt kommer jag att bege mig till Småland på måndag eftermiddag eller tisdag förmiddag, och kommer tillbaka inom en vecka. Ser helst att upphämtning sker innan jag åker, eventuellt att jag levererar (söder om Stockholm) i samband med resan.

Permalänk
Medlem

@Sc_king vinner budgivningen, skickar PM.

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.