Glad, Exalterad, Pigg?! Skriv era goda tankar här! :D

Permalänk
Medlem

Och då har man ett nytt jobb! Kanske skulle skriva det i den andra tråden istället (sur, ledsen, galen tråden alltså)

Permalänk
Medlem

Hade mer eller mindre ingenting att göra idag, och blev inspirerad att dra samman en gammal burk jag hade stående, och prova dra in winXP på den. Snacka om nostalgi att se den här skärmen igen:

Permalänk
Medlem

Efter många år som ensamstående på heltid så tror jag mig nu äntligen ha hittat en tjej i min smak🙂

Har inte haft torka i flera år såklart,dejtat har man.
Men att hitta en människa som både är en själv lik och olik är lättare sagt än gjort.. Och en som inte söker nån form av "upphöjd status" genom en..

Fast nu lite drygt ett år senare så känns det som jag (vi) har hittat rätt i varandra.

Fan så skönt med en respektive igen☺️

Permalänk
Medlem

Lyssnar på "Screamin for Vengeance" plattan på Spotify
Blir glad över att höra Robban sjunga så man får gåshud på armarna när han klämmer i 🙂

Permalänk
Medlem

Fick mig ett förstahandskontrakt i Stockholm efter "bara" 6år i bostadskön.
Fick besked i förrgår, kontrakt igår och inflyttning redan 1a Juli.

Första lägenheten jag har kontrakt på och ingen aning om vad man ska ha för elbolag och elbolagen kräver nå ID jag inte har så blir intressant med allt som ska fixas på typ 1 vecka

Permalänk
Medlem

att mitt långlivade projekt har gått så bra som det nu har gått gör mig glad just nu, speciellt när man sett att alla måtten stämde överens med allt och att allt flöt ihop bra. dock en bra bit kvar på resan.

Permalänk
Medlem

Kan vara världens mest patetiska sak att bli exalterad över, men äntligen en ny special från den roligaste trion på jorden!

😁

Permalänk
Medlem

Drar på en 3 veckors Road trip med respektive.
Blir att börja med Hemavan,sen ned mot Dalarna för att efter det stanna i Stockholm i cirka 2 veckor🙂

Känns roligt och spännande.
Får se hur det sen kommer att kännas att börja om att jobba,kommer hem dagen före från trippen,hade önskat nån dag ledigt i hemmet för att hinna landa,men men,det får helt enkelt funka🙂

Permalänk
Medlem

Inte haft diarré eller spytt på en hel vecka nu. Gallblåsan bortopererad för några veckor sedan och diarré + kräkningar är en hyfsat vanlig efterverkning. Har haft det i några omgångar nu.

Tvärs igenom livets alla skiften skall man inte underskatta den lycka det innebär med jämn avföring. Vilket jag härmed ber att få meddela forumet om.

Permalänk
Medlem

Jag och syrran, med hennes mindre händer, lyckades till slut byta påfyllnadsslang på S80:n. Det tog en stund och var trångt men till slut! Fantastiskt trevligt att få till det.

Permalänk
Medlem

Vi höjde avbetalningstakten på billånet för ett tag sedan för att se hur ett högre lån på en framtida bil skulle kännas. Kollade idag och insåg att vi nu bara har tre avbetalningar kvar vilket känns jädrigt bra!