SweClockers musmattor finns äntligen i lager!

Permalänk
Medlem

Hurdant är glidet på SweC's musmattor? Funderar på att byta ut min BenQ Zowie, eller vad den nu heter, och skulle gärna ha en mussmatta med lite mer glid.

Permalänk
Medlem

Grymt, men varken faktura eller direkt betalning funkar inte för en annan.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av _Fredrik_:

Kan det vara så att du valt fel land i drop down-menyn? (Eller ja snarare att hemsidan inte kunde identifiera rätt land)

Permalänk
Medlem

Någon insatt FPS-spelare med medium-low sens där ute som har testat mattan och kan skriva några ord? Kanske nämna några modeller som den liknar i känsla? Jag skulle vilja se en kortare recension på några få kortare stycken utav den. Jag ställer frivilligt upp som temporär och neutral testpilot igen (jag är seriös) - senast var jag med som en av testpiloterna av Huawei P40 åt er. Och innan dessa (innan 2009 måste det varit, skrev jag några få recensioner för er).

Jag har grov ångest om jag ska slå till på en hexagon XXL-matta. Sjukt synd att ni inte har en 120x60cm-variant SweClockers. Jag finner ibland att ~90x40cm är precis för lite för litet för mig. Finns det någon anledning till att ni inte har det som alternativ? Det blir mer och mer populärt med den storleken.

Jag gillar verkligen designen på hexagon-mattan som är otroligt snygg utan att skrika "kolla på mig!" med sin design. Men jag har hordat på mig många musmattor genom åren (har säkert 6-8 XXL extended mattor som jag samlat på mig under senaste 2-3 åren). Just nu som jag roterar mellan dem.

Järnspikar, nu kommer man inte kunna sova inatt bara för att jag kommer försöka hitta en bra anledning att köpa denna...

Skrivet av radx:

Riktigt nöjd med min
Passa fint ihop med mina 43" skärmar också
https://www.bildtagg.se/file/7qsjsq200t78pcpigtbz11w

Damn, väldigt fin setup du har där! Dock får jag ont i nacken enbart av att kolla på bilden - stör mig lite på den ynka centimetern jag får kolla från vänster till höger på min 34" curved-skärm haha.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av aMp:

Finns det någon anledning till att ni inte har det som alternativ?

Det är ganska dålig ekonomi i så småskalig produktion som vi sysslar med och ju fler varianter vi sprider ut det på desto värre blir det.

Sen beror det också ganska mycket på vad som efterfrågats. Det är bara en handfull personer som uttryckt önskemål om ännu större matta. Däremot var det ganska många som ville ha en mindre så det fixade vi den här gången.

Inför nästa batch (vilket inte lär bli förrän nästa år) kan vi ha en omröstning om vilka vi ska köra på helt enkelt dock

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Fredrik_:

Skrivet av UndaC:

Kan det vara så att du valt fel land i drop down-menyn? (Eller ja snarare att hemsidan inte kunde identifiera rätt land)

Jag verkar ha samma problem, får "tekniskt fel " vid både kort- och fakturabetalning.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Johannikur:

Jag verkar ha samma problem, får "tekniskt fel " vid både kort- och fakturabetalning.

Okok kanske är det så att de som driver butiken åt oss har tekniska problem. Får återkomma imorgon när de är på plats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _Fredrik_:

Skrivet av Johannikur:

Ni kanske har nån form av script-blockering eller liknande igång som bråkar?