Permalänk
Medlem

Dator i delar

Har uppgraderat sonens dator, och tänkte göra mig av med de nu överblivna delarna:

Moderkort ASUS ROG Strix B350-F
Processor Ryzen 5 1600
Minne Corsair 16GB (2X8GB) 2666MHz

Allt fullt fungerande. Kan också skicka med 3 st fläktar (Fractal Design, X2 GP-12) om någon så önskar.

Säljer i första hand allt i paket – inte lösa delar.

I nuläget ihopmonterat tillsammans med AMD-standard-kylaren, men det går naturligtvis att plocka isär om någon önskar.

Delarna är ursprungligen inköpta på Komplett/Webhallen/Inet – kan eventuellt gräva fram urspungliga kvitton.

Hämtas helst på plats i Sollentuna alternativt Kista, men kan ev. skickas (köparen betalar frakten – full betalning i förväg).

Som brukligt så säljer jag till vem jag vill, till vilket pris jag vill, eller inte alls. Men det är ju underförstått.

Tycker att det vore rimligt med 1000kr som utgångsbud, och annonsen ligger kvar så länge det är motiverat.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1000:- hämtar

Permalänk
Avstängd

1100 hämtar

Permalänk

1200+frakt

Permalänk

Tar bort mitt bud, pga hittat annat

Permalänk
Medlem

Av respekt för de bud som inkommit så vill jag inte hålla det här öppet för länge. Jag håller det öppet till efter lunch imorgon måndag (dvs. ungefär 24 timmar från start). Sedan tar jag kontakt med högsta budgivaren.

Permalänk
Medlem

1200 + frakt

Visa signatur

Asus Prime AP201 White || AsRock B760 Steel Legend || Intel i5 12600KF || Gigabyte 2080 Ti || Corsair Vengeance DDR5 32GB || SeaSonic Focus GX 750W

Permalänk
Avstängd

1200 hämtar

Permalänk

1300 hämtar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zetsukayo:

1300 hämtar

Jag skickar PM!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.