Permalänk
Medlem

Keycaps till Logitech G Pro,

Hej som rubriken säger så har jag ett Logitech G Pro tangentbord,

Nu är jag sugen på att skaffa vita keycaps som åter får rgbn att lysa igen så att säga som det gör på orginala keycaps,

Min fråga är vart hitta jag detta så jag vet att det till 100* passar mitt tangentbord?
Allt jag vet är att det e viktigt att hitta det som passar till Blue Switches men att vissa haft problem att all knappar ska passa,

MVH AT123

Permalänk
Medlem
Skrivet av AT123:

Min fråga är vart hitta jag detta så jag vet att det till 100* passar mitt tangentbord?

Jag tror inte att du kommer hitta det ö.h.t. om du inte köper av Logitech själva. Space och caps lock ser ut att vara special, och eventuellt control med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AT123:

Hej som rubriken säger så har jag ett Logitech G Pro tangentbord,

Nu är jag sugen på att skaffa vita keycaps som åter får rgbn att lysa igen så att säga som det gör på orginala keycaps,

Min fråga är vart hitta jag detta så jag vet att det till 100* passar mitt tangentbord?
Allt jag vet är att det e viktigt att hitta det som passar till Blue Switches men att vissa haft problem att all knappar ska passa,

MVH AT123

Du kan ju köpa vita corsair som är pbt doubleshot keycaps

Visa signatur

🎮 → 5800X3D • B450 Tomahawk Max • 3080 FTW3 Ultra @Customloop
🖥️ → 3440x1440
⌨️ → Zoom65
🖱️ → G-Pro Wireless Superlight
🎧 → Steelseries Arctis 7

Permalänk
Medlem

Provat ebay? Svenska kanske blir svårt där IOFS.

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X