Permalänk
Medlem

2 Delvis Byggda Datorer (AM4)

Sälja 2 stycken delvis byggda datorer som blev över när jag gick ner ifrån mATX till mITX med mina datorer.

båda två chassin är Fractal Design Meshify C Mini Dark TG.
ena moderkortet är en MSI MAG B550M Mortar Wifi och den andra är en MSI B450M Mortar Titanium.
B450M kommer med ett Corsair RM850 PSU medans B550M har ett SeaSonic Focus GX-550 PSU.

Kabeldragningen är kvar. vill helst sälja det så som det är och antingen hämtas hos mig eller att vi mötas efter överenskommelse.

Originalkartongen till chassin och moderkorten finns.

vid intresse vinns även möjlighet att inkludera ett ASUS PCE-AC68 AC1900 nätverkskort i B450M datorn för lite 200 kr extra.

tänkte mig 1800 kr var.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

lite flera bilder som jag inte fick med:
https://imgur.com/a/rDxFDcF

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Tar gärna B550M-datorn, om vi kan lösa det logistiska på smidigt vis. Samt hur ser det ut med kartonger, kvitton och inköpsställen?

Erbjuder begärd summa 1800 SEK.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Tar gärna B550M-datorn, om vi kan lösa det logistiska på smidigt vis. Samt hur ser det ut med kartonger, kvitton och inköpsställen?

Erbjuder begärd summa 1800 SEK.

om du titta i extra inlägget med imgur länken så finns det lite extra bilder på kartongerna jag har.
all det du är interesserat av är köpt på inet under september och maj 2020. digital kivitto kan skickas via mail.
angåoende logestiken så behöver jag veta var du bå för att kunna veta hur vi ska göra.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Jag såg det, efter att jag skrivit.

Toppen!

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att släppa 850w psun så är jag intresserad! Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gocappan:

Om du kan tänka dig att släppa 850w psun så är jag intresserad! Mvh

eventuellt. men få påpeka att jag har ingen originalbox till den. så om jag ska skicka den få det blir så att jag få göra en box själv. vad tänkte du för den?

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gocappan:

Om du kan tänka dig att släppa 850w psun så är jag intresserad! Mvh

inte längre interesserat?

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bernd_P1:

inte längre interesserat?

Sorry glömde återkomma! Jag köpte mig ett nytt istället. Tack ändå! Mvh

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/