In-Win H-Frame King Size Chassi

Permalänk
Medlem

In-Win H-Frame King Size Chassi

Ett gigantsikt chassi i unik design säljes. Ingick vid ett datorköp, men lite för stort och otympligt för min del så säljer vidare till någon som vill göra ett unikt och roligt bygge. Vad jag kan läsa mig till så tillverkades detta chassi i begränsad upplaga under åren 2014-2017 och såldes då till ett pris av ca 8000kr.

Enligt min bedömning i mkt fint skick. Saknas en 3,5" caddy samt några PCI-Express täckplåtar, i övrigt ser det ut att vara komplett.

Säljes för 500kr eller högstbjudande. Upphämtning i Sundsvall (tvivlar på att det går att skicka på något vettigt sätt).

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Bjuder 500 kr + hämtning då

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Beklagar snedvridna bilder, hur jag än gör så vrids de åt fel håll när jag laddar upp.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Bjuder 500 kr + hämtning då

Mvh

Noterat! Låter det gå någon dag för att se om det finns fler intressenter

Permalänk
Medlem

Sjukt ballt chassi! Jag är dock inte i närheten av Sundsvall

Permalänk
Medlem

Du har inte vägarna ner till Uppsala?

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Du har inte vägarna ner till Uppsala?

Tyvärr inte i närtid

Permalänk
Proffsmoddare

I would almost give my left testicle to buy this case. Unfortunately I live too far away

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

I would almost give my left testicle to buy this case. Unfortunately I live too far away

That's a pity! Would've been interesting to see what you could build out of it

Permalänk
Medlem

Får tyvärr dra tillbaka mitt bud

Ett fantastiskt chassi!

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av bjan_84:

That's a pity! Would've been interesting to see what you could build out of it

Would you happen to be travelling near Stockholm in the near future?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MetallicAcid:

Would you happen to be travelling near Stockholm in the near future?

Sorry but nothing planned

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

Får tyvärr dra tillbaka mitt bud

Ett fantastiskt chassi!

Mvh

OK noterat, annars hade jag tänkt avsluta idag

Permalänk
Medlem
Skrivet av bjan_84:

Ett gigantsikt chassi i unik design säljes. Ingick vid ett datorköp, men lite för stort och otympligt för min del så säljer vidare till någon som vill göra ett unikt och roligt bygge. Vad jag kan läsa mig till så tillverkades detta chassi i begränsad upplaga under åren 2014-2017 och såldes då till ett pris av ca 8000kr.

Enligt min bedömning i mkt fint skick. Saknas en 3,5" caddy samt några PCI-Express täckplåtar, i övrigt ser det ut att vara komplett.

Säljes för 500kr eller högstbjudande. Upphämtning i Sundsvall (tvivlar på att det går att skicka på något vettigt sätt).

Läs hela annonsen här

350:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av milkab:

Om du har möjlighet att hämta det hemma hos mig i Sundsvall så är det ditt. Återkom i så fall med PM så kan vi diskutera detaljerna.