i7-4790K + Asus Maximus VII Hero

Permalänk

i7-4790K + Asus Maximus VII Hero

Behöver väl ingen närmare beskrivning, moderkortet är det bästa haswell-kortet som finns mig veterligen.

Fungerar felfritt, har suttit i ett och samma system hela sitt liv. Uppdaterad med senaste BIOS.

Har även DDR3 liggandes i diverse storlekar och hastigheter, 2x8GB, 4x8GB, 1333 - 2133mhz om det skulle finnas behov av det.

Pris = bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk

1500kr med
CPU
Mobo
4*8 minne på 2400mhz

Permalänk
Skrivet av WitchDoctor91:

1500kr med
CPU
Mobo
4*8 minne på 2400mhz

har inget 2400mhz minne alls, snabbast jag har är 2133mhz och det har jag bara 2x8gb av, snabbaste 4x8gb jag har är nog 1866mhz

Permalänk
Skrivet av WitchDoctor91:

skall vi säga 1000kr för allt?

nej tack

Permalänk

1000kr + frakt

Permalänk
Permalänk
Medlem

1200+frakt för allt

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Skrivet av Sam:

1200+frakt för allt

Du menar mobo + cpu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

har inget 2400mhz minne alls, snabbast jag har är 2133mhz och det har jag bara 2x8gb av, snabbaste 4x8gb jag har är nog 1866mhz

Har du flera paket av ddr3 2x8? Vilken/vilka modeller och hastigheter är det? Är speciellt intresserad av 2133, men också andra hastigheter.

Slänger in ett bud på 150:- hämtar.

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Skrivet av ghollghost:

Har du flera paket av ddr3 2x8? Vilken/vilka modeller och hastigheter är det? Är speciellt intresserad av 2133, men också andra hastigheter.

Slänger in ett bud på 150:- hämtar.

ja, jag har flera olika modeller och hastigheter, kingston, adata och corsair. 2133mhz är kingston hyper x savage tror jag men kommer inte sälja dom för 150 då det är ganska ovanligt med så snabba ddr3 minnen.

Det kanske var lite otydligt i annonsen men jag är egentligen inte alls intresserad av att sälja ddr3, det är mer att jag skulle kunna tänka mig erbjuda det om det är någon som absolut måste ha det i samband med att man köper cpu + moderkort. Ska jag sälja det löst får det vara ett väldigt bra bud. 16gb 1600mhz kostar 1000kr nytt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av galenmyra:

ja, jag har flera olika modeller och hastigheter, kingston, adata och corsair. 2133mhz är kingston hyper x savage tror jag men kommer inte sälja dom för 150 då det är ganska ovanligt med så snabba ddr3 minnen.

Det kanske var lite otydligt i annonsen men jag är egentligen inte alls intresserad av att sälja ddr3, det är mer att jag skulle kunna tänka mig erbjuda det om det är någon som absolut måste ha det i samband med att man köper cpu + moderkort. Ska jag sälja det löst får det vara ett väldigt bra bud. 16gb 1600mhz kostar 1000kr nytt.

Jaha, då är jag med. Då får väl jag avstå. Inte råd för hela combon Sett andra bud som börjat mellan 150-250, så min tanke var att börja där och se vart det hamnar. Helt med dig att 150 inte är tillräckligt!

Visa signatur

Life is so wonderful, Life is so beautiful, Stay a while, No one gets out alive.
Life is so wonderful, Life is so beautiful, Just smile, No one gets out alive.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1200+frakt för mb+cpu eller 1700+frakt för allt

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

1000+frakt för bara MoBo

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alfons183:

1000+frakt för bara MoBo

@galenmyra Vad behöver jag buda för mb+cpu för att bjuda över detta bud?

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

Jag tar tillbaka mitt bud. Jag hittade en VIII för 1000kr.

Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti

Permalänk

Tar tillbaka igen... 😳

Fel
Visa signatur

NZXT H710i Elit
Intel I7 12700K
32GB Team Group T-Force Xtreem ARGB White 4000MHz
ASUS ROG Strix 2080 Ti

Permalänk

cpu, mobo sålt
endast RAM kvar.

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.