Permalänk
Medlem
Skrivet av KilleKalleKarlssonKuff:

Skoj! Min första skalp i den här tråden. Är inte hemma för tillfället så någon annan får ta stafettpinnen.

Något lite mer udda då, med tanke på att det var din första

Permalänk
Medlem
Skrivet av KilleKalleKarlssonKuff:

Skoj! Min första skalp i den här tråden. Är inte hemma för tillfället så någon annan får ta stafettpinnen.

Gratulationer!

Då slänger jag in ett av mina favoritomslag genom tiderna som nästa bild:

Edit: nvm! Var långsam på bollen!

Edit2: var tydligen väldigt långsam på bollen <.< Skyller på att det är sent

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostbullen:

Gratulationer!

Då slänger jag in ett av mina favoritomslag genom tiderna som nästa bild:

Edit: nvm! Var långsam på bollen!

Edit2: var tydligen väldigt långsam på bollen <.< Skyller på att det är sent

Du får gärna ta nästa vända, jag ville bara hålla tråden vid liv

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Du får gärna ta nästa vända, jag ville bara hålla tråden vid liv

Nädå kör på! Jag spar min tills jag lyckas plocka en gissning

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

https://i.imgur.com/2LaXVGW.jpg

Något lite mer udda då, med tanke på att det var din första

Medal of honor till nintendo DS ?

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Är det hela bilden? Stående format och sunkiga polygoner måste betyda N-gage (eller en riktigt dålig arkadmaskin). Men spel vet jag inte

Visa signatur

Core i7 7700K | Titan X (Pascal) | MSI 270I Gaming Pro Carbon | 32 GiB Corsair Vengeance LPX @3000MHz | Samsung 960 EVO 1TB

Permalänk
Medlem

Många DS spel är ju gjorda så, därav min gissning

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Brothers in arms! På Ngage, utan Nioreh82s tips skulle jag aldrig kommit på den.

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nioreh83:

Är det hela bilden? Stående format och sunkiga polygoner måste betyda N-gage (eller en riktigt dålig arkadmaskin). Men spel vet jag inte

Skrivet av BananaFace:

Brothers in arms! På Ngage, utan Nioreh82s tips skulle jag aldrig kommit på den.

Helt rätt! Tänkte hinta om att bilden inte är beskuren

Permalänk
Medlem

Kanske lite för lätt

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Måste väl vara Road Rash?

Hinner inte lägga upp bild så fritt spel om det är rätt

E: Kommer ihåg att jag spelade det på Sega 16-bit själv väldigt mycket som liten, men detta är väl Playstation versionen..

Visa signatur

ASUS TUF Gaming Z590-Plus WIFI ; ASUS Strix GTX1080 ; Intel i7-11700k ; Scythe Mugen 5 Rev.B ; Kingston HyperX 2x8Gb DDR4, 2666MHz ; Corsiar 850W ; Samsung 850Evo, 500Gb SSD ; 1,5Tb + 2Tb HDD ; Define R5 Black ; någon DVD läsare ; Blackstorm Mus ; Corsair Raptor Gaming K30 Tangentbord

Permalänk
Medlem

Road Rash måste det ju vara?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jorma88:

Måste väl vara Road Rash?

Hinner inte lägga upp bild så fritt spel om det är rätt

E: Kommer ihåg att jag spelade det på Sega 16-bit själv väldigt mycket som liten, men detta är väl Playstation versionen..

Skrivet av Antte:

Road Rash måste det ju vara?

Stämmer bra det!

Antte´s tur

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Jag har ingen bild att lägg upp just nu, så det är fritt fram för någon annan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Antte:

Jag har ingen bild att lägg upp just nu, så det är fritt fram för någon annan.

Ah, jag satt och höll på en!

Notera dödskallen i cowboyhatt.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Notera dödskallen i cowboyhatt.

Jag skulle om jag såg den

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Jag skulle om jag såg den

Den är nere till vänster 😁

Var en snackis ett tag när denna trailer kom (är en cut scene). Visade sig inte ha något med spelet att göra, ett spel som är väldigt aktuellt just nu också 😏

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Den är nere till vänster 😁

Var en snackis ett tag när denna trailer kom (är en cut scene). Visade sig inte ha något med spelet att göra, ett spel som är väldigt aktuellt just nu också 😏

Du är medveten om att din bild är någon slags röd vulkansten och sedan svart sudd, va?
Jag har tittat i ett par minuter och det syns då inte någon "coxboyhatt"

Syns inte mycket på bilden. Kan vara allt ifrån ett inzoomat hallon till himlakropp i någon okänd galax

En gissning mest pga att jag ser en färg...

Red dead redemption?

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem

Det är som en sån där 3D-bild, när man väl sett den så är det det enda man ser. I nedre vänstra hörnet av stenen är det markant ljusare rött, medan det är mörkare om man går uppåt eller åt höger. I det ljusa området ser det lite ut som en gubbe i hatt.

Visa signatur

5900X | 6700XT

Permalänk
Medlem
Skrivet av griid:

Du är medveten om att din bild är någon slags röd vulkansten och sedan svart sudd, va?
Jag har tittat i ett par minuter och det syns då inte någon "coxboyhatt"

Syns inte mycket på bilden. Kan vara allt ifrån ett inzoomat hallon till himlakropp i någon okänd galax

En gissning mest pga att jag ser en färg...

Red dead redemption?

Skrivet av mpat:

Det är som en sån där 3D-bild, när man väl sett den så är det det enda man ser. I nedre vänstra hörnet av stenen är det markant ljusare rött, medan det är mörkare om man går uppåt eller åt höger. I det ljusa området ser det lite ut som en gubbe i hatt.

Ok, lite väl svårt kanske.. Här kommer hela bilden

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Ok, lite väl svårt kanske.. Här kommer hela bilden

https://www.bildtagg.se/file/5bssqjh3peelf6380rgfivi4

Diablo ? (första spelet)

Visa signatur

They say a little knowledge is a dangerous thing, but it's not one half so bad as a lot of ignorance
- Terry Pratchett
_____________________________

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Ok, lite väl svårt kanske.. Här kommer hela bilden

https://www.bildtagg.se/file/5bssqjh3peelf6380rgfivi4

Final fantasy 7?

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cove:

Diablo ? (första spelet)

Skrivet av Ostbullen:

Final fantasy 7?

Båda svaren är bra men fel..

Detta spel släpps just nu i en remake precis som FF7 och är action-rpg precis som Diablo I.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Jakten på svenne rubin?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Demon souls?

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: gtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem
Skrivet av oqvist:

Jakten på svenne rubin?

Skrivet av Nithlon:

Demon souls?

Nu är ni mer off..😑 Spelets remake är en snackis även här på SweC, inklusive nyhetssidan.

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem

Inte är det väl Diablo 2 i alla fall?

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Inte är det väl Diablo 2 i alla fall?

It sure is!

youtube

Visa signatur

Storburk: Ryzen 7 3700X, MSI B450M Mortar, FD Define Mini, CM M2 Silent 720W, 32 GB, RX 5700 XT 8GB, NVME SSD + HDD - HTPC: Ryzen 5 2400G, 16 GB, NVME SSD, BeQuiet 550W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Videoapan:

Då lämnar jag snällt över till @Ostbullen

Permalänk
Medlem
Skrivet av medbor:

Då lämnar jag snällt över till @Ostbullen

Oj du, jag tackar! Då försöker jag med den här igen!

Absolut älskar det här omslaget

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11