Skapa två användare med olika inställningar på xbox (samma xbox live)?

Permalänk
Medlem

Skapa två användare med olika inställningar på xbox (samma xbox live)?

Hej,

Kanske en något flummig formulering i rubriken. Så här ligger det till:

Jag har kopplat min Xbox series x till en 27” 1440-monitor, där jag spelar med mus och tangentbord (jag e gammal pc-spelare…). Men ibland vore det gött att lägg sig i soffan o lira nått spel på tvn med handkontroll. Kopplar då in en längre hdmi-kabel (7m) som går till tvn. Blir lite ryckande med kabel, men men…

Xboxen är inställd för för min 1440-skärm. När jag kopplar in min gamla tv (1080) så måste jag ändra inställningar…

Kan jag skapa en användare till i xboxen för just tvn med alla nödvändiga inställningar. Känns smidigt att bara byta användare. Men bägge användarna ska använda samma xbox live

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte.

Edit: För att klargöra, du kan inte ha olika upplösning för olika användare. Däremot räcker det att ett konto har Xbox Live Gold.

Visa signatur

press nu1mlock

Permalänk
Medlem
Skrivet av nu1mlock:

Tyvärr inte.

Edit: För att klargöra, du kan inte ha olika upplösning för olika användare. Däremot räcker det att ett konto har Xbox Live Gold.

Ok! Tack för svar!

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers