SweClockers syskonsajt FZ söker ny chefredaktör

Permalänk
Medlem
Skrivet av CalleFZ:

Välkommen tillbaka! Vi gillar spel.

Inte säkert jag gör tyvärr. Man är inte ung längre (59 år nyligen) och börjar tröttna lite. Jag spelar mest gamla spel när jag spelar. Tål inte att det går emot i spel heller för då stänger jag av spelet lika fort

Permalänk
Chefredaktör, FZ
Skrivet av Valonen:

Vill förtydliga att jag konstaterade att nu var det dags för dig, ser att man kan läsa mitt inlägg på annat sätt.
Du kommer alltid vara Mr FZ för mig.

Haha, ingen fara

Skrivet av AMD-FX:

Inte säkert jag gör tyvärr. Man är inte ung längre (59 år nyligen) och börjar tröttna lite. Jag spelar mest gamla spel när jag spelar. Tål inte att det går emot i spel heller för då stänger jag av spelet lika fort

Det är det som är så skönt, idag finns det oftast inte bara ett par svårighetsgrader utan en rad inställningar. Ställde till exempel ner smygandet på minimum i AssCreed Valhalla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CalleFZ:

För en oskäligt hög summa kan jag lämna kvar det.

Förändring brukar i förlängningen oftast vara bra. Ska bli kul att följa sajten från sidlinjen!

Inga kommentarer!

Fyllt skägg... mmmmm.

Håller med!

Skogarna i Örebro kommer aldrig bli sig lika.

Tackar!

Det blir mitt arv.

Tack!

Jag har delegerat hatälskandet till Anton.

Kommer du till Örebro? Tjoho!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CalleFZ:

Skogarna i Örebro kommer aldrig bli sig lika.

Calle är från Örebro det visste man inte. Jävlar vad kul! Hade inte varit fel att ta en bärs med honom även om jag inte läst FZ på nästan 20 år. Mitt spelsinne stannade på 90-talet.

Permalänk
Chefredaktör, FZ
Skrivet av Dinkefing:

Calle är från Örebro det visste man inte. Jävlar vad kul! Hade inte varit fel att ta en bärs med honom även om jag inte läst FZ på nästan 20 år. Mitt spelsinne stannade på 90-talet.

Hehe, inte från, men har sommarställe i Kilsbergen

Permalänk
Medlem

@CalleFZ

Permalänk
Chefredaktör, FZ

Jag har trimmat det

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oggmeiler:

Måste man ha skägg?

Skrivet av NordhNet:

Måste och måste, man bör vara beredd för konsekvenserna för avsaknaden av skägg

Jag har för närvarande inte skägg.
Men skägg i längd med det som syns i CalleFZ's avatar skulle jag kunna odla på relativt kort tid.
Hur lång tid det skulle ta att få liknande längd som Calle har i videon, eller om jag ens kan få så stort/fylligt skägg vet jag inte.
Däremot så skulle jag väl på ett ungefär matcha gråheten i video-skägget om jag låter det växa (om jag inte färgar det så klart). Ett tveksamt nöje.

Jag antar att man måste bo i Stockholm och ha andra kvalifikationer än att kunna odla skägg?

Permalänk
Medlem

Kan inte säga att jag hängt sådär jättemycket på FZ men kikar in ibland för lite svenskt spelskvaller. Uppskattas!

Önskar Calle lycka till och hoppas dom lyckas bra med rekryteringen till efterträdare. Hade varit najs om man vågade leta en bit längre ner i åldrarna.

Permalänk
Medlem

Vilka kvalifikationer i en chef letar ni efter?

Permalänk
Medlem

Där finns väl inte mycket till val än att anställa mig då? Fyller inte många av kriterierna men jag odlar gärna ett skägg!

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av Dinkefing:

Vilka kvalifikationer i en chef letar ni efter?

Typ det som står i artikeln du kommenterar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Typ det som står i artikeln du kommenterar.

Låter som ett orimligt högt krav att kräva att man läser jobbannonsen.

Permalänk
Medlem

Det blir svårt att hitta en värdig ersättare kan jag tänka mig. Dessutom med tanke på alla bumps av "annonsen" både här och på FZ.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lektroo:

Jag är supertrött haha!

Permalänk
Medlem
Skrivet av CalleFZ:

Hehe, inte från, men har sommarställe i Kilsbergen

Tyckte jag såg dig när jag jobbade innan semestern (midsommar veckan) skägget gick inte att missa (ica maxi Boglundsängen) 😆

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av lektroo:

Eller hur! Å andra sidan har @CalleFZ inte satt ribban särskilt högt.

Skrivet av Dinkefing:

Jag är supertrött haha!

Shame!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Eller hur! Å andra sidan har @CalleFZ inte satt ribban särskilt högt.
Shame!

Shame shame shame...

Jag ska fundera på chefsjobbet!