Hackare kapar kuklås – utpressar kyska män

Permalänk
Medlem

I dagens läge där vi kan förutspå händelser och börser så är det ju underbart med en produkt som faktiskt tillför spänning!
Tänk att gå omkring på kontoret och undra om detta är dagen med stort D!?

Dagen då den enögde, Petter-Niklas, skinnflöjten hamnar i någon annans elektroniska ägo och man får leka Liam Neeson och fara land och rike runt i syfte att med våld och hotelser få tillbaka honom ( förmodligen lite mer surluktande än vanligt) ?

Sign me up for one!

Eller så kan man ju ta fram avbitar'n och klippa upp låset men jag gillar det ensidiga i Taken filmerna.

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Skrivet av ZecretW:

Det finns redan,

Många livevideo-porrsidors modeller har sådana i sig (inte i rumpan då) som vibrerar olika intensivt beroende på hur mycket pengar publiken "skänker" till modellen framför webkameran.

Jupp, jag vet men all information är värdefull.

Inte i rumpan alltså? Jag tycker mig skönja en ny bransch här. Det kanske är därför hypen är stor på deras kommande produkt då

Visa signatur

Gigabyte RTX 3070 | Samsung 980 | AMD 5950x
32GB 3600MHz CL14 | Corsair RM850X | ASUS ROG CROSSHAIR VIII DARK HERO
Skärm: Acer 27" ConceptD CP3271KP IPS 4K HDR 144 hz

Skriv gärna ett svar om ditt problem löste sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maho:

April april

... fast det bästa är väl att hela grejen visade sig vara en ploj trots allt. Så ja, ett tidigt aprilskämt.

https://youtu.be/vEM6SHbjY7Y

Permalänk
Medlem

Tänk om man rekommenderar Sweclockers till någon bekant, och denne person möts först på sidan av denna nyhet.

Visa signatur

I5 9600k@stock / Cooler Master Evo 212 / Gigabyte Z390 Gaming X / Corsair Vengeance LPX 16GB DDR4 3000MHz / MSI RTX2070 Gaming Z / EVGA 550 BQ / Asus VG27BQ 27" 165Hz

Ryzen 5 5600x@stock / Asus Rog Strix X570-E Gaming / Corsair Vengeance RGB Pro 16GB 3600MHz CL18 / MSI RTX3070 Suprim X / BeQuiet Pure Power 11 600W / Asus VG278Q 27" 144Hz

Permalänk
Rekordmedlem

Tycker det var intressant att tillverkaren uppger att de åtgärdat säkerhetsbrister i mjukvaran efter detta tilltag, om det nu var ett skämt så bidrog det i vart fall till att säkrare kuklås.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.