Köpa Geforce RTX: Ska du köa utanför Webhallen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av s3ns3n:

Härligt! Nu är det bara att skicka ut kortet på blocket och tjäna dig en slant! Köp frugan något fint. De flesta som lyckades få tag i ett har troligtvis redan ett 30XX kort och 75% av korten hamnar på blocket eller tradera.

Mja, nä. Jag tänker faktiskt behålla kortet i några år nu, tro det eller ej

Sedan är det inte så mycket man tjänar även om man vill försöka, samma kort går ju på Inet för 18 500 och finns i lager:

https://www.inet.se/produkt/5412319/asus-geforce-rtx-3080-ti-...

Betalade 12 900 kr, så vill jag tjäna ungefär 2000 - 3000 kr så visst, då går det, men det var ett jävla slit för så lite pengar. Nej tack.

Visa signatur

| Corsair Crystal 460X | Z390-F | 9700K | ROG Ryujn 360mm | RTX 3080Ti | ROG Thor 850W | Vengeance Pro 3200mhz 16cl 16GB (2x8) | 970 Pro 2TB + 2xWD Black 4TB | ROG SWIFT PG279Q | Arctis 7 Pro Wireless | ROG Scope Deluxe red silent | ROG Chakram |

Permalänk
Medlem
Skrivet av davitto:

Fick tag på ett 3080ti på sveavägen, kom klockan 09.

Fanns gott om 3080ti kvar och bokningsbara 3090

Update:
Ser inget LHR märke på mitt TUF 3080ti 🤩

Alla 3080 Ti’s är LHR, behöver inte märkas då de inte finns ”icke-lhr” av de.

Skrivet av dblade:

Man skulle kunna hyra alla uteliggare i området att köa och köpa ut kort som man sen lägger ut till försäljning. Skulle vara intressant att höra lite hur @webhallen tänkte här egentligen.

Det kan man göra. Gjordes vid lansering av Ps3 och ett vanligt fenomen vid nybyggnadsprojekt av lägenheter då folk då också köar:

Permalänk
Medlem

Jag hade turen att få ett 3080ti i nordstan och dom frågade aldrig om leg eller mobilnr..
Jag har ett 1080ti sen tidigare

Ps nån som vill köpa ett kort?
Skojar 😁😁😁

Den kommer att passa så bra till min 32" 4k 144hz hdr600 skärm i höst

Hmm.... det blir en dyr höst... Men det är det värt 😁😁😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av FiftyFifty:

Kollade dom ens om man hade köpt ett RTX kort innan?

Skrivet av anon333222:

svar ja! Det var legitimeringstvång för att få inhandla kortet.

Skrivet av Isakksson:

Jag behövde inte visa legg i Nordstan. Men han kollade visserligen upp mitt konto så där kunde han se att jag inte köpt ett tidigare

De kollade varken leg eller konto på mig.

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mordin:

De kollade varken leg eller konto på mig.

verkade skillnad på Göteborg och Stockholm, men för mig så är det skitsamma. Fick det kort jag ville ha.

Permalänk
Medlem

@webhallen
Vad är poängen med "Meddela mig" knappen på Asus TUF 3080 Ti som ni har på eran sidan?(Kollade nu och kortet är borttaget från er hemsida; https://www.webhallen.com/se/product/336650-ASUS-TUF-GeForce-... Då ni hade kortet i 3 butiker och jag fick inget meddelande?

Visa signatur

Games!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isakksson:

Gött, gick från plats 30 till säkert 90 vid öppning. Mycket folk som tränger sig före. Sjukt dåligt skött av @webhallen

Jag uppskattade i början min köplats till ~20. Vid öppning så var den nog närmre 25-30.

Såg några "kaffe-köare" som gled in på ett bananskal för att de "kände" någon i kön längst fram, stannade där för att snacka lite och dricka sitt kaffe, för att sen helt plötsligt lite smidigt glida in. Blodet kokar.

Jag fick visserligen det jag var ute efter men det hade ju likagärna kunna varit tvärt om, och då gick jag upp kl 05.00 för att sitta i kommunaltrafik i 1,5tim för att ta mig in i tid, för att sen stå och köa i 2,5tim. Tycker Webhallen kunde ha försökt sköta det lite bättre.

Jag tänker heller inte gå upp och jiddra med ett par kaffe-glidare för jag har egentligen ingen beläggning för det jag säger och riskerar istället för att starta ett tjafs och i värsta fall förlora min köplats.

Visa signatur

"Rock's longest, strangest trip, the Grateful Dead."

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Loffemega:

Jag uppskattade i början min köplats till ~20. Vid öppning så var den nog närmre 25-30.

Såg några "kaffe-köare" som gled in på ett bananskal för att de "kände" någon i kön längst fram, stannade där för att snacka lite och dricka sitt kaffe, för att sen helt plötsligt lite smidigt glida in. Blodet kokar.

Jag fick visserligen det jag var ute efter men det hade ju likagärna kunna varit tvärt om, och då gick jag upp kl 05.00 för att sitta i kommunaltrafik i 1,5tim för att ta mig in i tid, för att sen stå och köa i 2,5tim. Tycker Webhallen kunde ha försökt sköta det lite bättre.

Jag tänker heller inte gå upp och jiddra med ett par kaffe-glidare för jag har egentligen ingen beläggning för det jag säger och riskerar istället för att starta ett tjafs och i värsta fall förlora min köplats.

Ingen idé att bråka. Jag är alltid förvånad varför man inte kör lite kravallstaket och ett par ordningsvakter för att hålla allting schysst.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av TMG:

Enligt Webhallen fanns det inga aktiva bokningar på de korten som de sålde nu, så det är knappast kort som skulle ha gått till dessa personer. Själv tycker jag att det är bättre att korten går till Webhallen som säljer dem för rekommenderat pris än Proshop som tycker att 10 000 kr är ett rimligt pris för ett 3070.

Nej, modellerna ändras ju på detaljnivå hela tiden och med det resonemanget får kanske de som har väntat länge aldrig någonsin sina kort.
Man är väl snart nere på ”tvättmaskinsnivå” där det blir som när vissa större kedjor säljer samma modell som alla andra, men har en extra bokstav i modellbeteckningen. Då blir det ju inte samma modell på pappret och den kan varken användas för prismatchningar eller prisjämförelser.
Webhallen kunde ha börjat med att höra av sig till dem som väntade på liknande kort och frågat om de ville ha ett av dessa kort i stället. Det kallas god kundservice.

Skrivet av Augusts:

Det verkar som att dessa kort är nyare LHR-modeller som inte beställts tidigare.

Vilken äkta gamer bryr sig om att få ett LHR-kort så länge det inte påverkar deras spelande?
I övrigt, se kommentaren ovan.

Skrivet av frong:

Folk som stått i kö länge har inget att göra med dessa kort då de ej stått i kö för just dessa. Vad snackar du om?

Tänk ett steg länge enligt min kommentar ovan, snälla …

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Loffemega:

Jag uppskattade i början min köplats till ~20. Vid öppning så var den nog närmre 25-30.

Såg några "kaffe-köare" som gled in på ett bananskal för att de "kände" någon i kön längst fram, stannade där för att snacka lite och dricka sitt kaffe, för att sen helt plötsligt lite smidigt glida in. Blodet kokar.

Jag fick visserligen det jag var ute efter men det hade ju likagärna kunna varit tvärt om, och då gick jag upp kl 05.00 för att sitta i kommunaltrafik i 1,5tim för att ta mig in i tid, för att sen stå och köa i 2,5tim. Tycker Webhallen kunde ha försökt sköta det lite bättre.

Jag tänker heller inte gå upp och jiddra med ett par kaffe-glidare för jag har egentligen ingen beläggning för det jag säger och riskerar istället för att starta ett tjafs och i värsta fall förlora min köplats.

Så är det tyvärr alltid och man slipper bara det problemet genom att stå nästan längst fram i kön.
Jag har bekanta som har jobbat i Nordstan och det var alltid samma problem när någon butik körde supererbjudanden på oerhört populära produkter; ofta i samband med nyöppning. Det blev till och med slagsmål i köerna några gånger.

Permalänk
Medlem

Även på Sweclockers kommer korten ut nu för försäljning

https://www.sweclockers.com/marknad/203938-helt-nytt-ooppnat-...

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mordin:

Även på Sweclockers kommer korten ut nu för försäljning

https://www.sweclockers.com/marknad/203938-helt-nytt-ooppnat-...

Gratis marknadsföring

Permalänk
Medlem

Förstår som sagt inte varför Webhallen envisas med Nordstan när de hade kunnat ha hur långa köer som helst utanför butiken i Sisjön. Men butikshyran i Femman-huset skall väl betalas på alla sätt som går.

Grattis till er som köade och fick vad ni suktat efter

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon36896:

Nej, modellerna ändras ju på detaljnivå hela tiden och med det resonemanget får kanske de som har väntat länge aldrig någonsin sina kort.
Man är väl snart nere på ”tvättmaskinsnivå” där det blir som när vissa större kedjor säljer samma modell som alla andra, men har en extra bokstav i modellbeteckningen. Då blir det ju inte samma modell på pappret och den kan varken användas för prismatchningar eller prisjämförelser.
Webhallen kunde ha börjat med att höra av sig till dem som väntade på liknande kort och frågat om de ville ha ett av dessa kort i stället. Det kallas god kundservice.

Vilken äkta gamer bryr sig om att få ett LHR-kort så länge det inte påverkar deras spelande?
I övrigt, se kommentaren ovan.

Tänk ett steg länge enligt min kommentar ovan, snälla …

Tydligen kan man inte vara en ”äkta gamer” och försöka tjäna ihop en slant med sitt grafikkort?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Ryssfemma:

Tydligen kan man inte vara en ”äkta gamer” och försöka tjäna ihop en slant med sitt grafikkort?

Det är väl inga problem med ett LHR-kort? Då kan man ju köra mining i viss omfattning och spela samtidigt eftersom kortet troligen är betydligt mer kraftfullt än det tidigare kortet? Det borde väl bli win-win att både kunna spela och gräva samtidigt?
Hur många med normal ekonomi byter upp sig för att få tio eller tjugo procents högre prestanda i spel?
Och alldeles för många snöar ju in sig på enstaka detaljer i diskussionerna här i stället för att se en större bild. Men det känns oftast som att de bara försöker argumentera i egen sak eftersom de struntar i andra så länge de får som de själva vill …

Permalänk
Inaktiv

satan vilka gnällspikar ni är alltså......

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Jaaay2k:

@webhallen
Vad är poängen med "Meddela mig" knappen på Asus TUF 3080 Ti som ni har på eran sidan?(Kollade nu och kortet är borttaget från er hemsida; https://www.webhallen.com/se/product/336650-ASUS-TUF-GeForce-... Då ni hade kortet i 3 butiker och jag fick inget meddelande?

Vi släppte aldrig korten online, Därför fick du inget meddelande. Dessa kort var dedikerade till butiksförsäljningen. Hade vi tänt upp dom på hemsidan så hade alla som skrivit upp sig fått ett mail.

--------------------------------------
Gällande övriga kommentarer som strömmat in under fredagen/helgen:
Ledsen för noll svar där, har legat med förkylning (ej Covid) och jag var faktiskt enormt peppad på att stå redo på Svea och Medis för att tjöta med er i kön och bygga en dator på plats under fredagen!

Situationen i Nordstan försökte jag lösa bakom kulisserna från soffan men butiken var drabbad av sjukdom så de hade inte bemanningen att rusta upp kösystem för 4 entréer (bättre planering hade såklart avhjälpt detta). Detta missöde med kön är något jag ska ta upp internt för andra köpcentrum-events i framtiden.

Hur vi utförde eventet (i butik) kontra online i dessa tider kan diskuteras i evigheter, något som är unikt är att det är första gången vi har släppt kort endast till butiker, vi har löpande under året öppnat kort för endast medlemmar och ibland även för högsta nivåerna. Alltid är det någon som blir klämd eller missnöjd tyvärr, vi försöker så gott vi kan nå ut till så många som möjligt.

Avslutande:
Hur man än gör så kommer scalpers att hitta en väg och är något man får leva med (ja det kan även vara verifierade högt levlande medlemmar), det viktigaste är att majoriteten av korten når ut till er som verkligen uppskattar korten och det anser jag fortfarande är något vi uppnått med eventet

Allt gott från en mindre snorig soffa!

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi släppte aldrig korten online, Därför fick du inget meddelande. Dessa kort var dedikerade till butiksförsäljningen. Hade vi tänt upp dom på hemsidan så hade alla som skrivit upp sig fått ett mail.

--------------------------------------
Gällande övriga kommentarer som strömmat in under fredagen/helgen:
Ledsen för noll svar där, har legat med förkylning (ej Covid) och jag var faktiskt enormt peppad på att stå redo på Svea och Medis för att tjöta med er i kön och bygga en dator på plats under fredagen!

Situationen i Nordstan försökte jag lösa bakom kulisserna från soffan men butiken var drabbad av sjukdom så de hade inte bemanningen att rusta upp kösystem för 4 entréer (bättre planering hade såklart avhjälpt detta). Detta missöde med kön är något jag ska ta upp internt för andra köpcentrum-events i framtiden.

Hur vi utförde eventet (i butik) kontra online i dessa tider kan diskuteras i evigheter, något som är unikt är att det är första gången vi har släppt kort endast till butiker, vi har löpande under året öppnat kort för endast medlemmar och ibland även för högsta nivåerna. Alltid är det någon som blir klämd eller missnöjd tyvärr, vi försöker så gott vi kan nå ut till så många som möjligt.

Avslutande:
Hur man än gör så kommer scalpers att hitta en väg och är något man får leva med (ja det kan även vara verifierade högt levlande medlemmar), det viktigaste är att majoriteten av korten når ut till er som verkligen uppskattar korten och det anser jag fortfarande är något vi uppnått med eventet

Allt gott från en mindre snorig soffa!

/Patrik

Det här eventet var jävligt good will från er sida så jag och många andra som fick chansen att få tag på ett kort till bra pris (sett till omständigheterna) är mer än tacksamma, keep it up 👏

Visa signatur

Hänger på Sweclockers när jag blir köpsugen.

Permalänk
Medlem

Får snart en kräkreflex varje gång jag hör grafikkort och Nvidia i samma mening. Skitåret har bara bjudit på få kort en jäkla massa parasiter som vill sälja dyrt, nu verkar det som Nvidia ska pressa ut en nu generation till 2022 och plöstligt kanske hälften av spelen kräver en uppgradering. För det andra är spelen inte tillräkligt bra för pengarna de vill ha.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi släppte aldrig korten online, Därför fick du inget meddelande. Dessa kort var dedikerade till butiksförsäljningen. Hade vi tänt upp dom på hemsidan så hade alla som skrivit upp sig fått ett mail.

--------------------------------------
Gällande övriga kommentarer som strömmat in under fredagen/helgen:
Ledsen för noll svar där, har legat med förkylning (ej Covid) och jag var faktiskt enormt peppad på att stå redo på Svea och Medis för att tjöta med er i kön och bygga en dator på plats under fredagen!

Situationen i Nordstan försökte jag lösa bakom kulisserna från soffan men butiken var drabbad av sjukdom så de hade inte bemanningen att rusta upp kösystem för 4 entréer (bättre planering hade såklart avhjälpt detta). Detta missöde med kön är något jag ska ta upp internt för andra köpcentrum-events i framtiden.

Hur vi utförde eventet (i butik) kontra online i dessa tider kan diskuteras i evigheter, något som är unikt är att det är första gången vi har släppt kort endast till butiker, vi har löpande under året öppnat kort för endast medlemmar och ibland även för högsta nivåerna. Alltid är det någon som blir klämd eller missnöjd tyvärr, vi försöker så gott vi kan nå ut till så många som möjligt.

Avslutande:
Hur man än gör så kommer scalpers att hitta en väg och är något man får leva med (ja det kan även vara verifierade högt levlande medlemmar), det viktigaste är att majoriteten av korten når ut till er som verkligen uppskattar korten och det anser jag fortfarande är något vi uppnått med eventet

Allt gott från en mindre snorig soffa!

/Patrik

Ja ett stort tack förtjänar ni för evenemanget oavsett! Jag fick tag i kortet jag ville ha och är tvärnöjd

Permalänk
Medlem
Skrivet av Loffemega:

Jag uppskattade i början min köplats till ~20. Vid öppning så var den nog närmre 25-30.

Såg några "kaffe-köare" som gled in på ett bananskal för att de "kände" någon i kön längst fram, stannade där för att snacka lite och dricka sitt kaffe, för att sen helt plötsligt lite smidigt glida in. Blodet kokar.

Jag fick visserligen det jag var ute efter men det hade ju likagärna kunna varit tvärt om, och då gick jag upp kl 05.00 för att sitta i kommunaltrafik i 1,5tim för att ta mig in i tid, för att sen stå och köa i 2,5tim. Tycker Webhallen kunde ha försökt sköta det lite bättre.

Jag tänker heller inte gå upp och jiddra med ett par kaffe-glidare för jag har egentligen ingen beläggning för det jag säger och riskerar istället för att starta ett tjafs och i värsta fall förlora min köplats.

Kölappar borde delats ut, och de kaffedrickare som kommer in sent och står för långt fram bör ju inte få någon kölapp förrän de ställt sig sist. Svårt att administrera? Tja, det hade säkert underlättat för personalen också gissar jag? Angående butiken i Sisjön så känns den väldigt liten, den i Nordstan måste väl vara större? (har inte varit där på ett par år, inte satt min fot i Nordstan sedan Corona blev känt f.ö)

Visa signatur

ASUS P8Z68-v Pro i7 2600K@4.5, 32GB RAM, RX 580, 4K Samsung u24e590, Intel SSD, Seagate SSHD, LG BH16NS55 BD/RW, MacOS Monterey, Win 10+11, Linux Mint

Macbook Pro 2009, 8GB RAM, SSD, MacOS Catalina + Windows 7

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dragonflame:

Jag hade turen att få ett 3080ti i nordstan och dom frågade aldrig om leg eller mobilnr..
Jag har ett 1080ti sen tidigare

Ps nån som vill köpa ett kort?
Skojar 😁😁😁

Den kommer att passa så bra till min 32" 4k 144hz hdr600 skärm i höst

Hmm.... det blir en dyr höst... Men det är det värt 😁😁😁

Haha, ja men något måste man ju ha i den gråa regniga hösten ^^

Visa signatur

Ryzen 9 5900x 4.8ghz. 32GB DDR4 3600Mhz. Radeon 6800 XT. MSI Gaming Plus B550. 1000GB SN850 M.2. Noctua Nh-U14S. 1x 1024GB M.2 Kingston A2000. Seasonic Focus PX 850 Platinum. Fractal Design Define R6 USB-C. Predator XB273UGX.

Permalänk

Mitt Asus GeForce RTX 3070 Dual 8gb V2 som jag bokade i butik i Nordstan i Fredags har nu fått ett beräknat leveransdatum till 16/9.

Permalänk
Medlem

Mitt 3070 är i butik nu! Dock så en bra påminnelse till alla som ska hämta ut: Gör inte misstaget o glömma legitimationen!... Det blir o åka in i morgon också

Visa signatur

-~=| Louqe Ghost S1 MKII, Ryzen 5800X3D, Nvidia 4070 FE |=~-

Permalänk
Skrivet av Shinzou:

Mitt 3070 är i butik nu! Dock så en bra påminnelse till alla som ska hämta ut: Gör inte misstaget o glömma legitimationen!... Det blir o åka in i morgon också

Tack för tipset! Såg att mitt också funnits i butiken sedan igår, men de har inte mailat mig om att det är framme. Trots att det är registrerat på mitt konto :S

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Isakksson:

Tack för tipset! Såg att mitt också funnits i butiken sedan igår, men de har inte mailat mig om att det är framme. Trots att det är registrerat på mitt konto :S

Är det grön bock, så kan du löpa och köpa

/Patrik

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

"Inga av ovan kort har varit bokade sedan tidigare hos oss, och ingen väntar på dem."

Det är lite surt att man bor minst en timme bort och även 45min extra pga av jobb under dagtid men för det priset så hade jag gladigen bokat och väntat om så var möjligt, så att säga "och ingen väntar på dem." känns ju sådär när man inte haft en chans i helvetet att lyckas få in en bokning under hela denna lansering 😔

Min nya dator har stått sen BF förra året i väntan på ett kort, mitt 970 räcker inte längre.

Visa signatur

NZXT H1 | B550-I | Ryzen 7 3700x | TUF 3080 | DDR4 3200MHz | 970 EVO+ 1TB | 860 EVO 2TB | X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi släppte aldrig korten online, Därför fick du inget meddelande. Dessa kort var dedikerade till butiksförsäljningen. Hade vi tänt upp dom på hemsidan så hade alla som skrivit upp sig fått ett mail.

--------------------------------------
Gällande övriga kommentarer som strömmat in under fredagen/helgen:
Ledsen för noll svar där, har legat med förkylning (ej Covid) och jag var faktiskt enormt peppad på att stå redo på Svea och Medis för att tjöta med er i kön och bygga en dator på plats under fredagen!

Situationen i Nordstan försökte jag lösa bakom kulisserna från soffan men butiken var drabbad av sjukdom så de hade inte bemanningen att rusta upp kösystem för 4 entréer (bättre planering hade såklart avhjälpt detta). Detta missöde med kön är något jag ska ta upp internt för andra köpcentrum-events i framtiden.

Hur vi utförde eventet (i butik) kontra online i dessa tider kan diskuteras i evigheter, något som är unikt är att det är första gången vi har släppt kort endast till butiker, vi har löpande under året öppnat kort för endast medlemmar och ibland även för högsta nivåerna. Alltid är det någon som blir klämd eller missnöjd tyvärr, vi försöker så gott vi kan nå ut till så många som möjligt.

Avslutande:
Hur man än gör så kommer scalpers att hitta en väg och är något man får leva med (ja det kan även vara verifierade högt levlande medlemmar), det viktigaste är att majoriteten av korten når ut till er som verkligen uppskattar korten och det anser jag fortfarande är något vi uppnått med eventet

Allt gott från en mindre snorig soffa!

/Patrik

Ni kunde åtminstone uppdatera Facebook sidan
Jag var det på Sveavägen kl 1600 fredag med myckt cash i handen och det står på Facebook inlägg att det fanns 30 styck 3080ti på Sveavgen men utsålde på Medis och Nordstan
Men icke när jag kom fram sa kassapersonalen att sådant kort finns inte inne!!

SUCK!

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

@webhallen jag beställde ett RTX 3070 på eran kampanjdag 2021-09-10 och har fortfarande inte fått något efter 2veckor, frågade eran support om när man skulle kunna förvänta sig kortet och fick svaret att dom inte hade något datum på när jag kunde få kortet. Något du kan kolla upp?
Hade jag vetat det så hade jag ju hellre köpte ett RTX 3060TI som fanns inne istället för att få vänta vem vet hur länge och deltagit i eran skärmtävling samtidigt då jag nu har varken eller.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Tokkah:

@webhallen jag beställde ett RTX 3070 på eran kampanjdag 2021-09-10 och har fortfarande inte fått något efter 2veckor, frågade eran support om när man skulle kunna förvänta sig kortet och fick svaret att dom inte hade något datum på när jag kunde få kortet. Något du kan kolla upp?
Hade jag vetat det så hade jag ju hellre köpte ett RTX 3060TI som fanns inne istället för att få vänta vem vet hur länge och deltagit i eran skärmtävling samtidigt då jag nu har varken eller.

PM!

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch