Rivstarta spelhösten med Kompletts skattjakt

Permalänk
Melding Plague

Rivstarta spelhösten med Kompletts skattjakt

Spelsäsongen närmar sig och Komplett bjuder både på kampanj och en rafflande skattjakt. Kan du hitta de rätta svaren?

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Det var en kul tävling Lite klurigt men inte för svårt.

Visa signatur

Dator 1: Meshify S2 Vit | RM750x | B550-E | 5700X | 32Gb Lpx 3600 | 3060Ti Gaming X Trio | 970 Evo Plus 1TB + 850 Evo 500GB|
Dator 2: FD Define R5 Vit | RM750x | B550-F Wifi | 3800X | 32Gb Lpx 3200 | SN850 1TB+850 Evo 500GB+Sandisk Plus 960GB | 1070 Gaming Z - Playstation 5 | Wii U | Nintendo Switch

Permalänk
Medlem

Riktigt skojigt!

Permalänk
Medlem

Jag har hittat svaret samt lämnat in mitt bidrag redan, så jag undrar om någon skulle kunna berätta vad "den ultimata kraften" syftar på. Resten hittade jag Skicka gärna pm.

Harr fått svar på frågan :)
Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Jag har hittat svaret samt lämnat in mitt bidrag redan, så jag undrar om någon skulle kunna berätta vad "den ultimata kraften" syftar på. Resten hittade jag Skicka gärna pm.

Tror det är Asus TUF(The ultimate force)

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk

Tack för en trevlig eftermiddagsnöt 😀

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem

Rolig tävling! Ska sätta mig och klura på ettan som jag inte lyckas med just nu 😂

Permalänk
Medlem

Den första är inte helt lätt den, hittat paketet men frågan är väl gömd ^^

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Haha, snacka om tajming. Sände in nyhetstips härom dagen angående Komplett's fuffens med att gömma dåliga betyg på kampanjsidor, som det varit lite rabalder över här i Norge. Förstår att det nog inte blir något av det 😁

Visa signatur

Smurf

Permalänk
Medlem

Jag är nyfiken på var frågan var på 1an, jag chansade för kunde inte hitta den. Rätt säker på att jag letade på rätt ställe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gorgonzola:

Jag är nyfiken på var frågan var på 1an, jag chansade för kunde inte hitta den. Rätt säker på att jag letade på rätt ställe

Samma här...

Visa signatur

Outtröttlig, löpartokig besserwisser!

Bli vegan! För djuren, planeten, hälsan och våra barns skull!

Permalänk
Skrivmaskin
Skrivet av Quiki:

Rolig tävling! Ska sätta mig och klura på ettan som jag inte lyckas med just nu 😂

Skrivet av Tazadar:

Den första är inte helt lätt den, hittat paketet men frågan är väl gömd ^^

Skrivet av Gorgonzola:

Jag är nyfiken på var frågan var på 1an, jag chansade för kunde inte hitta den. Rätt säker på att jag letade på rätt ställe

Skrivet av NisseG91:

Samma här...

Hallå! Bra kämpat med att hitta svaret på fråga 1, men jag förstår att det inte är lätt när man tampas med en olöslig uppgift. Tyvärr verkar det som ska hittas har fått fötter någon gång de senaste dagarna. För att göra det mer rättvist bortser vi från eventuella felsvar på detta moment vid rättningen. Lycka till med övriga uppgifter!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

Hallå! Bra kämpat med att hitta svaret på fråga 1, men jag förstår att det inte är lätt när man tampas med en olöslig uppgift. Tyvärr verkar det som ska hittas har fått fötter någon gång de senaste dagarna. För att göra det mer rättvist bortser vi från eventuella felsvar på detta moment vid rättningen. Lycka till med övriga uppgifter!

Väl spenderade dagar alltså, kan man i alla fall lämna in nu utan att alla frågor är gissningar.

Permalänk
Skrivet av Wittwang:

Hallå! Bra kämpat med att hitta svaret på fråga 1, men jag förstår att det inte är lätt när man tampas med en olöslig uppgift. Tyvärr verkar det som ska hittas har fått fötter någon gång de senaste dagarna. För att göra det mer rättvist bortser vi från eventuella felsvar på detta moment vid rättningen. Lycka till med övriga uppgifter!

Letade i flera timmar igår =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

Hallå! Bra kämpat med att hitta svaret på fråga 1, men jag förstår att det inte är lätt när man tampas med en olöslig uppgift. Tyvärr verkar det som ska hittas har fått fötter någon gång de senaste dagarna. För att göra det mer rättvist bortser vi från eventuella felsvar på detta moment vid rättningen. Lycka till med övriga uppgifter!

Satt en riktigt bra stund med den där tack då vet man att man inte var helt galen i alla fall

Visa signatur

Ryzen 7 5800X3D | RX 7900 XT

Permalänk
Skrivet av Wittwang:

... bortser vi från eventuella felsvar på detta moment vid rättningen ...

Buu!

Visa signatur

[Geek, Dad, Programmer, RC enthusiast, Technology evangelist]

Permalänk
Medlem

Informationen om priserna är inte tillräcklig för att motivera mig att tävla om dem. Vill inte först behöva leta runt om hur man stänger av RGB.

Visa signatur

För övrigt anser jag att tobak ska förbjudas.

Permalänk
Medlem

Bra förvånad blev man när ett mejl slank ned om att man vunnit. Precis i rätt tid då jag haft span på att utöka med ny SSD/HDD! Tack!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •