Kan ej längre betala met Bitcoin Webhallen/Inet

Permalänk
Medlem
Skrivet av macmann1:

Hur fungerar det med returer om man köpt med bitpay, går återbetalningen samma väg tillbaka så man får tillbaka crypto? Kan ju tänka mig att det annars skulle kunna missbrukas för att växla så att säga.

Man får tillbaka i sek!

Permalänk
Medlem

Försöker betala med Bitpay på Inet nu och får detta i kassan, antar att det strular igen

Citat:

Något gick fel med din betalning. Vänligen försök igen eller välj ett annat betalsätt. Om felet kvarstår, kontakta kundservice. Tel: 031-65 27 00 Email: info@inet.se

Permalänk
Skrivet av Fogelholk:

Försöker betala med Bitpay på Inet nu och får detta i kassan, antar att det strular igen

Svar från Inet :
Vi har en begränsning per dygn med hur mycket vi kan ta emot genom BitPay. Eftersom det är per ett dygn kan det återställas nästan när som helst. Vi försöker konstant komma i kontakt med BitPay för att utöka begränsningen men detta verkar vara svårt. Min rekommendation är att antingen försöka vid lite olika tillfällen alternativt annan betalmetod.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mcewen123:

Svar från Inet :
Vi har en begränsning per dygn med hur mycket vi kan ta emot genom BitPay. Eftersom det är per ett dygn kan det återställas nästan när som helst. Vi försöker konstant komma i kontakt med BitPay för att utöka begränsningen men detta verkar vara svårt. Min rekommendation är att antingen försöka vid lite olika tillfällen alternativt annan betalmetod.

Jag har samma problem när jag försöker betala med Bitpay både nu och igår kväll, får pröva några gånder under dagen och hoppas på bättre lycka. Lite skarrigt när det bara finns en i lager av en den ena av mina produkter

Permalänk
Skrivet av JohanFlodqvist:

Jag har samma problem när jag försöker betala med Bitpay både nu och igår kväll, får pröva några gånder under dagen och hoppas på bättre lycka. Lite skarrigt när det bara finns en i lager av en den ena av mina produkter

Om någon är med på linkedin så följ Bitpay och kommentera när dom publicerar något nytt och fråga om just det här, så kanske det händer något, bara ett förslag

Permalänk
Medlem

Försökte flera dagar några gånger per dag men det gick inte. Nu har jag gett upp.

Permalänk
Medlem

Kan det ha vart en ssd som det bara fanns 1st ut av?

Permalänk
Medlem

Jag lyckades komma vidare till Bitpays betalsida efter cirka en veckas försök några gånger om dagen, men när jag väl kom fram dit så visar det sig att Bitpay inte vill ta emot betalningar från en Trezor om man använder Ethereum

Permalänk

Jag har försökt använda BitPay via Inet nu i en vecka och har gjort flera försök per dag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Onicoz:

Kan det ha vart en ssd som det bara fanns 1st ut av?

Hehe nää det var ett chassi men det är sålt nu.