ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti 11GB

Permalänk
Avstängd

ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti 11GB

Tänkte nu sälja min ögonsten efter att äntligen ha fått mitt efterlängtade 3080 Ti.

Kortet har använts av mig sedan början av 2020, alltid varit väl kylt och har aldrig klockats. Kortet har endast använts till gaming och ingen mining.

Fungerar självklart felfritt och är ett kort som genom bench presterat bättre än både 3070 & 3070 Ti.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

7000 kr + frakt

frakt
Permalänk
Avstängd
Skrivet av Swdbnk:

Tänkte nu sälja min ögonsten efter att äntligen ha fått mitt efterlängtade 3080 Ti.

Kortet har använts av mig sedan början av 2020, alltid varit väl kylt och har aldrig klockats. Kortet har endast använts till gaming och ingen mining.

Fungerar självklart felfritt och är ett kort som genom bench presterat bättre än både 3070 & 3070 Ti.

Läs hela annonsen här

12gig?

Permalänk
Medlem
Skrivet av 82danne:

Du vet väl som alla andra att ett 2080Ti är 11gb och det är ett skrivfel, svårare än så är det inte!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 82danne:

Som tidigare nämnt har jag skrivit 12 av misstag men nu ändrat

Permalänk
Avstängd
Skrivet av shrghi:

7000 kr + frakt

Permalänk
Medlem

7100 kan hämta

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Avstängd
Skrivet av b-fire:

7100 kan hämta

Hur har du det med tider?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swdbnk:

Hur har du det med tider?

Jag kan på söndag om det passar dig.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Avstängd

7400 inkl frakt

Permalänk
Medlem

7500:- + frakt

Permalänk
Avstängd

7600kr plus frakt

Permalänk
Medlem

7700 kr + frakt

Permalänk
Avstängd

8000kr inkl frakt

Permalänk
Medlem

8100:- + frakt

Permalänk
Avstängd

Höjer till 8200

Permalänk
Medlem

8200 kr + frakt

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd
Skrivet av osby0479:

Du vet väl som alla andra att ett 2080Ti är 11gb och det är ett skrivfel, svårare än så är det inte!

Va? lol

Permalänk
Medlem
Permalänk
Avstängd

Det blev lite tyst i chatten så jag valde att ta kontakt med dåvarande ledaren Sweet01, så det kan vara så att kortet är bortlovat om nu Sweet01 väljer att köpa det.

Permalänk
Avstängd

Kortet är sålt & betalt.

Köparen kan kommentera här och lämna omdöme om sin upplevelse när han imorgon har mottagit det

Permalänk
Avstängd

Såg nu att köparen blivit avstängd, efter kontakt med honom så hade det med hans agerande efter att han vid ett tidigare tillfälle blivit lurad och då agerat ganska så verbalt. Kortet är betalt, skickat och affären är klar. Väljer nu att avsluta tråden och tack för ni som visat intresse

Permalänk
Avstängd

Annonsören har avslutat denna annons.