ASUS Phoenix 12GB RTX3060 OÖPPNAT med kvitto

Permalänk
Medlem

ASUS Phoenix 12GB RTX3060 OÖPPNAT med kvitto

Tjena!

Säljer ett ASUS Phoenix 12GB RTX3060, oöppnad och har kvitto. Finns att hämta i Vasastan dagtid eller vid Johanneshov övrig tid. Kan även skicka men då står du för frakten.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Är det LHR på en?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Är det LHR på en?

Alla 3060 är LHR. Nyare kort har dock nyare bios som inte hax drivaren fungerar med.

Permalänk
Medlem
Skrivet av elixyr:

Alla 3060 är LHR. Nyare kort har dock nyare bios som inte hax drivaren fungerar med.

Nej vissa 3060 kan vara icke-lhr. Bara 3070ti och 3080ti där alla kort är LHR.

Permalänk
Medlem
Skrivet av seraj5:

Nej vissa 3060 kan vara icke-lhr. Bara 3070ti och 3080ti där alla kort är LHR.

Så du menar att det bara var att plugga in vissa 3060 och få full fräs på hashrate?

Alla 3060 är LHR. Man kunde få full hashrate med nån drivare som läckte på tidigare kort. Den drivaren fungerar inte på nya kort med nya bios/device id för att drivaren känner inte igen kortet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Är det LHR på en?

Är lite okunnig i sånt här, hur kollar jag det haha?

Permalänk
Skrivet av elixyr:

Så du menar att det bara var att plugga in vissa 3060 och få full fräs på hashrate?

Alla 3060 är LHR. Man kunde få full hashrate med nån drivare som läckte på tidigare kort. Den drivaren fungerar inte på nya kort med nya bios/device id för att drivaren känner inte igen kortet.

Hej halmgubbe. Begreppet LHR uppkom först för de kort där både drivrutiner och kortets BIOS tillsammans verkar för att sänka hashraten.

Den spärr som finns på tidiga 3060-kort upphör om man har dev driver 470.05, minst PCIe 3.0 x8 samt en skärm (eller dummy) ansluten.

LHR-kortens spärr kan motverkas till viss del.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av Role_Model:

Hej halmgubbe. Begreppet LHR uppkom först för de kort där både drivrutiner och kortets BIOS tillsammans verkar för att sänka hashraten.

Den spärr som finns på tidiga 3060-kort upphör om man har dev driver 470.05, minst PCIe 3.0 x8 samt en skärm (eller dummy) ansluten.

LHR-kortens spärr kan motverkas till viss del.

Är det inte det jag skrev 2 ggr?

Permalänk
Medlem
Skrivet av silasftw:

Är lite okunnig i sånt här, hur kollar jag det haha?

vet inte. Vill börja minar så 6000kr för en

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

vet inte. Vill börja minar så 6000kr för en

Jag vet som sagt inte så ta reda på om det är någon info jag kan utläsa på paketet som visar det. Min kompis förslog att ta några såna här och sätta på en typ skohylla och ha i en källare, men bor andrahand i en liten lägenhet så inte optimalt

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av silasftw:

Jag vet som sagt inte så ta reda på om det är någon info jag kan utläsa på paketet som visar det. Min kompis förslog att ta några såna här och sätta på en typ skohylla och ha i en källare, men bor andrahand i en liten lägenhet så inte optimalt

Om du köpte den på Webhallens drop i fredags så är det LHR

Permalänk
Avstängd

Budar 4800 för lhr

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon333222:

Om du köpte den på Webhallens drop i fredags så är det LHR

Det stämmer =), kan inte så mycket om det där som sagt :D, kan gå ner till 5500 om det är "fel" version som inte går mina med. Antar det duger lika bra till att gejma med iaf