Permalänk
Medlem

Samsung UD970 32" 4K

Grym skärm i fint skick.

10-bit färgdjup. 4k upplösning. Mer info på nätet om modellen.

Byte mot någon nätverkslagring kan vara intressant.

Endast avhämtning.

Pris: Bud.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk

Hur gammal e skärmen?

Permalänk
Medlem

500kr hämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

Hur gammal e skärmen?

Jag köpte den 2019 här på SweClockers och jag minns inte hur länge säljaren hade haft den innan mig.

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk

800:- hämtar

Permalänk

Nån tid för avslut på annonsen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dorkchicken:

Nån tid för avslut på annonsen?

Med tanke på det svala intresset så låter jag denna ligga uppe ett litet tag.. kommer inte sälja denna skärmen för 800 kr.

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem

Hej -
Är möjligen intresserad av att köpa skärmen. (kanske mot en liten NAS plus pengar)

Insåg dock att detta är lite av en "vintage 4K-skärm" från 2014 (om det stämmer?) och att den väger ganska mycket..

Jag har dock sett lite olika info angående vikten, men om denna kanske är likvärdig med modellen UD970Q, kan det då stämma att den väger drygt 17 kg? Har inte hittat info om vad stället väger och om denna rätt maffiga vikt är med eller utan ställ? (Enligt gammal info på Amazon verkade det som att denna vikten gällde enbart för själva skärmen, kan detta verkligen stämma? Jag hittade även annan info, där det påstods att den "bara" vägde knappt 13.5 kg, möjligtvis med stället?)

Bra om du kanske har nån kompletterande info om detta, då en vikt på 17 kg (kanske t.o.m. utan ställ?), möjligen skulle kunna bli lite av en "deal-breaker" för den som inte hittat nån spec på denna..

Permalänk
Medlem

1200kr kan hämta närsom

Visa signatur

intel i7 5960X - MSI X99A Godlike Gaming - 32GB Trident Z DDR4 - EVGA 1070ti - AX1500i - intel 750 ssd 1.2tb - Enthoo Primo SE Red - Bitspower & EKWB cooling

Permalänk
Medlem
Skrivet av dykserv:

Hej -
Är möjligen intresserad av att köpa skärmen. (kanske mot en liten NAS plus pengar)

Insåg dock att detta är lite av en "vintage 4K-skärm" från 2014 (om det stämmer?) och att den väger ganska mycket..

Jag har dock sett lite olika info angående vikten, men om denna kanske är likvärdig med modellen UD970Q, kan det då stämma att den väger drygt 17 kg? Har inte hittat info om vad stället väger och om denna rätt maffiga vikt är med eller utan ställ? (Enligt gammal info på Amazon verkade det som att denna vikten gällde enbart för själva skärmen, kan detta verkligen stämma? Jag hittade även annan info, där det påstods att den "bara" vägde knappt 13.5 kg, möjligtvis med stället?)

Bra om du kanske har nån kompletterande info om detta, då en vikt på 17 kg (kanske t.o.m. utan ställ?), möjligen skulle kunna bli lite av en "deal-breaker" för den som inte hittat nån spec på denna..

Sorry för sent svar, mitt uppe i en flytt och inte hunnit svara, men jag tvivlar på att den väger 17kg. Jag ska kolla upp frågorna du hade och återkommer.

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk
Medlem
Skrivet av dykserv:

Hej -
Är möjligen intresserad av att köpa skärmen. (kanske mot en liten NAS plus pengar)

Insåg dock att detta är lite av en "vintage 4K-skärm" från 2014 (om det stämmer?) och att den väger ganska mycket..

Jag har dock sett lite olika info angående vikten, men om denna kanske är likvärdig med modellen UD970Q, kan det då stämma att den väger drygt 17 kg? Har inte hittat info om vad stället väger och om denna rätt maffiga vikt är med eller utan ställ? (Enligt gammal info på Amazon verkade det som att denna vikten gällde enbart för själva skärmen, kan detta verkligen stämma? Jag hittade även annan info, där det påstods att den "bara" vägde knappt 13.5 kg, möjligtvis med stället?)

Bra om du kanske har nån kompletterande info om detta, då en vikt på 17 kg (kanske t.o.m. utan ställ?), möjligen skulle kunna bli lite av en "deal-breaker" för den som inte hittat nån spec på denna..

Den heter UD970Q och vikten är 13 kg med stativ 👍

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk

1300 + avhämtning