Powercolor 5700xt + ek vattenblock(nickel, plexi) + ek backplate

Permalänk
Medlem

Powercolor 5700xt + ek vattenblock(nickel, plexi) + ek backplate

Då jag äntligen fick tag på ett nytt grafikkort så tänkte kolla intresset för min nuvarande trotjänare: 5700xt från Powercolor. Köpt av användare här på Swec i November 2019 inköpt av tidigare ägare Oktober samma år. Körd på vatten sen dag ett med röd vätska från ek och har fungerat felfritt sedan dagen jag fick det. Kortet har endast använts för spel. Originalkylare finns kvar om köpare inte är sugen på vattenkylning.

Finns att hämta i södra Stockholm men kan även skickas eller mötas upp. Jag tänker mig att vi kör budgivning i tråden några dagar.

Mvh
Alexander

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Bjuder 6000kr kan hämta, dock kan du montera tillbaka orignal fläkten? Är dålig på sånt.

Permalänk
Medlem

Budar 6500+frakt. Tar gärna vattenblocket och originalkylaren Eller rent av "Köp nu"+frakt på 6500

Permalänk
Avstängd

6600kr köp nu för gpu och orginalkylare hämtar

Permalänk
Medlem

6500:- med hämtning, tar kortet som det är. Kan hämta imorgon, bortrest några dagar efter det

Permalänk
Medlem

Det verkar finnas ett intresse iaf! Jag har inte så bråttom att sälja kortet så jag avvaktar iaf tills imorgon om det skulle komma in några bud till

Permalänk
Medlem

Bara montera original kylaren och hiva ut den på tradera, folk där betalar riktigt bra. inte sett ett enda 5700 xt gå för under 7000:- senaste tiden.

Ska fundera själv om jag ska lägga ett bud, behöver dock inte vattenblocket.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

Bara montera original kylaren och hiva ut den på tradera, folk där betalar riktigt bra. inte sett ett enda 5700 xt gå för under 7000:- senaste tiden.

Ska fundera själv om jag ska lägga ett bud, behöver dock inte vattenblocket.

Det kan ju bli så att jag kör på tradera men jag ser hellre att den hamnar hos nån här på Sweclockers även om jag får ut mindre än om jag skulle lagt ut den på tradera! Jag kan montera tillbaka originalkylaren också för de som funderar på att buda här men endast vill köra på luft

Permalänk
Medlem

6700+frakt :).

Permalänk
Avstängd

6800kr hämtar

Permalänk

Sälj på tradera och få 9000 kr för det istället

Visa signatur

Jag är bäst på det som jag är bra på.

Permalänk
Medlem

6850+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av razerrazer:

Sälj på tradera och få 9000 kr för det istället

Det är ju lockande men jag är som sagt så ser jag hellre att kortet kommer till användning för en användare här på Sweclockers. Har även fått pm om att intresse finns för blocket separat så om köpare endast vill ha originalkylare så kommer även blocket till användning hos någon här

Jag tänker mig att jag låter budgivningen vara igång tills ikväll 21:00.

Permalänk
Medlem

Hämtning prioriteras om det endast skiljer någon hundring

Permalänk
Medlem

Ja men då kör vi 7k + frakt till skåne

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Ja men då kör vi 7k + frakt till skåne

Bud för Skåne är noterat och leder budgivningen!

Tänkte fråga om deward ville ha både block och fläkt. Missade tidigare kommentar om att användare ville ha båda.
Permalänk
Avstängd

6900kr upphämtning imorgon/helgen och behöver bara originalfläkten monterad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Ja men då kör vi 7k + frakt till skåne

Skrivet av Klockaren97:

6900kr upphämtning imorgon/helgen och behöver bara originalfläkten monterad.

Iom att ditt bud kom in lite sent så tänker jag ge @deward en chans att höja. Annars går den till dig om det endast skiljer 100kr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alni08:

Iom att ditt bud kom in lite sent så tänker jag ge @deward en chans att höja. Annars går den till dig om det endast skiljer 100kr.

Jag chansar på 7100 plus frakt då. Sen får du avgöra

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Jag chansar på 7100 plus frakt då. Sen får du avgöra

Behöver originalkylaren vara monterad för dig eller är det okej om blocket sitter på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alni08:

Behöver originalkylaren vara monterad för dig eller är det okej om blocket sitter på?

Blocket kan sitta på.

Permalänk
Avstängd

Låt han ta den, får leta vidare

Permalänk
Medlem
Skrivet av deward:

Blocket kan sitta på.

Skrivet av Klockaren97:

Låt han ta den, får leta vidare

Det är ett tufft val men då går kortet till @deward. Hoppas du hittar ett kort @Klockaren97! Tack alla för ert intresse!

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.