Permalänk

RTX 3060ti OEM (EJ LHR)

Säljer ett rtx 3060ti som ej är strypt. Sista kortet som såldes (icke lhr) låg på 8000+. Bud från 7000kr med rätt till neka. Datorn köptes i februari från inet alltså finns kvitto!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

7000:- + frakt.

Annars så har jag ett RTX 3060 TI LHR jag kan byta bort + en peng i mellan om det är intressant?.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk

Detta ser ju ut som en prebuild? Finns ju ingen garanti på kortet ifall du tar ut det från datorn

Permalänk
Skrivet av kallesmamma:

Detta ser ju ut som en prebuild? Finns ju ingen garanti på kortet ifall du tar ut det från datorn

Har sagt att det medföljer kvitto och skrev OEM av anledningen att det kommer ifrån en prebuilt.

Permalänk
Skrivet av OozySHADOW:

Har sagt att det medföljer kvitto och skrev OEM av anledningen att det kommer ifrån en prebuilt.

Spelar ingen roll ifall det medkommer kvitto. Säljer du ett löst grafikkort från en prebuilt så är antingen garantin bruten när du tog ut grafikkortet men garantin kommer defentivt inte fungera på ditt grafikkort utan garantin är endast för hela datorn.

skre fel
Permalänk
Skrivet av kallesmamma:

Spelar ingen roll ifall det medkommer kvitto. Säljer du ett löst grafikkort från en prebuilt så är antingen garantin bruten när du tog ut grafikkortet men garantin kommer defentivt inte fungera på ditt grafikkort utan garantin är endast för hela datorn.

Har inte någonstans påstått att garanti medföljer... Har sagt att KVITTO finns... Sluta kladda ner min annons tack

Permalänk
Medlem

7250+frakt

Permalänk
Skrivet av esej:

7250+frakt

Noterat

Permalänk

Fick 8000kr på ett annat håll ifall fler bud inte trillar in så är den såld

Permalänk
Medlem
Skrivet av OozySHADOW:

Fick 8000kr på ett annat håll ifall fler bud inte trillar in så är den såld

8100 + frakt

Permalänk

Annonsören har avslutat denna annons.