Häng med Jacob och Kenneth när vi lirar Diablo II: Resurrected

Permalänk
Melding Plague

Häng med Jacob och Kenneth när vi lirar Diablo II: Resurrected

Den efterlängtade remastern av Diablo II är här! Jacob och Kenneth i sällskap av Johan och "Dinoman" beger sig till Sanctuary.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Är det någon annan som tycker att det här spelet har konstigt höga rekommendationer för hårdvaran? Det känns som att Diablo II, resurrected eller ej, inte borde kräva R5 2600 och GTX 1060 för flyt i 1080p.

Permalänk
Medlem

jag är i act 5 hell riktigt svårt utan alla bottar men roligare

Permalänk
Moderator, Testpilot
Skrivet av Sando:

Är det någon annan som tycker att det här spelet har konstigt höga rekommendationer för hårdvaran? Det känns som att Diablo II, resurrected eller ej, inte borde kräva R5 2600 och GTX 1060 för flyt i 1080p.

Det belastar mitt RX 6800 runt 50% i 2560 x 1440p med allting på max, mer eller mindre.

Det är ju vackert och fint dock.

Permalänk
Medlem

Nooo!
Man kommer ju att missa delar av streamen!

Permalänk

Varför inte kasta in en länk till sidan där det ska streamas i "artikeln" eller i denna tråden ?

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av TheWolfbane:

Varför inte kasta in en länk till sidan där det ska streamas i "artikeln" eller i denna tråden ?

Det finns en video i toppen nyheten där streamen kommer vara.
Slänger in den här också bara för att: https://www.youtube.com/watch?v=o1H2pG1njmo&ab_channel=SweClo...

Permalänk
Skrivet av Kenneth:

Det finns en video i toppen nyheten där streamen kommer vara.
Slänger in den här också bara för att: https://www.youtube.com/watch?v=o1H2pG1njmo&ab_channel=SweClo...

Ahh. my bad, trodde det var en länk till Blizzard Diablo 2, trailer.

Permalänk
Medlem

Kör ni på Akademisk kvart?

Permalänk
Chefredaktör 🕹

Tycker det är töntigt att de inte kör HC.
”Ha roligt” är överskattat

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Tycker det är töntigt att de inte kör HC.
”Ha roligt” är överskattat

Guffa rules

Permalänk
Medlem

Synd att man inte kommer in på någon jäkla server bara.

Permalänk
Moderator, Testpilot
Skrivet av Nbwu:

Kör ni på Akademisk kvart?

Cobben gör. @Jacob

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av Dinoman:

Cobben gör. @Jacob

Jag var den trötta akademikern som tvingades kör genom Act III trots att jag inte orkade. Sen när vi var i Act IV gav ni alla upp. Jag är fortfarande ledsen – och besviken. @Kenneth @jreklund

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Jacob:

Jag var den trötta akademikern som tvingades kör genom Act III trots att jag inte orkade. Sen när vi var i Act IV gav ni alla upp. Jag är fortfarande ledsen – och besviken. @Kenneth @jreklund

När blir det del 2 då?

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av Kenneth:

När blir det del 2 då?

Tisdag klockan 16:00 kanske?