Det svåra livet som läsktestare: Royal Tru-Orange

Permalänk
Konsolpleb 🕹

Det svåra livet som läsktestare: Royal Tru-Orange

Det var lite extra kämpigt den här rundan när jag försökte få med alla på att dricka läsk.
Och läsken i sig var inte så spännande heller, det visade sig att det bara var Fanta med ett annat namn.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Det var lite extra kämpigt den här rundan när jag försökte få med alla på att dricka läsk.
Och läsken i sig var inte så spännande heller, det visade sig att det bara var Fanta med ett annat namn.

https://youtu.be/HtakFT-SOnc

https://en.wikipedia.org/wiki/Royal_Tru

Verkar ju ha haft sin egen historia i Filippinerna iaf, innan det köptes upp av Coca-Cola och blev något slags Fanta-ekvivalent.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

ÄR DET DÄR EN CRT SKÄRM!?

Visa signatur

PG279Q | 6XX | X-Fi Titanium HD | RTX 2080 | 5800X3D
G.Skill 3200 CL14 | B450-F | 970 EVO | Seasonic 750W | Fractal R5

Permalänk
Medlem

Era läsktester är trevliga.
Jag var för 20år sen en riktig läskoholic, även fast i dagens mått mätt bla energidrickandes ungdomar inte var så farligt.

Jag har nog inte druckit nån dålig läsk, det ni avfärdar tycker jag om.
Finska popocorn-läsken 👌👌👌

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

ÄR DET DÄR EN CRT SKÄRM!?

De kanske är någon som extraknäcker som museum-kurator eller något?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChaosClocker:

ÄR DET DÄR EN CRT SKÄRM!?

Skrivet av medbor:

De kanske är någon som extraknäcker som museum-kurator eller något?

Undrar lite om det är något som används som referens i latenstester eller liknande

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av evil penguin:

Undrar lite om det är något som används som referens i latenstester eller liknande

Korrekt

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av UndaC:

Det var lite extra kämpigt den här rundan när jag försökte få med alla på att dricka läsk.
Och läsken i sig var inte så spännande heller, det visade sig att det bara var Fanta med ett annat namn.

https://youtu.be/HtakFT-SOnc

Hmm.. sitter och kisar och försöker titta in i kylskåpet, men jag ser ingen Cockta eller Almdudler. Har Postnord inte varit och överlämnat dem än?

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Überklass:

Hmm.. sitter och kisar och försöker titta in i kylskåpet, men jag ser ingen Cockta eller Almdudler. Har Postnord inte varit och överlämnat dem än?

De hade hamnat på Coop så vi hämtade dem idag efter lunchen

Tack för den fina bilden också! 🥰

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Va inga klumpar i läsken denna gång det va ju ett +

Permalänk
Medlem

Smakade den mer berroca än fanta? Vad får en vanlig apelsinfanta i betyg av redaktionen?

Visa signatur

Ryzen 9 5950X, 32GB 3600MHz CL16, SN850 500GB SN750 2TB, B550 ROG, 3090 24 GB
Har haft dessa GPUer: Tseng ET6000, Matrox M3D, 3DFX Voodoo 1-3, nVidia Riva 128, TNT, TNT2, Geforce 256 SDR+DDR, Geforce 2mx, 3, GT 8600m, GTX460 SLI, GTX580, GTX670 SLI, 1080 ti, 2080 ti, 3090 AMD Radeon 9200, 4850 CF, 6950@70, 6870 CF, 7850 CF, R9 390, R9 Nano, Vega 64, RX 6800 XT
Lista beg. priser GPUer ESD for dummies

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av UndaC:

Det var lite extra kämpigt den här rundan när jag försökte få med alla på att dricka läsk.

Och läsken i sig var inte så spännande heller, det visade sig att det bara var Fanta med ett annat namn.

Dold text

https://youtu.be/HtakFT-SOnc

Fixat det åt dig.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk

Sitter här och dricker Leninade

Har läskclockers testat den än?

Visa signatur

Live for fun, Loyal to none

Permalänk
Moderator
Testpilot

-"Den luktar apelsin" - Kenneth 2021

Visa signatur

ASrock x470 Taichi Ultimate - AMD Ryzen R9 3900x - G.Skill Ripjaws@3.6GHz 16GB RAM - RTX 3080 Ti - Super Flower Leadex Gold 1000W - Phanteks Enthoo Pro - AOC AG35UCG 34" 3440x1440p@100Hz - kalaset vattenkylt

Permalänk
Medlem

Redaktionen verkar ju sitta rätt tätt.
Var ju mest intressant att se hur ni hade det där, har väl kanske visats mer ordentligt någon gång tidigare men då har jag missat det.

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av D.:

Redaktionen verkar ju sitta rätt tätt.
Var ju mest intressant att se hur ni hade det där, har väl kanske visats mer ordentligt någon gång tidigare men då har jag missat det.

Vi har vår lilla cirkel där man lätt kan blicka ut och se folks face.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Förstår det inte riktigt, jag älskar apelsiner och allt möjligt som har med apelsiner att göra, men jag ogillar verkligen kolsyrade apelsindrycker, tycker dom är vidriga. Apelsinsaft, fantastiskt. Samma apelsinsaft blandat med kolsyrat vatten? Vidrigt.

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Jacob:

Vi har vår lilla cirkel där man lätt kan blicka ut och se folks face.

Schh avslöja inte att vi brukar sitta i varandras knä

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av UndaC:

Schh avslöja inte att vi brukar sitta i varandras knä

Det som händer innan kameran rullar, stannar innan kameran rullar.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Gillar de här inslagen av mindre galenheter! Får mysiga flashbacks från tidigt 2008 när Arrow Pointing Down-podcasten (som sedermera blev Giant Bomb) testade energidrycker 😊

Visa signatur

Smurf

Permalänk
Medlem

Intressant med läsktester! Igår köpte vi en flaska "21", tydligen något som fanns på 50 och 60-talet och marknadsförs som en blandning av cola och must.

Vasa bryggerier tillverkar ju en del kul klassiker, denna var sannerligen ingen höjdare hos oss, men kan ju tänkas det faller andra i smaken.

Visa signatur

Data: B650 + 7800X3D + 4080 Super + 64GB (2x32) + 2TB T700 + 850W
Ljud: Cambridge Audio DacMagic + SPL Phonitor 2 + AKG K812
Bild: MSI MAG 274UPF (27" 4K)

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av UndaC:

De hade hamnat på Coop så vi hämtade dem idag efter lunchen

Tack för den fina bilden också! 🥰

Skoj! Förväntar mig att de båda tränger sig i kön

Angående den vackra bilden. Vad har man annars arbetstid till om inte för att klippa och klista i Paint.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Überklass:

Skoj! Förväntar mig att de båda tränger sig i kön

Angående den vackra bilden. Vad har man annars arbetstid till om inte för att klippa och klista i Paint.

Vi har ett avsnitt som redan ligger inspelat som går ut först. Sen smäller det

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

"Do you have any Boom boom lemon?"

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Vi har ett avsnitt som redan ligger inspelat som går ut först. Sen smäller det

Testade alpläsken på grund av hypen i tidigare trådar, inte alls speciell, men långt ifrån äcklig

typ utspädd trocadero blandat med iste

Dold text
Permalänk

Apelsin och lakrits ska ju vara en bra kombo. Någonting för nästa SweLäskers?