FRI FRAKT Stort parti optiplex 9030 AIO

Permalänk
Medlem
Skrivet av falkon0046:

Hämtade ut en försändelse från Linneuniversitetet igår. Hade iofs kommit överens om leverans då han kom till Göteborg 1-3 oktober så det var oväntat.
Större problem var att jag betalat för två men det var bara en i lådan.

Hmm undra om han blandat ihop oss? Jag är i gbg och köpte bara en.

Permalänk
Medlem

Hej ursäkta att det har varit dålig respons, har verkligen varit fullt upp, Men alla paket ska vara skickade nu via jobbets internpost, Dock så verkar det vara 50/50 om spårningen fungerade eller ej.

Permalänk
Medlem

Jag har fått min och fungerar fint. Rekommenderar TS.

För er som var orolig för brott så brukar problemet sällan vara människor med fina googlingar/historik/lexbase, och särskilt inte folk som säljer till fler än 10 pers. Polisen älskar bedrägerier med över 10 offer, då det är 10 lösta brott till kostnaden av ett.

Permalänk
Medlem

Jag har fått den första datorn och den fungerar utan problem. Jag tror att varje dator skickas enskilt så den andra kommer nog snart @falkon0046

Permalänk
Medlem

Ja, jag tar tillbaka min oro för brott. Ber som sagt om ursäkt @Bacon-Matte men klart man blir lite orolig när man swishat och sen försvinner du

@Skrotnisse92 Jo så är det väl.

Har för övrigt fått mina 2 datorer och är grymt nöjd, endast provat ena men är inte bekymrad över den andra.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KLIONE:

Ja, jag tar tillbaka min oro för brott. Ber som sagt om ursäkt @Bacon-Matte men klart man blir lite orolig när man swishat och sen försvinner du

@Skrotnisse92 Jo så är det väl.

Har för övrigt fått mina 2 datorer och är grymt nöjd, endast provat ena men är inte bekymrad över den andra.

Fick du dem via samma paket eller enskilt?

Permalänk
Medlem

Hej fick idag reda på att våran postkille eventuellt hade mixat ihop några fraktsedlar 😂 så har det blivit fel hojta till

Permalänk
Medlem

Annonsören har avslutat denna annons.