MSI GeForce GTX 1070 Armor OC 8GB

Permalänk

MSI GeForce GTX 1070 Armor OC 8GB

Hej, säljer mitt 1070 som inte längre kommer till användning.
Pris 3000, bud om fler intressenter, kortet har endast använts till gaming, ingen mining eller liknande.

Hämtas helst i Örebro men kan skickas mot förskottsbetalning samt att köpare betalar frakt.

Förbehåller mig rätten att avbryta annonsen om så skulle bli.

Nya bilder på rent kort kommer, kortet kommer självklart vara fullt rengjort innan det skickas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tips: Försök göra rent kortet innan du tar bilder, kan göra att det blir mer attraktivt = högre pris.

Permalänk

Yes, det kommer såklart vara rengjort innan försäljning, ska byta bilder imorgon när jag har tid att göra rent!

Permalänk

Personligen föredrar jag alltid att få kort dammiga för då vet jag att ingen gått lös med dammsugaren på fläktarna och kört sönder dom, eller att någon kört ner en borste i fläktarna för att skrubba rent kylaren.

Hur som helst tror jag det blir svårt att få 3k för ett 1070 så jag börjar med 2k + frakt, inkl. damm.

Permalänk
Medlem

2400kr hämtar

Permalänk

Bud noterade, budgivning avslutas kl 10 på lördag.

Permalänk
Medlem

2600+frakt. Kan tyvärr inte hämta.

Permalänk
Medlem

Om budgivningen inte är avslutad bjuder jag 2500kr plus hämtning om du prioriterar hämtning

Permalänk

Sorry för sen återkoppling. Har nått ut till @johanrag. Skulle inte han svara så kontaktar jag dig @n0xi

Permalänk

Annonsen är avslutad