Intressekoll RTX 3070 Strix (Icke LHR)

Permalänk
Medlem

Intressekoll RTX 3070 Strix (Icke LHR)

Tjena,

Jag har använt en RTX 3070 Strix som sitter i min burk just och det har gjort det sedan 2021-05-07. Funderat på om jag ska fortsätta köra med den, om jag ska kolla på uppgradering ELLER nedgradering (osäker just nu om jag vill "futureproof" eller vara nöjd och köra på med 3070,alternativt något sämre)

Lägg gärna bud/bytes förslag. Kvitto finns samt orignalförpackning finns kvar.

Hojta till om ni vill ha mer info eller någon bild på grafikkortet.

PS: har ej minat med kortet ifall ni undrar över det!

Med Vänlig Hälsning,

Arya Sholani

Läs hela annonsen här

Permalänk

5500kr hämtar på plats köps vid lön

Visa signatur

The Breath of True

Permalänk
Medlem

5700 + frakt

Permalänk
Medlem

Tjena,

Jag har fått bud på 9200kr via PM så att ni är medvetna om det!

Med Vänlig Hälsning,

Arya

Permalänk
Medlem

5800, om PM-budaren uteblir eller så.

Permalänk

GTX 1070 + 5000kr

Permalänk
Medlem

9300+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av ibrand:

5800, om PM-budaren uteblir eller så.

Tjena, tyvärr är nog detta för lågt då till och med en 5700 XT eller 1080 ti som är lite äldre säljs för ungefär 5000kr om inte mer. Men jag noterar ditt bud, samt de andra som låg på ~5000 :-

Skrivet av Jonatan Norrby:

GTX 1070 + 5000kr

I gentemot vad de andra har erbjudit för pris så tror jag att detta är inte aktuelllt just nu om man jämför med senaste budet (En person han buda i PM 2 timmar innan Morax skrev i detta inlägg på 9300:- Hämtning. Och i det här fallet värderas ditt 1070 till 4300:- och det är nog lite för mycket för det grafikkortet

Skrivet av Morax:

9300+frakt

Som jag nämnde så vart det en person som budade i PM 2 timmar innan ditt inlägg (dvs 9300:-), samt att personen har skrivit hämtning så just nu ligger han först i kön, men jag noterar ert bud

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sholani:

Tjena, tyvärr är nog detta för lågt då till och med en 5700 XT eller 1080 ti som är lite äldre säljs för ungefär 5000kr om inte mer. Men jag noterar ditt bud, samt de andra som låg på ~5000 :-

I gentemot vad de andra har erbjudit för pris så tror jag att detta är inte aktuelllt just nu om man jämför med senaste budet (En person han buda i PM 2 timmar innan Morax skrev i detta inlägg på 9300:- Hämtning. Och i det här fallet värderas ditt 1070 till 4300:- och det är nog lite för mycket för det grafikkortet

Som jag nämnde så vart det en person som budade i PM 2 timmar innan ditt inlägg (dvs 9300:-), samt att personen har skrivit hämtning så just nu ligger han först i kön, men jag noterar ert bud

Hej! Okej, tyckte det stod 9200kr i det budet. Jag stannar och låter mitt bud ligga kvar här i tråden. Söker aktivt efter kort så det får ligga tills jag eventuellt hittar något annat

Permalänk
Medlem
Skrivet av Morax:

Hej! Okej, tyckte det stod 9200kr i det budet. Jag stannar och låter mitt bud ligga kvar här i tråden. Söker aktivt efter kort så det får ligga tills jag eventuellt hittar något annat

Yes, kör på det (Y) jag hojtar till om detta blir aktuellt eller inte och noterar detta

// Arya

Permalänk
Medlem

Tjena,

Har fått ett bud på 9500:- via PM så att ni är medvetna om det.

Med Vänlig Hälsning,

Arya

Permalänk
Medlem

Tjena igen,

Har fått ett bud på 9600 :- via PM så att ni är medvetna om det.

// Arya

Permalänk
Medlem

Tänkte lägga till en deadline för annonsen,

Jag kommer att hålla igång detta tills på söndag och därefter återkommer jag med svar till er!

Mvh // Arya

Permalänk
Medlem

Är ett Asus RTX 3060 TI(icke LHR) Dual + pengar något som hade kunnat vara intressant?

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

Är ett Asus RTX 3060 TI(icke LHR) Dual + pengar något som hade kunnat vara intressant?

LHR ska det vara, vet ej vad jag tänkte där.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

LHR ska det vara, vet ej vad jag tänkte där.

Tjena!

Det låter intressant! Finns några andra som har erbjudit liknande byte (3060ti dock olika tillverkare)

Hur mycket hade ni tänkt lägga imellan isåfall?

Med vänlig hälsning,

Arya

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sholani:

Tjena!

Det låter intressant! Finns några andra som har erbjudit liknande byte (3060ti dock olika tillverkare)

Hur mycket hade ni tänkt lägga imellan isåfall?

Med vänlig hälsning,

Arya

kan nog lägga 3500:- i mellan iaf, fick kortet den här veckan.
Så kommer med original kartong och full garanti.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic XL, Be Quiet Dark power pro 12 1200w, Ryzen 9 3900X(EK velocity), MSI X570, Corsair Dominator 3200mhz, RTX 3090(Suprim X med EK block)+ RTX 3080(FTW3 Ultra med EK block). EK distro/pump O11 Dynamic XL, 2x EK 360mm radiatorer.

Legion 7, 5800H/RTX3080.

Permalänk
Medlem
Skrivet av baner85:

kan nog lägga 3500:- i mellan iaf, fick kortet den här veckan.
Så kommer med original kartong och full garanti.

Detta låter väldigt intressant! Jag kommer att återkomma på söndag och därefter skriva om jag går vidare med någons bud!

Jag noterar detta!

// Arya

Permalänk
Medlem

Tjena allihopa ,

Efter att ha tänkt igenom ordentlig och velat fram och tillbaka om vad jag ska göra så har jag valt att behålla grafikkortet.

Med vänlig hälsning,

Arya

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad