Svive Luna X750 W Midi Tower Bortskänkes

Permalänk
Medlem

Svive Luna X750 W Midi Tower Bortskänkes

Hej

Då jag har bytt chassi på min burk så tänkte jag skänka bort mitt gamla chassi.
Det har ca 3 år på nacken men gör jobbet garanterat.

Då jag skänker detta så vill jag att detta blir hämtat för enklast hantering.
Finns skruvar till moderkort mm. Har haft en 240 radiator i toppen samt ett 2080ti monterat så chassit i sig är väldigt stort. Det är monterat 3 st 120mm fläktar i fronten samt 1 bak.
Sitter RGB Strip monterat i chassit också.

Har ingen bra bild på chassi så det är taget från kompletts hemsida där jag har köpt det.

Förbehåller mig rätten att skänka det till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Kan tyvär ej hämta då jag bor i Stockholm, men betalar gärna frakten för den

Permalänk
Medlem

Finns det kvar kan jag vara intresserad. Skulle passa väldigt bra till grabbens delar. Bor i Nora men kan nog lösa en tripp till E-tuna i helgen om det är så, men finns det någon närmare som är intresserad så går dom självklart före

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Kan tyvär ej hämta då jag bor i Stockholm, men betalar gärna frakten för den

Återkommer om det blir aktuellt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

Finns det kvar kan jag vara intresserad. Skulle passa väldigt bra till grabbens delar. Bor i Nora men kan nog lösa en tripp till E-tuna i helgen om det är så, men finns det någon närmare som är intresserad så går dom självklart före

Har fått en på PM som kan hämta nästa vecka tidigast så du är mest aktuell om ingen kan hämta det redan ikväll som bor närmare.

Permalänk

Hej! Om det finns kvar kan jag troligtvis hämta det ikväll. Beroende på VAR det finns? Mvh

Visa signatur

i7 4790k

Permalänk
Medlem

Hej

Det visade sig att min granne dörren bredvid är medlem här på forumet så han har fått chassit.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad