Permalänk
Medlem

Söker Xbox One kontroller

Hej jag köpte en wireless reciever till vad jag trodde var xbox 360 kontroller men visar sig vara till xbox one kontroller. dumt jag vet men nu söker jag i alla fall en xbox one kontroller! Pris, några hundralappar kanske? Betalar frakt

På deras sida står det "Med denna adapter kan du spela dina favorit-PC-spel med valfri Xbox trådlös handkontroll."

Sen med liten text, "Inte kompatibel med handkontroller avsedda för Xbox 360".......

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av jensvo:

Tack för hjälpen har skrivit till säljaren nu

Permalänk

Jag har en xbox 360 wireless mottagare för windows ligger här i lådan och skräpar.
Swisha en hundring så skickar jag den till dig i vadderat kuvert

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk

Xbox wireless receiver

Hej!

Har du kvar denna vid löning tar jag den gärna då!

//Niklas

Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Jag har en xbox 360 wireless mottagare för windows ligger här i lådan och skräpar.
Swisha en hundring så skickar jag den till dig i vadderat kuvert

Visa signatur

main: r5 5600 4.4, 16gb, rtx 4070, 1440p165hz
tv: 4770k 4.2, 16gb, rtx 2070, 4k60hz
tv2: fx6300 4.4, 12gb, gtx 980, 1080p60hz
srv: i5 6500t, 8gb, ~15tb
ps4 slim, og xbox, amiga 500, atari st

Permalänk
Skrivet av nikkistixx:

Hej!

Har du kvar denna vid löning tar jag den gärna då!

//Niklas

Nu är ju detta ingen köp o säljtråd utan jag ville endast vara snäll mot trådskaparen och hjälpa honom bli kvitt problemet

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Hassel fd Jompenleet:

Nu är ju detta ingen köp o säljtråd utan jag ville endast vara snäll mot trådskaparen och hjälpa honom bli kvitt problemet

Han skrev att det var reicevern han köpte och behövde själva kontrollen.

Däremot har jag en extra xbox 360 controller. Men jag behöver en reciver också till en av mina, blir sugen att lira forza på pc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Klockaren97:

Han skrev att det var reicevern han köpte och behövde själva kontrollen.

Däremot har jag en extra xbox 360 controller. Men jag behöver en reciver också till en av mina, blir sugen att lira forza på pc

Jag köpte recievern och kontrollern av honom. Ville mest ha för att kunna spela forza faktiskt:) Skicka pm om du vill ha min reciever för xbox one kontroller mot fraktkostnaden. Nu avslutar jag den här annonsen.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad