Helt ny i förpackning: Oura Ring

Permalänk
Medlem

Helt ny i förpackning: Oura Ring

Tjena!

Har (Får ersättningsring på Fredag) en helt ny Oura ring v2 i storlek US9. Deras storlekar är lite speciella men US9 är den vanligaste. Så, har du någorlunda vanliga fingrar så bör den passa

Oura ring är en smart ring som analyserar allt från kroppstemperatur(kan förutspå att man börjar bli sjuk), puls, och sömn. Oura ger mycket avancerad statistik om vår sömn, energinivåer m.m.

Oura Ring är ett måste för den teknik & hälsointresserade. Googla gärna Oura Ring och se själv hur otroligt grym ringen är! Nypris ca 3200:-, vill gärna ha 1500:- för den men även bud är välkomna!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 000 kr Börjar med bud då :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Aeig:

1 000 kr Börjar med bud då

Noterat!:)

Permalänk
Medlem

Jag vet inte om jag riktigt förstår beskrivningen, varför har du en ersättningsring på väg? Var storleken fel för dig på den ring du säljer? Först trodde jag att du sålde din V1 när du köpt V2 men rubriken verkar gälla V2.

Permalänk
Medlem

Är detta för människor som inte känner sig själva?

Visa signatur

Livet är för kort för dåligt kaffe

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Erickey:

Är detta för människor som inte känner sig själva?

Det är för människor som vill känna sig själva bättre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Jag vet inte om jag riktigt förstår beskrivningen, varför har du en ersättningsring på väg? Var storleken fel för dig på den ring du säljer? Först trodde jag att du sålde din V1 när du köpt V2 men rubriken verkar gälla V2.

Hej,

Batteriet på min nuvarande ring håller i ca 30 timmar efter 2.5 års användning. Den ska hålla i 4-7 dagar, så Oura skickade ut en ny till mig!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Erickey:

Är detta för människor som inte känner sig själva?

Delvis. Vill man känna sig själv bättra funkar ringen absolut.

I mitt fall handlar det om att optimera mig själv med några procent vilket har givit gigantiska fördelar både privat och i karriären. Ser det lite som en personlig överklockning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gnucci:

Delvis. Vill man känna sig själv bättra funkar ringen absolut.

I mitt fall handlar det om att optimera mig själv med några procent vilket har givit gigantiska fördelar både privat och i karriären. Ser det lite som en personlig överklockning

Optimera sig själv med några procent

Personlig överklockning

Finns kvittot kvar, och vet du varesig Ōuraföretaget tillämpar garantivillkoren på köparen eller produkten? Dvs om den överförs vid vidareförsäljning eller som gåva. Normalt sett så ska ju garantin alltid gälla för varan och inte köparen som person, men man vet aldrig med små startupföretag.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

Optimera sig själv med några procent

Personlig överklockning

Finns kvittot kvar, och vet du varesig Ōuraföretaget tillämpar garantivillkoren på köparen eller produkten? Dvs om den överförs vid vidareförsäljning eller som gåva. Normalt sett så ska ju garantin alltid gälla för varan och inte köparen som person, men man vet aldrig med små startupföretag.

Det jag fick ange i mitt garantiärende var: Ordernummer som står på kvittot, problem, felsökning. Det var allt. Sedan skickade de ut en ny. Lite osäker på om garanti gäller på produkt eller person. Oura blev värderade till $800M 2021-05-04 och är väldigt generösa när det kommer till garantiärenden. De har nog växt ur startup-fasen redan

Följer du best practises (Ladda endast när den håller på dö, inte varje dag) så ska batteriet hålla i flera år. Jag laddade min ring varje dag, omedvetandes om hur små batterier påverkas av det! Sen skulle jag väl inte rekommendera att man har på sig den när man styrketränar med metallhandtag då det kan repa ringen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gnucci:

Det jag fick ange i mitt garantiärende var: Ordernummer som står på kvittot, problem, felsökning. Det var allt. Sedan skickade de ut en ny. Lite osäker på om garanti gäller på produkt eller person. Oura blev värderade till $800M 2021-05-04 och är väldigt generösa när det kommer till garantiärenden. De har nog växt ur startup-fasen redan

Följer du best practises (Ladda endast när den håller på dö, inte varje dag) så ska batteriet hålla i flera år. Jag laddade min ring varje dag, omedvetandes om hur små batterier påverkas av det! Sen skulle jag väl inte rekommendera att man har på sig den när man styrketränar med metallhandtag då det kan repa ringen.

En snabb fråga för förtydligande; Säljer du din gamla ring eller den nya som kommer? Vill du inte behålla och använda den nya?

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gnucci:

Hej,

Batteriet på min nuvarande ring håller i ca 30 timmar efter 2.5 års användning. Den ska hålla i 4-7 dagar, så Oura skickade ut en ny till mig!

Detta är varför jag frågade och nu är jag ännu mer förvirrad. Säljer du ringen med 30h timmars batteritid som är använd i 2.5 år som är en Oura V2?

Jag är genuint intresserad men vill veta vad det är du säljer.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| MacBook Pro Mid-2010 | i7 2.66 Ghz | 8GB RAM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CooingPendulum:

Detta är varför jag frågade och nu är jag ännu mer förvirrad. Säljer du ringen med 30h timmars batteritid som är använd i 2.5 år som är en Oura V2?

Jag är genuint intresserad men vill veta vad det är du säljer.

Nej, jag säljer den nya ringen som är på väg. Alltså en helt ny.

Permalänk
Medlem

För att förtydliga:

Det är en helt ny, oanvänd Oura Ring V2 i storlek US9 som är till salu.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gnucci:

För att förtydliga:

Det är en helt ny, oanvänd Oura Ring V2 i storlek US9 som är till salu.

Förlåt, men måste bara ställa frågan högt hur folk inte förstod detta. ^

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 1 250 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 400 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

| MacBook Pro Mid-2010 | i7 2.66 Ghz | 8GB RAM |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tima:

1 400 kr

Är faktiskt nöjd här, men låter annonsen rulla på tills ringen kommer imorgon!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tima:

1 400 kr

Hej!

Verkar inte som att fler budar. Stoppar det här så får du ringen Skickar dig ett PM!