HBO MAX. Tips och funderingar.

Permalänk
Medlem

HBO MAX. Tips och funderingar.

Då det finns en tråd om Disney + så tänkte jag på en om HBO MAX om funderingar och tips om serier/filmer.

Det jag från start saknar är serien Titans som bytt från Netflix till HBO MAX. Säsong tre sänds i USA men finns inte i HBO MAX igår när jag var sugen att se.

Någon som vet om den kommer eller vad som sker?

Såg nyss att John Oliver inte finns heller. Brukat titta i perioder på honom. Låta avsnitt samlas och sen plöja genom. Kommer den eller är det bara i USA som gäller nu?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem

Kollade igenom utbudet och kände inte direkt att det var något av intresse än så länge.
Skulle i och för sig vara 2st nya långfilmer som jag velat se. The suicide squad och The conjuring 3. Men känns dumt att skapa abonnemang för bara 2st filmer

Visa signatur

🧠i9-10900k @ 3,7GHz 📹3080Ti STRIX OC 12GB 📼Corsair Vengeance 64GB
📰MSI MEG z490 Unify 💽Samsung 970 EVO plus 500GB/1TB 📺Asus PG348Q 34"

Permalänk
Skrivet av Beginner:

Då det finns en tråd om Disney + så tänkte jag på en om HBO MAX om funderingar och tips om serier/filmer.

Det jag från start saknar är serien Titans som bytt från Netflix till HBO MAX. Säsong tre sänds i USA men finns inte i HBO MAX igår när jag var sugen att se.

Någon som vet om den kommer eller vad som sker?

Såg nyss att John Oliver inte finns heller. Brukat titta i perioder på honom. Låta avsnitt samlas och sen plöja genom. Kommer den eller är det bara i USA som gäller nu?

Idag upptäckte jag också att Doom Patrol, som också är DC, inte fått nytt avsnitt trots att det borde fått det. Förra avsnittet kom fredag förra veckan på HBO Nordic ...

Permalänk
Medlem

Saknas nytt avsnitt av Star Girl också, kommer säkert så småningom..

Permalänk
Medlem

Lite besviken på kvaliteten på appen för LG smart tv. Skulle kolla på en film med Mads Mikkelsen där han anklagas för att vara pedofil, då är undertexten 2 dialoger för sen och min danska är inte skarp nog för att se utan. Sedan byter appen slumpmässigt språk, finska som gäller nu på morgonen fast den är inställd på svenska. I måndags var det danska. Någon som har koll på om det går att fixa?

Visa signatur

System: Team Red

Permalänk
Medlem

Det är då fasiken inte mycket nytt som tillkommit sedan starten.

Permalänk

Förlåt om jag kapar tråden med en fråga som inte berör innehållet på HBO Max. Är det någon som vet om man kan ta del av erbjudandet som finns för nya kunder (50% rabatt) om man säger upp sitt gamla abonnemang och sen väljer att återaktivera det?

Permalänk
Skrivet av santacruz:

Förlåt om jag kapar tråden med en fråga som inte berör innehållet på HBO Max. Är det någon som vet om man kan ta del av erbjudandet som finns för nya kunder (50% rabatt) om man säger upp sitt gamla abonnemang och sen väljer att återaktivera det?

Jag skapade ett nytt konto med en annan email. Har läst att andra har kunnat stänga sina konton, och sedan skapa ett nytt och då få tillgång till erbjundandet (med samma email).

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simonsky:

Lite besviken på kvaliteten på appen för LG smart tv. Skulle kolla på en film med Mads Mikkelsen där han anklagas för att vara pedofil, då är undertexten 2 dialoger för sen och min danska är inte skarp nog för att se utan. Sedan byter appen slumpmässigt språk, finska som gäller nu på morgonen fast den är inställd på svenska. I måndags var det danska. Någon som har koll på om det går att fixa?

Började titta på filmen Malignant på HBO Max för några dar sen men såg inte hela filmen. Skulle se det som var kvar idag å började kika på filmen när det ringde(flickvännen), pausade fiimen å pratade ett tag. Tillbaka till filmen å har nu ingen svensk text. Hela HBO Max är ett stort skämt men vad får man för 44,50/mån.

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.

Permalänk
Medlem

Tyckte The White Lotus var lite småtrevlig.