Söker 970 / 980Ti / 1060 eller liknande

Permalänk

Söker 970 / 980Ti / 1060 eller liknande

Söker i första han ett 970 för runt 800kr - 1000kr beroende på modell och asic raiting men 980Ti och 1060 kan också vara av intresse beroende på pris.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag sitter på ett MSI GTX980 Gaming 4GB som jag vill blir av med. Är det intressant?

Verkar vara denna modell när jag läser etiketten på baksidan. Samma kylare.

Jag fick kortet av min bror, så jag har varken kvitto eller kartongen, men den ligger i en kartong för annat grafikkort. Kortet fungerade senast jag använde det och är i fint skick, ca 6 månader sen.

Jag har också ett gammalt MSI 560ti med twin frozr (första iterationen kanske?) som jag kan släppa för en billig peng.

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk / AMD 7800X3D / 2x16 GB Kingston Fury 6000Mhz DDR5 / ASUS TUF RTX3080 10GB / Corsair RM850x Shift / + Acer Predator XB27HU / Schiit Fulla 2 + Sennheiser/Massdrop 58X + XTZ Tune 4

Permalänk
Skrivet av Vlademil:

Hej!

Jag sitter på ett MSI GTX980 Gaming 4GB som jag vill blir av med. Är det intressant?

Verkar vara denna modell när jag läser etiketten på baksidan. Samma kylare.

Jag fick kortet av min bror, så jag har varken kvitto eller kartongen, men den ligger i en kartong för annat grafikkort. Kortet fungerade senast jag använde det och är i fint skick, ca 6 månader sen.

Jag har också ett gammalt MSI 560ti med twin frozr (första iterationen kanske?) som jag kan släppa för en billig peng.

absolut, tar resten i pm

Permalänk

Har ett 980ti MSI som jag har tänkt sälja! Om det är intressant.
Jobbar i Göteborg så det är nära!

Permalänk
Skrivet av Makaveli1:

Har ett 980ti MSI som jag har tänkt sälja! Om det är intressant.
Jobbar i Göteborg så det är nära!

Trevligt, vi tar resten i PM!

Permalänk

har också ett 980 ti från msi som man vill bli av med ^^

Permalänk
Skrivet av ravioli93:

har också ett 980 ti från msi som man vill bli av med ^^

pm till dig också!

Permalänk
Inaktiv

Hej! Kan en asus gtx 1060 3gb vara av intresse?