ASUS Radeon RX 5700XT ROG Strix OC

Permalänk
Medlem

ASUS Radeon RX 5700XT ROG Strix OC

Hej,
säljer mitt grafikkort då jag införskaffat ett annat, det är inköpt i slutet av 2019 och har använts för sporadisk gaming. Detta kort hade ett problem med värme som andra kort i serien och jag har nyligen moddat det med brickor, bytt thermal paste till grizzly samt bytt thermal pad för vrm mm även det till grizzly 1,5 mm som är korrekt höjd. Ser bättre temps i mitt chassi med detta. Jag har kört kortet undervoltat och underklockat med en lätt överklock på VRAM: 1,15V, 1950 Mhz/1820 mhz är stabilt med marginal. Finns i Uppsala för hämtning, kan ev skicka den (se nedan)

Edit: vill även kommentera att kortet kan bli varmare än på bilden, det var ett ganska kort stress test. Kan tillägga att det har senaste bios från ASUS med version 2 från 2020/05/13.

Mvh Philip

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr Inleder med 5000kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Yggdrasil | Intel i7 13700KF direct die | RTX 4090 iChill | Z790 MEG Ace | 2x16 6600C34 | 4TB Gen 4

TrueNAS | Ryzen 5 2600X | 5x4TB Ironwolf Pro Raid

Permalänk
Medlem

Kan du tänka dig att skicka det eller är det bara avhämtning som gäller?

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 000 kr med upphämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Spelar du eller vill du spela Valheim? Joina vår dedikerade server och Discord. PM:a för inbjudan.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 200 kr 5200 med hämtning eller plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Yggdrasil | Intel i7 13700KF direct die | RTX 4090 iChill | Z790 MEG Ace | 2x16 6600C34 | 4TB Gen 4

TrueNAS | Ryzen 5 2600X | 5x4TB Ironwolf Pro Raid

Permalänk

5500 med upphämtning

Permalänk
Medlem
Skrivet av Darun79:

Kan du tänka dig att skicka det eller är det bara avhämtning som gäller?

Hej, helst avhämtning men antar att jag kan skicka den om jag får förskottsbetalning och att köparen betalar frakten, har originalkartongen, och kan lägga den i en större kartong.

Tänkte avsluta budgivning i mitten av nästa vecka cirka efter att jag fått mitt nya kort

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 5 600 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 000 kr 6000kr + frakt smsa mig gärna på 0731833932
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 200 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 300 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 400 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 6 599 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Hej igen, jag har fått mitt nya kort nu så detta kort finns att skicka: vill bara påpeka att om jag skickar kortet så har man ju som köpare inte möjlighet att kika närmare på det om det vore av intresse, och man köper det i nuvarande skick (som är gott iofs), men tar inga returer eller liknande kan skicka bilder dock vid intresse! OBS är ju att jag bröt garantin när jag moddade kortet, så att det är tydligt.

Tänkte avsluta auktionen imorgon kl 09 och kan skicka det samma dag före kl 13 så att det går iväg med postnord tänkte jag (det är valfritt för köpare), är det någon som kan hämta så kan denne få göra det efter överenskommelse. Betalning innan utskick tänker jag,

Mvh Philip

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad