Black Friday i SweClockers Shop

Permalänk
Melding Plague

Black Friday i SweClockers Shop

Fynda bland tröjor, posters, musmattor och vattenflaskor under SweClockers egna rea. Vi kör 20 till 67 procent rabatt på nästan hela sortimentet.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Geeks
Grundare

Jag vet vad ni tänker: ”Äntligen ett ställe som kör Black Friday på fredagen. Nästan.”

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Edin:

Jag vet vad ni tänker: ”Äntligen ett ställe som kör Black Friday på fredagen. Nästan.”

Haha, faktum är att vår butikslösning inte går att schemalägga med rabatter, så det var manuell aktivering som gällde så då fick det bli nu klockan fem eftersom de går hem för dagen nu

Men tanken var absolut att köra "riktig" Black Friday! Och som bekant är det tanken som räknas.

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Trevlig rea, helt klart känslan av ’äkta’ lagerrensning och bra priser... jag som hade tänkt kunna skryta med att inte handla på BF/BW

Permalänk
Medlem

Hur är storlekarna på T-shirts? Normalstora eller tenderar de att vara något mindre eller större än typiska medium eller large? Sugen på den blå t-shirten men velar mellan medium eller large.
Update: såg nu att det fanns specificerat i detalj på en av bilderna.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem

Skall va Swec som lyckas ha black friday deals och det slutar att ja betalar fullpris för en mugg ändå…

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Känns som jag bor i SweC-tishorna på jobbet så får bli två till!

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Medlem

Beställde en T-shirt och en vattenflaska, dock tycker jag att RGB och batterier kunde ha ingått nu under Black Friday.

Visa signatur

R7 7800X3D | 4070Ti | 32GB DDR5 6000mhz | 1TB SSD | 1TB M.2

Permalänk
Medlem

Köp köp köp! Kooonsumeeeraaa! Obey!

Permalänk
Medlem

Vi behöver större vattenflaska! <3

Visa signatur

PC1: P600s |ROG Z790-F Wi-Fi |14700KF |RTX4090 Aorus Master
PC2: H440W |H80i |i7 8770K 5GHz |RTX3070
PC3: Void X |i5 10400f |GTX3090 Super
VR: Valve Index |Oculus Quest 2 256GB
Konsol Setup: LG OLED77CX6 |Xbox Series X |Playstation 5

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av Gurrrra:

Köp köp köp! Kooonsumeeeraaa! Obey!

Känn konsumtionskraften! Funkade den på dig eller har du fortfarande inte hoppat på merch-tåget?

Skrivet av Taft:

Vi behöver större vattenflaska! <3

Det sa jag med men tydligen dricker den skyldige @UndaC som valde denna flaska inte så mycket vatten. Det talar för ett ”köp 1 få 3”-erbjudande imho.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Edin:

Känn konsumtionskraften! Funkade den på dig eller har du fortfarande inte hoppat på merch-tåget?

Det sa jag med men tydligen dricker den skyldige @UndaC som valde denna flaska inte så mycket vatten. Det talar för ett ”köp 1 få 3”-erbjudande imho.

Bara att sälja en tophat (flaska utan botten att montera på toppen av de existerande)

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av medbor:

Bara att sälja en tophat (flaska utan botten att montera på toppen av de existerande)

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Ja jag förstår hur det kan se ut, men modulära flaskor känns ändå helt rätt för just Swec...

Men också lite som detta:

Hmm... jag skulle kunna se en isolerad bottenplugg och flaskdelar på kanske 2 eller 5 dl så kan man bygga de flesta storlekar man kan vilja ha 🤪

Permalänk
Geeks
Grundare
Skrivet av UndaC:
Skrivet av medbor:

Ja jag förstår hur det kan se ut, men modulära flaskor känns ändå helt rätt för just Swec...

Hmm... jag skulle kunna se en isolerad bottenplugg och flaskdelar på kanske 2 eller 5 dl så kan man bygga de flesta storlekar man kan vilja ha 🤪

Exakt - förr hade vi löst detta med en PET-flaskemod och lite gaffatejp som håller ihop det hela.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

Är https://shop.sweclockers.com/ nere för er med?

Visa signatur

Baaahh

Permalänk
Redaktion
Redaktionschef
Skrivet av candyraver:

SweClockers-shoppen har lagts på is på obestämd tid. Möjligtvis att den återupplivas i någon form i framtiden och när det sker informeras allmänheten ordentligt.