Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Iphone 12 Mini (Svart) 256 GB

Apple Iphone 12 Mini (Svart) 256 GB i nyskick. Köpte loss den av företaget till en kompis som sen inte längre hade möjlighet att betala. Telefonen användes endast tre månader med mobilskal och är alltså praktiskt taget i nyskick. Kartong och medföljande tillbehör saknas, har dock en USB Type-C till Lightning-kabel jag kan slänga med.

Affär öga mot öga att föredra, men kan även skicka mot förbetalning och du står för frakten. Bor i Gävle och är veckovis i Stockholm på måndagar. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 3 500 kr + frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av donfalcon:

3 500 kr + frakt

Jag släpper den inte för mindre än 5 000 kronor

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jacob:

Jag släpper den inte för mindre än 5 000 kronor

Förstår det, värt ett försök!

Permalänk
Medlem

Inte funderat på att använda den själv? Har själv en ihpone 12 mini och är helnöjd. Otroligt trevligt att ha en liten men kraftful mobil

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av seraj5:

Inte funderat på att använda den själv? Har själv en ihpone 12 mini och är helnöjd. Otroligt trevligt att ha en liten men kraftful mobil

Nej, det är inte intressant Diskussioner som inte har med annonsen att göra undanbedes.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner